Dziękuje że uważasz mnie za wojownika mymol:) chodziarz powiedziałem ze jestem nowicjuszem kurde awansowałem w mgnieniu oka z nowicjusza na wojownika przez mymol hehe. Ale Mymol powiedz szczerze co uważasz za tchórzostwo? Sala w def czy ptak podczas wojny?
czemu zawsze o wojnie wypowiadają się się słupy i kniaziostwo które z tą wojną nawet nie jest związane? to wrodzone lizodupstwo czy po prostu atencji potrzebujesz?
to teraz powiem tak oboje panow zapraszam na 1vs1 w terminie dowolnym bedziecie mogli sie wykazac dowodcami kasztelanami itd ja ten slup bez honoru i z mala potega zapraszam was wytrawnych grajkow ciebie Legendarny krol i ciebie kamil789 na mapke mozecie nawet byc we 2 tez spoko pobawimy sie czas blizej nie okreslony czekam na propozycje skoro macie tyle do powiedzenia na tematy wojenne napewno nie sprawi wam to zadnego problemu ze mna slupem wyjsc na mape Obojgu wam bez problemu przychodzi obrazanie wymadrzanie sie mistrzowie sztuki wojennej a wiec teoria juz byla juz wszystko powiedzieliscie teraz praktyka
Ja nie popełnię tego błędy co EWS i powiem od razu Nie przyjmuje wyzwania bo w tym roku czasu nie mam. W tym miesiącu i w grudniu mam badania lekarskie. Od ostatniego tygodnia listopada przez 3 tygodnie grudnia praktyki, w grudniu święta, pod koniec grudnia sylwester. Ja nadal nowicjusz jestem w wojnach . Jako nowicjusz wolałbym 1v1 z osobą podobną do mnie, nie używająca rubli (Co to za sens mieć z kimś 1v1 gdzie przeciwnik używa rubli).
Co do obrażania. Powiem to samo co cubaboss. Daj ss albo przykład gdzie jest obrażanie ludzi/człowieka w moich komentarzach. (on tego nie zrobił może ty to zrobisz? ) Obrażam tylko rzeczy/czynności nie ludzi, daj ss to zmienię te zdanie