Home Dutch

Feedback van GGE

Beste spelers,
Het zal niet onopgemerkt gebleven zijn dat de storing van 17 mei j.l. een hoop problemen heeft veroorzaakt bij met name Android spelers.
vele spelers zullen ook wel een klacht/ vraag hebben ingediend bij GGE.
Zo ook een speler van ons (al 6 jaar actief). Verliest ruim 21k aan troepen door voedselgebrek. en anderen hun net aangekochte bonus. Hij krijgt echter geen bevredigend antwoord terug. 
Alleen een standaard mail. Ik ben van mening dat dit echt niet kan. Een mail (mag algemeen zijn) waarin staat dat zij dit zullen onderzoeken en hier zo snel mogelijk antwoord op zullen geven is toch wel het minste.
Bij een vervolg vraag hoe ver ze er mee zijn en dat hij geen enkel antwoord heeft mogen ontvangen zouden ze toch een persoonlijk antwoord terug moeten sturen. Maar nee tot op heden.

Dit motiveert niet echt en onze bg dreigt hierdoor gewaardeerde spelers te verliezen.

Graag jullie mening
Koning Diesel
Diamond Knights

Comments

• Geen feedback geven is heel slecht.

Ik ben ook gestopt met robijnen kopen , totdat dit is opgelost , ik weet het is een druppel op een gloeiende plaat , maar alle beetjes helpen , daarbij kwam dat met een iphone wel gespeeld kon worden en met android niet en iedereen kreeg de extra mannen.

Slecht geregeld wederom

• WillyWiz (NL1)WillyWiz (NL1) NL1 Posts: 1,106

Voor GGS telt alleen de winst die gemaakt wordt. Spelvreugde en gelijke kansen in het spel speelt geen enkele rol. En van een handjevol klagende spelers liggen ze niet wakker want over een paar weken is iedereen alles al weer vergeten. Dat weten ze dus daarom zullen ze niets gaan doen.

• Inderdaad enorm slecht opgelost dit.

Terwijl mensen met Android niet konden inloggen, konden deze met iPhone gewoon verder spelen.

Iedereen met Android was dus de dupe, lopende bonussen (aangekocht of via event) ben je kwijt. Troepen die massaal deserteren. Op alle vlakken benadeeld.

En als compensatie krijgt iedereen dezelfde bonus en troepen, dewelke niet eens in verhouding staan met de effectieve verliezen.

Daarbovenop zijn de troepen die weg zijn ook nog voor het grootste deel deze die aangekocht zijn of verkregen via een aanbieding.

Van gge zelf krijg je dan niks meer te horen, na ondertussen al meer als een week en meerdere mails.

Zoals hierboven aangehaald kan er zelfs geen standaard e-mail af.

• Jenne (NL1)Jenne (NL1) NL1 Posts: 552
    Proberen bij google gge aanklagen.
    Dit is fraude waaraan google mee doet.

Bannen van de play store.
    Don't forget to rate and this game in the app store and social media. BGS read player reviews on the stores! Implement this in the updates.

BGS = Bug Game Studios

• Beste allen,

Ik begrijp dat er meer mensen zo over denken alleen wordt er geen tot nauwelijks actie op ondernomen.
    Hoeveelheid in reacties doet veel denk ik. vraag daarom is deze discussie binnen je bg te verspreiden en te verzoeken om te reageren. Of een volgende discussie hieraan vastbinden is mij ook goed.

Alleen met elkaar zijn we wellicht in staat om een verandering teweeg te brengen of om in ieder geval wel de aandacht van GGE te krijgen

Voorlopig wel al bedankt voor jullie reactie !
  • Jenne (NL1)Jenne (NL1) NL1 Posts: 552
    Je kan ook alles in 1 topic zetten in het Engels en de link in je support mail zetten.
    Dat doe ik meestal.

Goodgame studios review , google dat maar eens. Website glassdoor. Daar zitten ex werknemers op. Leuk bedrijf om te beginnen, ... . Uilskuikens doen daar ervaring op en switchen nadien van job. Dat zal wel het probleem zijn.
    Don't forget to rate and this game in the app store and social media. BGS read player reviews on the stores! Implement this in the updates.

BGS = Bug Game Studios

• Linus (NL1)Linus (NL1) Moderator Posts: 24

Ondertussen heeft u dit bericht al een tijd geleden geplaatst. Wij vinden het enorm jammer dat u een slechte ervaring had met onze community. Intussen zijn er al meerdere updates doorgevoerd en is er al van alles veranderd. Mijn vraag is nu of u nog steeds dezelfde mening heeft over desbetreffend onderwerp en u misschien nog ideeën heeft voor in de toekomst.

Forum SignatureDiscordFacebookTwitter
  • Beste, er was een gratis decoratie in de shop.. Night of the red sun. Maar ik was aan het werk, en dus niet gezien. Is het mogelijk deze nog te verkrijgen?

• Linus (NL1)Linus (NL1) Moderator Posts: 24
    Volgens mij is het momenteel niet meer mogelijk om die gratis decoratie in de shop te verkrijgen. Misschien dat deze weer in de nabije toekomst wordt toegevoegd maar dat weten wij jammer genoeg niet. Als u verder nog vragen heeft beantwoord ik die met veel plezier!
    Forum SignatureDiscordFacebookTwitter
Sign In to comment.