Home Dutch

Problemen en bugs

Linus (NL1)Linus (NL1) Moderator Posts: 24
Er zijn momenteel wat problemen/bugs, hier zijn we ook van op de hoogte. We proberen deze dus ook zo snel mogelijk op te lossen.
Wij hebben er voor gekozen om alle brooduitgaven 'te freezen' dit houd in dat je soldaten momenteel geen brood consumeren tot morgenvroeg 10:00 CEST (Nederlandse tijd).
Alle evenementen worden uitgesteld totdat alle (belangrijke) problemen opgelost zijn.
Verdere informatie zal nog volgen.
Forum SignatureDiscordFacebookTwitter

Comments

• Linus (NL1)Linus (NL1) Moderator Posts: 24
    edited 24.04.2020
    Nog een update, het evenement 'oorlog tussen rijken' is om 17:15 weer van start gegaan.

Post edited by Linus (NL1) on
  • WillyWiz (NL1)WillyWiz (NL1) NL1 Posts: 1,106
    edited 24.04.2020

Misschien moet je eerst even checken voordat je hier iets meldt.

Er is geen Horizon Event.

edited 24.04.2020
    Er waren wat problemen met het uitvoeren van het evenement, intussen zou het evenement stilaan weer zichtbaar moeten zijn.
    Ik heb geen idee waardoor dit kwam, maar alvast onze excuses voor de vertraging.
    edited 24.04.2020
    Heren en dames,

Terwijl we nog steeds het probleem onderzoeken dat zich heeft voorgedaan met het Berimond Koninkrijk evenement van vandaag, hebben we wel wat nieuws voor u. Ten eerste zullen we het evenement niet herstarten. Ten tweede zullen we begin volgende week de startkosten weer naar je hoofdkasteel sturen. Tot slot zullen we de inspanningen in het evenement vergoeden aan de spelers die hierdoor worden getroffen. We zijn nog bezig met het uitwerken van de details, maar we laten het u weten zodra deze zijn afgerond.
    Hartelijk dank voor uw geduld vandaag. We hopen dat u een geweldig weekend heeft!

Met vriendelijk groeten,

Jullie Empire Team
  • Caramba (NL1)Caramba (NL1) NL1 Posts: 31
    Heb het proberen te zoeken. Maar de gewonnen roem van bl of spelers kloppen niet meer.
    als je nu aanval kiest in het venster om de bp of hk te selecteren worden de roem % en de eer niet meer weergegeven in het lege stuk vlak eronder. Dit is pas sinds de eerste update van de week.
    Caramba @ GG 1
    Bedankt voor je bericht, we zullen het probleem bekijken.
  • Rikkert (NL1)Rikkert (NL1) NL1 Posts: 2
    edited 23.09.2020

Ik heb een probleem met de marktkarren ik kan niet het maximaal aantal marktkarren sturen naar mijn buitenposten en dan krijg ik deze melding. Weet iemand hoe dit opgelost kan worden? Want het is zo irritant!!

Post edited by Rikkert (NL1) on
  • Jenne (NL1)Jenne (NL1) NL1 Posts: 554

Veel meer kopen in gge tot je een zeer goede klant wordt. Dan heel misschien schiet de support wakker :)

Probeer eens minder te sturen. Je eco blauwe held effect werkt niet.

Don't forget to rate and this game in the app store and social media. BGS read player reviews on the stores! Implement this in the updates.

BGS = Bug Game Studios

• Rikkert (NL1)Rikkert (NL1) NL1 Posts: 2

Ja maar ik maar iets van 6000 bouwstoffen sturen in plaats het dubbele das zo irritant:(

Sign In to comment.