Rust BGs

De laatste tijd komen er steeds meer ‘rust bgs’ waarvan er, naar mijn gevoel, veel het gewoon neerzetten zodat ze niet worden aangevallen. Mogen er dus wel of geen leden van die bgs aangevallen worden? Ik zie er namelijk niets van in fp regels staan.

Comments

• Spelers in een 'rust bg' worden verondersteld ook in rust te zijn. Maar het mag niet als een verkapte duif gebruikt worden. De normale Fp regels gelden ook voor rust bgs. Het buitklassement is een aardige graadmeter om te kijken of men actief is of niet. 
  • Oke
  • Zoals willy al vermeld zijn rust bg voor stoppende spelers. Wil je nog spelen dan door naar ander bg. Actieve spelers uiteraard aanvallen. 

Hey :D

•  :) 
  • Ik word een beetje moe van al die kastelen die maar in leven worden gehouden.

Gge zou het omloggen niet meer mogelijk moeten maken.
    Alle kastelen met dubbele versleuteling.

Dan lost dat al een heel groot deel vd problemen op en word de server veel leuker.

1 kasteel pp en gestopt is gestopt

• 'Gestopt is gestopt' is wel heel hard als je een maand gewoon niets kan doen, omdat je het bijvoorbeeld druk hebt met privé dingen.
    Max 2 kastelen pp is wel goed, maar niet te regelen...
  • Als je een maand niets kunt kun je een duif zetten.
    Meer is ook niet te controleren.
    Meer op de zin van eerlijkheid.

Wij hebben de politiek in de bg geen dubbele. Kwamen tot de ontdekking dat er een groepje was binnen de bg die er een aantal dubbel op na hield.

Het vertrouwen is weg dan. Dus een aantal leden minder .....

Sign In to comment.