Anasayfa Turkish Konu Dışı

Yeni Moderatörlere ihtiyacımız var!


ModeratörEkibimize katılabilecek yetenekli kişiler için hep fırsat kollarız. Bu kişilerden biri de sensin! Eğlenceli bir hava sağlayıp topluluğu düzenlememize ve bilgilendirmemize yardım edebileceğini düşünüyorsan lütfen başvur. Forumda, duyurular konusunda, Discord'da ve diğer sosyal medya kanallarımızda bize yardımcı olacak kişiler arıyoruz.


Bu ilgini çekiyorsa BURAYA TIKLA


Demirci Değişikleri

2»

Yorumlar

  • ~NEKOK~ (TR1)~NEKOK~ (TR1) TR1 Gönderiler: 222


    ingilizceden oto çeviriyle çevirdim hatalar olabilir.

     Pişmanlık nedir bilir misin? Merak etme öğreteceğim!



                                           

  • AlamuT  (TR1)AlamuT (TR1) TR1 Gönderiler: 21
    https://community.goodgamestudios.com/empire/en/discussion/381935/blacksmith-changes#latest
    adamlar fena eleştiriyor. Haberler güncel moderatör aktif sürekli aldığı bilgileri oyunculara aktarıyor. bizim mod bizim bilgileri ittifakına sızdırıyor orayı gördükten sonra bir daha tr formuma ayak basmam bu da buraya son yazımdır.
  • Ertugrul1453tr (TR1)Ertugrul1453tr (TR1) TR1 Gönderiler: 877
    Yerinde bir güncelleme olmuş. Gerillacılar tr de fazlasıyla artmıştı birazda olsa önlerinin kapanması güzel oldu.
    Şimdi parası olana iyi olmuş diyen varda arkadaşlar eskiden 20d kasan şimdi bonus alsa da 5d falan kasacaktır önceden de parası olana daha iyiydi oyun. Ggs'nin amacı daha fazla para yatırılmasından çok ekran sürenizi uzatarak daha çok aktif oyuncu elde etmek. Zaten adamların kendi websitesine giderseniz 2017 yılında sadece empireden 800 milyon dolar ciro yaptıklarını görürsünüz. Bu güncellemeden önce çoğu kişi 2-3 saat girip ödülleri alıp bir sonraki etkinliğe kadar bir daha girmiyordu. Adamlar öncelikli olarak ekranda durma sürenizi uzatmaya çalışıyor.
    Zaten size ücretsiz oyun sunan bir firmanın para odaklı olmaması gibi bir durum olamaz bu oyunun arkasında çalışan yüzlerce kişi var.
    Dünya 1 de ikinci sıradaki ittifakta oynuyorum bir kez bile şikayet eden görmedim tr de gerilla mantığına alışmış kişilerden şikayet edenler oluyor genelde.
    Bütün serverların forumlarında küfüre varacak kadar isyan ediyorlar bunun gibi savaşmaktan tırsanlarda gelmiş buraya ağlıyor ekran başında daha fazla tutacakmış bu şekilde oyuncuları ulan lale millet 100k göçebe vuramıyor nasıl tutaca milleti beyin mi yok varda yok numarası mı yapıyorsunuz anlamıyorum. para yatırmayan adam zevk almazsa bırakır oyunu 10 tane par yatıran adam birbirine top atar boş serverda o zamanda oyuncu yok diye ağlarsınız 
    sen senaristliğe başladınmı kocum
    GERİ YOK İLERİ DAİMA
  • Arda love İrem (TR1)Arda love İrem (TR1) TR1 Gönderiler: 624
    bu gelen güncellemeler bütün serverlere etkilidir ve çoğunluk dinlenir siz sanıyorsunuz bu şirket tr1 i dinliyor yada tr1 özel birşeyler yapıyor ve bu arada ücretsiz oyunların hepsi para attırmaya yönelik politikalar uygular.

    yabancı modun bana dediğini çevirili şekilde atıyorum: Araçların neredeyse ücretsiz ve sınırsız olmasını tuhaf bulmadınız mı?

    1 etkinlikten göçebeden 10k altın geliyordu , ligden gelen gümüş altınlar ile bu adam 500k göç vursa 10k altınıda çarka girse ondanda 3 4 yakut düşse hemen +5 çekip dibimize karakol sallayabiliyordu ?
    çok mu hoş oluyordu bu durum serverde neredeyse normal savaşlar bitti gerilla bilmeyen adam yanmayı öğrendi

    artık normal savaşlar döner diye umut ediyorum.


    sen öyle sandığımı düşünüyorsun tr yi dinlemiyiceklerini bende biliyorum zaten dedimya tl den kazandığı para ne işe yarar diye modun açıklamasına gelirsek yani madem kaldırıcaktınız neden kaç ay boyunca insanları böyle alıştırdınız haksız mıyım ? 
  • Ertugrul1453tr (TR1)Ertugrul1453tr (TR1) TR1 Gönderiler: 877
    bu gelen güncellemeler bütün serverlere etkilidir ve çoğunluk dinlenir siz sanıyorsunuz bu şirket tr1 i dinliyor yada tr1 özel birşeyler yapıyor ve bu arada ücretsiz oyunların hepsi para attırmaya yönelik politikalar uygular.

    yabancı modun bana dediğini çevirili şekilde atıyorum: Araçların neredeyse ücretsiz ve sınırsız olmasını tuhaf bulmadınız mı?

    1 etkinlikten göçebeden 10k altın geliyordu , ligden gelen gümüş altınlar ile bu adam 500k göç vursa 10k altınıda çarka girse ondanda 3 4 yakut düşse hemen +5 çekip dibimize karakol sallayabiliyordu ?
    çok mu hoş oluyordu bu durum serverde neredeyse normal savaşlar bitti gerilla bilmeyen adam yanmayı öğrendi

    artık normal savaşlar döner diye umut ediyorum.


    sen öyle sandığımı düşünüyorsun tr yi dinlemiyiceklerini bende biliyorum zaten dedimya tl den kazandığı para ne işe yarar diye modun açıklamasına gelirsek yani madem kaldırıcaktınız neden kaç ay boyunca insanları böyle alıştırdınız haksız mıyım ? 
    haklısın

    şimdi gerillacılara önlem diyen var

    kardeşim ben gerillacıyım savaştığım ittilerin benden kat be kat büyük olduğunu bilmeyen yoktur sanırsam

    şimdi sorum şu

    karşı taraf 50d lik  itti savaşan ise 650k bu adamın oturup demircideki 4k sav ile bütün saldırıları savunması beklenemez bu durumda ne yapacak gerilla taktiğini uygulayacak MECBUREN yani gerillacılaya iyi oldu yok öyle yok şöyle oldu demek gereksiz ha rahat istiyorsan bulaşma gerillacıya bu kadar basit
    GERİ YOK İLERİ DAİMA
  • Delivery (TR1)Delivery (TR1) TR1 Gönderiler: 169
    05.06.2021 düzenlendi


    1 etkinlikten göçebeden 10k altın geliyordu , ligden gelen gümüş altınlar ile bu adam 500k göç vursa 10k altınıda çarka girse ondanda 3 4 yakut düşse hemen +5 çekip dibimize karakol sallayabiliyordu ?
    çok mu hoş oluyordu bu durum serverde neredeyse normal savaşlar bitti gerilla bilmeyen adam yanmayı öğrendi

    artık normal savaşlar döner diye umut ediyorum.


    Bu ne kadar tutarsız bi bakış açısı ya :/

    Önceden bonus ile süre geç paketi eş zamanlı geliyordu, üstelik 10 TL ye bile bonus vardı iyi kötü her kesim bir şeyler yapmaya çalışıyordu ...
    Şuan en küçük bonus paketini almak için 33 TL ,
    50k barajı olan sepetten süre geç seçip %200 bonus bile 2 kere almak için de 129 TL veriyorsun 
    33+129= 162 TL

    Unutma Göçebe 4 günde bir geliyor ya ödeyeceksın , ödemesende dekorda yok jetonda !  

    Göçebe kasıp vur kaç yapıyorlar hoş mu oluyor tarzında bi şey yazmışsın sana bi beyin fırtınası yaptırayım gel :)

    Vur kaç zaten güç ve sayı olarak üstün noktaları yıkmak için değil yıpratmak için yapılan savaştır .
    Yani bu tekniği kullanmaya karar verilen nokta karşı tarafa direnemeyeceğini anladığın anda başlar ...

    Yerleşik oynayan kaleler için; dekorların kamu düzeni artırılması,temel öğelere level artışı getirilmesi , çark ve ufuktan gelen öğeler vs karakollarda +100k üretime sebep oluyor ve avlu üstünlüğü yine savunan için avantaj halinde onuda geçtim bal savunmasını sur aletini eritmeden girmek pek mümkün değil ...
    Bu kalelere karşı zaten göçebe askeri işe yaramıyor anladın mı ? Kanatlarda kullanmak üzere çok satan mağazasından , ufak çark çevirmelerden vs zaten asker temin ediliyordu demircideki 3-5k kıdemli ile veya bal askerini üretmeyi bekleyip çoğuluk olan taraf ile savaşmak ağır ameleliğe girer :)
    Göçebenin de önü kesilirse savaş oyununda ne atacağız ?
    Okey oynamıyoruz ki taş atalım :) Senin yanından ınvıcta karakol almıştı hala o yaşadıklarının etkisinde kalmışsın :)


    mesele invictanın karakol atması değil onun gibi bir kalenin ne kadar zarar verebileceğini tüm server gördü +100k üretimden bahsediyorsun 100.000 ÷ 1.8 = 55.5k sav yapar 

    invicta o öğeler ile rahatlıkla 7k ya yakın ordular göndere biliyordu 55k kıdemli savı kesmek çok mu zor ? 

    sur tutmayı demişsin fakat çoğu oyuncu savunma yapmayı bilmiyor zaten ki bu öğeler + saldırı atmayı bilen bir oyuncu rahatlıkla suru keser 

    senin tarzında gerilla olduğu için senin yönünden iyi olmadı fakat normal olarak oynayan oyuncuları düşün 
    2 tarafta bir birine saldırı atıcak ve savunulup saldırılıcak 

    ama bu öğeler ve askerler çok dengesizdi bunu herkes kabullensin 1 gecede karakol atıp bütün kaleleri sıfırlıyordu
    invicta aynı şekil caesar2 de dahil bunlar daha önceden birşey kesebiliyorlar mıydı peki ? hayır
    askerler sınırsızken yine kesemiyorlardı bu öğelerden sonra kesmelere başlayabildiler 

    şimdi değişen birşey yok isterse kışlasından yine basar yine keser ek dalga içinde kule vurur yada para basar orası beni ilgilendirmez ama orantısız bir güç vardı ortada

    altına örneğini bırakıyorum benim kumandan yapım saldırısına uyumlu idi ve surumda 1 sv bal vardı + surdaki askerlerim şişikti ona rağmen kesmesine ramak kalmış



          
  • maharajim (TR1)maharajim (TR1) TR1 Gönderiler: 404
    bu durumu protesto edip etkinliklerden çekilen sırf biziz demekki türk birliği bu durumu parasız oynayanlar için protesto ediyoruz yok sa beni bilen blir para harcarsam 1. deolurm herkesle savaşrımda uyarmadan şunu şu tarihte kaldırcam demeden kimse bir şeyi kaldıramaz açarım ticaret mahkemesine davayı oyunu kapatırlar verdiğin hakıı geri alamazsın alırsan çok oyuncu kaybedersin benim alet süregeç sandıkla işim yok bunları çakıfeleğide sınırlandırmış ama asker gene aynı onu düşürmemiş atını 3g ye bozarken 2gye bozmuş yani atlından çok gümüş değerli bak bir örnek verim son göçbede uygun bir gurptayım rakiplerim ayyılzıve alsancakdan 2 kale 75k ya kadar 1. bıraktı 59 kdaöbürü 75 kda bıraktı bende bir sfer çark ceivirp 5k yakutu bulunca onla sandık alıp 87k yla göçbe ligimde 1. oldum sınırlı sandıklar halbuki benim en kötü yaptığım 500k ydı herkesde stoklar eriyince herkes paraylamı alıcak yani altın yumurtlayan tavuğu kesersen altın bulamassın sadece büyük oranda oyuncu kaybedersin 2009 dan beri oynayan tek oyuncuyum bazı söylentilere göre 200 kalem var bazısna göre 40 kalem varçeklirm başka oyun oynarım burda amaç paralı oyuncuların parasız oyuncuları yenmesi değil türk serverinide kaale bile almazlar uyan babaya gelin berbaer protesto yapalım  yoksa 50 oyuncu bile kalmaz kendi aranızda etkinlik yapar savaşır sonra sıkılıp oyunu silersiniz

    maharajim @ tr 1
  • TESLAIBLAZE (TR1)TESLAIBLAZE (TR1) TR1 Gönderiler: 57
    bu durumu protesto edip etkinliklerden çekilen sırf biziz demekki türk birliği bu durumu parasız oynayanlar için protesto ediyoruz yok sa beni bilen blir para harcarsam 1. deolurm herkesle savaşrımda uyarmadan şunu şu tarihte kaldırcam demeden kimse bir şeyi kaldıramaz açarım ticaret mahkemesine davayı oyunu kapatırlar verdiğin hakıı geri alamazsın alırsan çok oyuncu kaybedersin benim alet süregeç sandıkla işim yok bunları çakıfeleğide sınırlandırmış ama asker gene aynı onu düşürmemiş atını 3g ye bozarken 2gye bozmuş yani atlından çok gümüş değerli bak bir örnek verim son göçbede uygun bir gurptayım rakiplerim ayyılzıve alsancakdan 2 kale 75k ya kadar 1. bıraktı 59 kdaöbürü 75 kda bıraktı bende bir sfer çark ceivirp 5k yakutu bulunca onla sandık alıp 87k yla göçbe ligimde 1. oldum sınırlı sandıklar halbuki benim en kötü yaptığım 500k ydı herkesde stoklar eriyince herkes paraylamı alıcak yani altın yumurtlayan tavuğu kesersen altın bulamassın sadece büyük oranda oyuncu kaybedersin 2009 dan beri oynayan tek oyuncuyum bazı söylentilere göre 200 kalem var bazısna göre 40 kalem varçeklirm başka oyun oynarım burda amaç paralı oyuncuların parasız oyuncuları yenmesi değil türk serverinide kaale bile almazlar uyan babaya gelin berbaer protesto yapalım  yoksa 50 oyuncu bile kalmaz kendi aranızda etkinlik yapar savaşır sonra sıkılıp oyunu silersiniz

    şu an ben oyunu boş verdim zaten oynamıyorum öyle giriyorum çıkıyorum biri bana saldırsın bari gelişemeyeceksem böyle biriyle kavga ediyim diyorum yoksa çok sıkıcı geliyor ama dediğin şey birlik türkiye de yok ruhunda yok ünlü bir atasözü var o da kötü bir anlam taşıyor bu konuya göre :D ( en azından şu saçma 648 tl fiyatları çok düşüreceklerini düşünüyorum)
  • ~NEKOK~ (TR1)~NEKOK~ (TR1) TR1 Gönderiler: 222
    09.06.2021 düzenlendi
    bu durumu protesto edip etkinliklerden çekilen sırf biziz demekki türk birliği bu durumu parasız oynayanlar için protesto ediyoruz yok sa beni bilen blir para harcarsam 1. deolurm herkesle savaşrımda uyarmadan şunu şu tarihte kaldırcam demeden kimse bir şeyi kaldıramaz açarım ticaret mahkemesine davayı oyunu kapatırlar verdiğin hakıı geri alamazsın alırsan çok oyuncu kaybedersin benim alet süregeç sandıkla işim yok bunları çakıfeleğide sınırlandırmış ama asker gene aynı onu düşürmemiş atını 3g ye bozarken 2gye bozmuş yani atlından çok gümüş değerli bak bir örnek verim son göçbede uygun bir gurptayım rakiplerim ayyılzıve alsancakdan 2 kale 75k ya kadar 1. bıraktı 59 kdaöbürü 75 kda bıraktı bende bir sfer çark ceivirp 5k yakutu bulunca onla sandık alıp 87k yla göçbe ligimde 1. oldum sınırlı sandıklar halbuki benim en kötü yaptığım 500k ydı herkesde stoklar eriyince herkes paraylamı alıcak yani altın yumurtlayan tavuğu kesersen altın bulamassın sadece büyük oranda oyuncu kaybedersin 2009 dan beri oynayan tek oyuncuyum bazı söylentilere göre 200 kalem var bazısna göre 40 kalem varçeklirm başka oyun oynarım burda amaç paralı oyuncuların parasız oyuncuları yenmesi değil türk serverinide kaale bile almazlar uyan babaya gelin berbaer protesto yapalım  yoksa 50 oyuncu bile kalmaz kendi aranızda etkinlik yapar savaşır sonra sıkılıp oyunu silersiniz

    Nasıl bir fantezi evreninde yaşıyorsun bilmiyorum ama oyunun yapımcısı oyunu güncelledi diye dava açabileceğini falan mı sanıyorsun. Kaç yaşında adamsın şu dediklerine bak
    Zaten üsttede attığım ss lerde söyleniyor neyin neden kısıtlandırıldığı ayrıca protesto bi işe yarıyor olsaydı yakut zamı yapıldığı zaman yapılan prostesto işe yarardı. 
    Çoğunuz bunu anlamak istemese de oyunun kendi içinde bir sistematiği bir düzeni var. Eskiden göçebeden kuyruk almak için daha çok çabalardık ve bu çoğu insan için eğlenceliydi şimdi ise istediğin gibi alıyorsun. Oynanabilirlik süresi düşüyor. Sınırsız aletle sıkılana kadar göç kasıp sonrada asker alıp ona buna dalan kişiler kestikleri afk kalelerle gerillacıyım diye ortada koşuşturuyor.

    Post edited by ~NEKOK~ (TR1) on

     Pişmanlık nedir bilir misin? Merak etme öğreteceğim!



                                           

  • Ertugrul1453tr (TR1)Ertugrul1453tr (TR1) TR1 Gönderiler: 877
    bu durumu protesto edip etkinliklerden çekilen sırf biziz demekki türk birliği bu durumu parasız oynayanlar için protesto ediyoruz yok sa beni bilen blir para harcarsam 1. deolurm herkesle savaşrımda uyarmadan şunu şu tarihte kaldırcam demeden kimse bir şeyi kaldıramaz açarım ticaret mahkemesine davayı oyunu kapatırlar verdiğin hakıı geri alamazsın alırsan çok oyuncu kaybedersin benim alet süregeç sandıkla işim yok bunları çakıfeleğide sınırlandırmış ama asker gene aynı onu düşürmemiş atını 3g ye bozarken 2gye bozmuş yani atlından çok gümüş değerli bak bir örnek verim son göçbede uygun bir gurptayım rakiplerim ayyılzıve alsancakdan 2 kale 75k ya kadar 1. bıraktı 59 kdaöbürü 75 kda bıraktı bende bir sfer çark ceivirp 5k yakutu bulunca onla sandık alıp 87k yla göçbe ligimde 1. oldum sınırlı sandıklar halbuki benim en kötü yaptığım 500k ydı herkesde stoklar eriyince herkes paraylamı alıcak yani altın yumurtlayan tavuğu kesersen altın bulamassın sadece büyük oranda oyuncu kaybedersin 2009 dan beri oynayan tek oyuncuyum bazı söylentilere göre 200 kalem var bazısna göre 40 kalem varçeklirm başka oyun oynarım burda amaç paralı oyuncuların parasız oyuncuları yenmesi değil türk serverinide kaale bile almazlar uyan babaya gelin berbaer protesto yapalım  yoksa 50 oyuncu bile kalmaz kendi aranızda etkinlik yapar savaşır sonra sıkılıp oyunu silersiniz

    ben bıraktım bile 2 haftda 1 giriyorum artık
    GERİ YOK İLERİ DAİMA
  • Aslan Recep (TR1)Aslan Recep (TR1) TR1 Gönderiler: 498
    bu durumu protesto edip etkinliklerden çekilen sırf biziz demekki türk birliği bu durumu parasız oynayanlar için protesto ediyoruz yok sa beni bilen blir para harcarsam 1. deolurm herkesle savaşrımda uyarmadan şunu şu tarihte kaldırcam demeden kimse bir şeyi kaldıramaz açarım ticaret mahkemesine davayı oyunu kapatırlar verdiğin hakıı geri alamazsın alırsan çok oyuncu kaybedersin benim alet süregeç sandıkla işim yok bunları çakıfeleğide sınırlandırmış ama asker gene aynı onu düşürmemiş atını 3g ye bozarken 2gye bozmuş yani atlından çok gümüş değerli bak bir örnek verim son göçbede uygun bir gurptayım rakiplerim ayyılzıve alsancakdan 2 kale 75k ya kadar 1. bıraktı 59 kdaöbürü 75 kda bıraktı bende bir sfer çark ceivirp 5k yakutu bulunca onla sandık alıp 87k yla göçbe ligimde 1. oldum sınırlı sandıklar halbuki benim en kötü yaptığım 500k ydı herkesde stoklar eriyince herkes paraylamı alıcak yani altın yumurtlayan tavuğu kesersen altın bulamassın sadece büyük oranda oyuncu kaybedersin 2009 dan beri oynayan tek oyuncuyum bazı söylentilere göre 200 kalem var bazısna göre 40 kalem varçeklirm başka oyun oynarım burda amaç paralı oyuncuların parasız oyuncuları yenmesi değil türk serverinide kaale bile almazlar uyan babaya gelin berbaer protesto yapalım  yoksa 50 oyuncu bile kalmaz kendi aranızda etkinlik yapar savaşır sonra sıkılıp oyunu silersiniz

    ben bıraktım bile 2 haftda 1 giriyorum artık
    1 saat önce bende bıraktım kalelerimde 2  aylık ve 21 unluk  koruma aldım zaten sevmiyorum bu oyunu emeklerım çöp olmasın diyte koruma ladım 
  • Mufera51 (TR1)Mufera51 (TR1) TR1 Gönderiler: 158
    ben de fikrimi belirticem yokra rahat edemiyorum :)

    bu güncellemenin sebebi oyundaki enflasyonu önlemekti. oyunda savaştığınız birinin göçebe askeri alıp alıp her saldırıda 2.7k ile ~350 kompozit eriterek karşı tarafı yıpratmasıydı. eyw 2.7k nın 350 kayıpla savunulduğu rapor çok iyi rapordu ama sana saldıran oyuncunun o 2.7k göçebe askerini beleşe getirdiğini ve sana aynı saldırıyı 20 kere atıp 7k savunmanı erittiğini düşünürsek olayın saçmalığını anlarız. güncellemeyi seven topluluğun tek derdi bu saçma enflasyonun düzelmesiydi güncellemeyi ondan sevdiler.

    ama bence enflasyonu böyle düzeltmektense göçebe askerinin fiyatını 45ten 260a falan çekerek enflasyonun önüne bir tık geçilebilirdi.
    olmadı demirciden at kuyruğunu kaldırırlardı ve yabancı oynamak için at kuyruğunu mecbur göçebe satıcısından almak zorunda kalırdık. bu da göçebe jetonu stoklamamızı bir tık engellerdi.
    ебать лгбт. да здравствует советский союз

Bir Yorum Bırak

KalınİtalikÜstü çizgiliOrdered listSırasız liste
Emoji
Görsel
Sola hizalaOrtalaSağa hizalaHTML görünümüne geçTam sayfaya geçIşıkları aç/kapat
Görsel/dosya bırak