Home Dutch

Muziek tijdens het spelen

Widar (NL1)Widar (NL1) NL1 Posts: 381
edited 20.05.2019 in Dutch
Hallo Nederlandse strijders, 

om maar een luchtig draadje te hebben, omdat ik anders weer het verwijt krijg van de mods dat ik maar over één onderwerp post; welke muziek luisteren jullie meestal tijdens het spelen van GGE? 

Mijn huidige favoriet is https://www.youtube.com/watch?v=n_j1clPqEvg , dat doet me elke keer weer denken aan GGS support :)

Maar de pijn blijft zitten dus het helpt niet
Dus waarschijnlijk is het morgen weer hetzelfde lied
De tekst komt op hetzelfde neer in dezelfde beat
Een soort van gouden verf op een blok verdriet
Conflicten zijn normaal maar het moet ons niet verstikken
M'n tranen vallen niet dus laat ik het liedje snikken

Het duurt te lang
We staan hier al een tijdje en we moeten door
Dus voor de laatste keer het spijt me, het duurt te lang
Het duurt te lang, we staan stil

Liefs, 

Widar
Whatever it takes.

Comments

• Jenne (NL1)Jenne (NL1) NL1 Posts: 552
    https://m.youtube.com/watch?v=zsd1jzLEmV0&t=59s

Gianni sta op joh, tis al 6 uur seffes is spaghettifeest en ge hebt nog geen tombola's verkocht washgebezigdaaraantdoen ? Nee ma, ik was niks aant doen Ik wil nog een beetje litsen Kom nie pijpe, shop u weg van hier Kan nie pisse met een stijve Nee ma, ik was niks aant doen Ik wil nog een beetje litsen Kom nie pijpe, shop u weg van hier Kan nie pisse met een stijve GVD Gianni, heb ge die kasset al teruggespoeld ? Ik wou de einde van Prudaytor nog kijke, stom kinderkop Nee ma, ik was niks aant doen Ik wil nog een beetje litsen Kom nie pijpe, shop u weg van hier Kan nie pisse met een stijve Nee ma, ik was niks aant doen Ik wil nog een beetje litsen Kom nie pijpe, shop u weg van hier Kan nie pisse met een stijve Ey Gia schteke niks ofwa ? Kheb juist u ma gestchoke gelijk een biefschtuk in de frigo en Prudaytor gekeke. Gaan we fritte hale ?

Don't forget to rate and this game in the app store and social media. BGS read player reviews on the stores! Implement this in the updates.

BGS = Bug Game Studios

• Jenne (NL1)Jenne (NL1) NL1 Posts: 552
    Lekkere ouwe zagert ben je @Widar (NL1)
    :D:)B);):hushed:
    Don't forget to rate and this game in the app store and social media. BGS read player reviews on the stores! Implement this in the updates.

BGS = Bug Game Studios

Sign In to comment.