Anasayfa Turkish Ittifak tanıtımı ve araması

Yeni Moderatörlere ihtiyacımız var!


ModeratörEkibimize katılabilecek yetenekli kişiler için hep fırsat kollarız. Bu kişilerden biri de sensin! Eğlenceli bir hava sağlayıp topluluğu düzenlememize ve bilgilendirmemize yardım edebileceğini düşünüyorsan lütfen başvur. Forumda, duyurular konusunda, Discord'da ve diğer sosyal medya kanallarımızda bize yardımcı olacak kişiler arıyoruz.


Bu ilgini çekiyorsa BURAYA TIKLA


ZORBEY İTTİFAK ARIYOR

zorbey (TR1)zorbey (TR1) TR1 Gönderiler: 570
ARKADAŞLAR İTTİFAK ARIYORUM ÇABUK TOPARLANMAM LAZIM :)
SON . . . . . . ..           ::::::::::::::::::::::

Yorumlar

  • Ayberk Akgul (TR1)Ayberk Akgul (TR1) TR1 Gönderiler: 67
    Ettiği laflardan dolayı mimlidir alacak arkadaşlara duyurulur  sonra neden kırmızı yandı vurulduk olmasın :blush:
  • zorbey (TR1)zorbey (TR1) TR1 Gönderiler: 570
    12.08.2020 düzenlendi
    Ettiği laflardan dolayı mimlidir alacak arkadaşlara duyurulur  sonra neden kırmızı yandı vurulduk olmasın :blush:
    mimlimi senmi mimledin beni ben ahmetle konuşup hallettim kardeşim sana haber vermemişler heralde seni önemsemedikleri için haberin yoktu şimdi oldu  ;) 
    SON . . . . . . ..           ::::::::::::::::::::::
  • zorbey (TR1)zorbey (TR1) TR1 Gönderiler: 570

    Küçük insan dalgasına yazdığım bişey ettiğin laflar derken sizin ettiğiniz küfürleri söylüyormuyum ben ulan dua edin küfür etmeyi bıraktım yoksa ne söverdim size bide mimlidir derken kesiliyorsunuz 😂😂

    SON . . . . . . ..           ::::::::::::::::::::::
  • Ayberk Akgul (TR1)Ayberk Akgul (TR1) TR1 Gönderiler: 67
    Benim ettiğim bir küfürü söyleyemezsin çünkü yok :) bana sataşıp laf eden sendin ve kiminle anlaşıp anlaşmadığın beni bağlamaz güzellik seni salmıyorum buda son yazım istediğin kadar onla bunla anlaştım diyebilirsin.
  • zorbey (TR1)zorbey (TR1) TR1 Gönderiler: 570
    12.08.2020 düzenlendi

    Ne diyorsun ya küçük insan kırıyorsun beni


    Senin hakaret etmemen bulunduğun ittifaktakilerin etmemesi anlamına gelmez


    Bide sen kimsin kardeşim git oyundan yaz bu lafı bura yazınca noluyor küçük insan ateş de öyle yapıyor gidin oyundan yazın arkadaş ne yapmaya çalışıyorsunuz bilmiyom ki burdan yazınca prestij yapmıyorsun

    SON . . . . . . ..           ::::::::::::::::::::::
  • Ayberk Akgul (TR1)Ayberk Akgul (TR1) TR1 Gönderiler: 67
    Bak orada ne yazıyor ben etmedim yazıyor :)
    Buradan yazmışsın ya ittifak arıyorum diye bende buradan mimlidir yazıyorum.
    Neyse  cevap vermiyorum  daha bir tarafı yiyen  alır bu arkadaşı :)
  • zorbey (TR1)zorbey (TR1) TR1 Gönderiler: 570

    Ne diyon yaw git türkçe öğren gel

    Daha türkçe bilmeyen insan burda şekil yapıyor defol git lan konumdan görüşecez kim alacak beni sabır et

    SON . . . . . . ..           ::::::::::::::::::::::
  • ~AteŞ~ (TR1)~AteŞ~ (TR1) TR1 Gönderiler: 422

    Ne diyorsun ya küçük insan kırıyorsun beni


    Senin hakaret etmemen bulunduğun ittifaktakilerin etmemesi anlamına gelmez


    Bide sen kimsin kardeşim git oyundan yaz bu lafı bura yazınca noluyor küçük insan ateş de öyle yapıyor gidin oyundan yazın arkadaş ne yapmaya çalışıyorsunuz bilmiyom ki burdan yazınca prestij yapmıyorsun

    forumda bana benim  odlguum ittifaka laf söylersen yazarım kardeşim 
  • zorbey (TR1)zorbey (TR1) TR1 Gönderiler: 570

    La git burdan her dakka seni mi kovacam senin ittifakın ney olum git burdan

    SON . . . . . . ..           ::::::::::::::::::::::
  • zorbey (TR1)zorbey (TR1) TR1 Gönderiler: 570
    @Ceki konuyu kapatırmısın
    SON . . . . . . ..           ::::::::::::::::::::::
  • AZERBAYCAN.1918 (TR1)AZERBAYCAN.1918 (TR1) TR1 Gönderiler: 128

    Mimli değilsen artık,bize gelebilirsin🙂

  • PiKaChU (TR1)PiKaChU (TR1) TR1 Gönderiler: 453
    AZERBAYCAN.1918 (TR1) dedi:

    Mimli değilsen artık,bize gelebilirsin🙂

    Çoğu yerde hala mimli almanı tavsiye etmem

    D-DOSTUM BU EPİKTİ


  • AZERBAYCAN.1918 (TR1)AZERBAYCAN.1918 (TR1) TR1 Gönderiler: 128

    @PiKaChU (TR1) yine de herkes ikinci bir şansı hak eder,o ittifakların esasları tanımdan silmiş...

  • zorbey (TR1)zorbey (TR1) TR1 Gönderiler: 570

    @PiKaChU (TR1) yine de herkes ikinci bir şansı hak eder,o ittifakların esasları tanımdan silmiş...

     ;) 
    SON . . . . . . ..           ::::::::::::::::::::::
  • zorbey (TR1)zorbey (TR1) TR1 Gönderiler: 570

    Mimli değilsen artık,bize gelebilirsin🙂

    ittifak aramıyorum kardeşim uzun süredir ittifaksız oynuyorum :)
    SON . . . . . . ..           ::::::::::::::::::::::
  • Zarwet1 (TR1)Zarwet1 (TR1) TR1 Gönderiler: 128
    ittifak aramıyorum kardeşim uzun süredir ittifaksız oynuyorum :)

    Adınıza uygun adamsınız :smile:
    Ama bence artık fazla abarttılar bu mim işini. "Sizin için"
     
  • zorbey (TR1)zorbey (TR1) TR1 Gönderiler: 570
    07.01.2021 düzenlendi
    ittifak aramıyorum kardeşim uzun süredir ittifaksız oynuyorum :)

    Adınıza uygun adamsınız :smile:
    Ama bence artık fazla abarttılar bu mim işini. "Sizin için"
    ben 1 yıldan fazladır mimliyim serverda çogu ittide mimlendim sebebinide söyleyeyim hakıszlıgıa gelmeyip açık konuştugum için yanlışa yanlış dedigim için beni sevmezler  B)
    Post edited by zorbey (TR1) on
    SON . . . . . . ..           ::::::::::::::::::::::
  • Ertugrul1453tr (TR1)Ertugrul1453tr (TR1) TR1 Gönderiler: 877
    08.01.2021 düzenlendi
    benim ittifağıma gelebilirsin 4 4 lük yer
    GERİ YOK İLERİ DAİMA

Bir Yorum Bırak

KalınİtalikÜstü çizgiliOrdered listSırasız liste
Emoji
Görsel
Sola hizalaOrtalaSağa hizalaHTML görünümüne geçTam sayfaya geçIşıkları aç/kapat
Görsel/dosya bırak