Anasayfa Turkish Ittifak haberleri

Yeni Moderatörlere ihtiyacımız var!


ModeratörEkibimize katılabilecek yetenekli kişiler için hep fırsat kollarız. Bu kişilerden biri de sensin! Eğlenceli bir hava sağlayıp topluluğu düzenlememize ve bilgilendirmemize yardım edebileceğini düşünüyorsan lütfen başvur. Forumda, duyurular konusunda, Discord'da ve diğer sosyal medya kanallarımızda bize yardımcı olacak kişiler arıyoruz.


Bu ilgini çekiyorsa BURAYA TIKLA


8.ayin 31 i saat 17:00 asil kalesi oyunu bırakmışdır

Tofiq4 (TR1)Tofiq4 (TR1) TR1 Gönderiler: 1,367
bu oyunda bir cok kisi tanidim kimi beni cok sever kimi arkamdan isler cevirir kimi de benden nefret eder
ama buyasadigim son olaylarbenicok bozdu eyer firsatim olsa yapacagimilk is G.A.Z.İ ittifakini yok etmek olurdu 
PAS kalesi sana. oyunu ben orettim arkamdan bicakladin beni
bu serverde SEREFSIZ ler sadece sapikseyler konusmak icin varolan kaleler oldugu surece ben buradayokum bundan sonra sadece test serverde olacagimsaygilarla melih...

It doesnt matter how many times you get knocked down. All that matters is you get up one more time than you were knocked down.

«138

Yorumlar

  • Zuhal atlıalp (TR1)Zuhal atlıalp (TR1) Gönderiler: 136
     :'( 
  • Zuhal atlıalp (TR1)Zuhal atlıalp (TR1) Gönderiler: 136

  • ölümsüz45 (TR1)ölümsüz45 (TR1) Gönderiler: 433
     :'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(  lannnnnnnnnnnnnnnnnn  niye ben seni bırakır mıyım sanıyon sen ister japon server  ine ister test serverine git hep peşindeyim ben seni bırakmam kanka
  • Tofiq4 (TR1)Tofiq4 (TR1) TR1 Gönderiler: 1,367
     :'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(  lannnnnnnnnnnnnnnnnn  niye ben seni bırakır mıyım sanıyon sen ister japon server  ine ister test serverine git hep peşindeyim ben seni bırakmam kanka



    isde PAS kalesi heroinek kalesi gözunuz adam gorsunadam gibi adamsin sen ekremim benim sabret ekrem sabret

    It doesnt matter how many times you get knocked down. All that matters is you get up one more time than you were knocked down.

  • Zuhal atlıalp (TR1)Zuhal atlıalp (TR1) Gönderiler: 136
    olm bari de testde adın nedir  :s
  • Tofiq4 (TR1)Tofiq4 (TR1) TR1 Gönderiler: 1,367
    yarin pc basinagececegim veririm ozaman

    It doesnt matter how many times you get knocked down. All that matters is you get up one more time than you were knocked down.

  • ölümsüz45 (TR1)ölümsüz45 (TR1) Gönderiler: 433
    neredesin kanka ya gitme bak ben giderim dönerim ama beni dostlarım bırakmaz gene beni bekler ben seni hep bekleyeceğim sen yeter ki oyunu bırakma bırakırsanda İNŞALLAH geri dönersin 
  • ölümsüz45 (TR1)ölümsüz45 (TR1) Gönderiler: 433
    kanka bırakma hadi bıraktın diyelim sen bırakamassın kanka sen bırakmassın kankalarını
  • Fransa Krallığı (TR1)Fransa Krallığı (TR1) TR1 Gönderiler: 446
    31.08.2017 düzenlendi
    Nereye gidiyorsun? Daha karpuz kesecektik :smiley: Benim ve diğer birçok arkadaşın forum zevkini yokettiniz saçma sapan raporilarınız ve kavgalarınızla. İlk kurban sendin devamıda gelecek burayı wp grubu gibi kullanan herkes  tek tek hesap verecek. Moderatörümüz yok kendi adaletimizi kendimiz sağlıyoruz.
    Ben savaş çıktığında ata binmeyeceğim. Ben ata bindiğimde savaş çıkacak. (Napoléon)

  • Tofiq4 (TR1)Tofiq4 (TR1) TR1 Gönderiler: 1,367
    ekremim sabret yarin a haber verecegim TUM OYUNU BIRAKMAMA UZULENLERE bu heroinek kalesi ne gitsin 

    It doesnt matter how many times you get knocked down. All that matters is you get up one more time than you were knocked down.

  • ölümsüz45 (TR1)ölümsüz45 (TR1) Gönderiler: 433
    Nereye gidiyorsun? Daha karpuz kesecektik :smiley: Benim ve diğer birçok arkadaşın forum zevkini yokettiniz saçma sapan raporilarınız ve kavgalarınızla. İlk kurban sendin devamıda gelecek burayı wp grubu gibi kullanan herkes  tek tek hesap verecek. Moderatörümüz yok kendi adaletimizi kendimiz sağlıyoruz.
    seni takan kim al karpuzunu o dediğin arkadaşlarınla ye saçma kişi 
  • Zuhal atlıalp (TR1)Zuhal atlıalp (TR1) Gönderiler: 136
    bıraksanda tr 1 serverini ben biliyom geri dönceksin . AÇIK VE NET 
  • ölümsüz45 (TR1)ölümsüz45 (TR1) Gönderiler: 433
    tr1  i bıraksa ne olacak ben japon serverine giderim onunla
  • Zuhal atlıalp (TR1)Zuhal atlıalp (TR1) Gönderiler: 136
    japon serveri asia 1 gidin
  • ölümsüz45 (TR1)ölümsüz45 (TR1) Gönderiler: 433
    kankam giderse gidiyom bende
  • Fransa Krallığı (TR1)Fransa Krallığı (TR1) TR1 Gönderiler: 446
    31.08.2017 düzenlendi
    Karpuzu aldım senle yemeğe geliyorum. @ölümsüz45

    Ben savaş çıktığında ata binmeyeceğim. Ben ata bindiğimde savaş çıkacak. (Napoléon)

  • Tofiq4 (TR1)Tofiq4 (TR1) TR1 Gönderiler: 1,367
    sen oyuna ilk basladigindaki o ittifakvarya senin. oyunda

    It doesnt matter how many times you get knocked down. All that matters is you get up one more time than you were knocked down.

  • Zuhal atlıalp (TR1)Zuhal atlıalp (TR1) Gönderiler: 136
    asil oynu bırakmaz 
  • ölümsüz45 (TR1)ölümsüz45 (TR1) Gönderiler: 433
    Karpuzu aldım senle yemeğe geliyorum. @ölümsüz45

    senin arkadaşın olan  gurur değil utanç duyar
  • Zuhal atlıalp (TR1)Zuhal atlıalp (TR1) Gönderiler: 136
    frransız gereksiz yorumlar yapıyosuz hocam

Bir Yorum Bırak

KalınİtalikÜstü çizgiliOrdered listSırasız liste
Emoji
Görsel
Sola hizalaOrtalaSağa hizalaHTML görünümüne geçTam sayfaya geçIşıkları aç/kapat
Görsel/dosya bırak