Strona główna Polish Wojny sojusznicze & sparingi Graczy

WOJNA ..:::ELITA EMPIRE VS REBELIANCI EWS:::..

2

Komentarz

• legendarny krollegendarny krol PL1 Posty: 12
    Dziękuje że uważasz mnie za wojownika mymol:) chodziarz powiedziałem ze jestem nowicjuszem :) kurde awansowałem w mgnieniu oka z nowicjusza na wojownika przez mymol hehe. Ale Mymol powiedz szczerze co uważasz za tchórzostwo? Sala w def czy ptak podczas wojny?
  • mymol (PL1)mymol (PL1) PL1 Posty: 115
    uważam za pierdolenie twoje gadanie

czemu zawsze o wojnie wypowiadają się się słupy i kniaziostwo które z tą wojną nawet nie jest związane?
    to wrodzone lizodupstwo czy po prostu atencji potrzebujesz?

• Kamil789 (PL1)Kamil789 (PL1) PL1 Posty: 21
    edytowano 05.11.2020
    :)
    Post edited by Kamil789 (PL1) on
    Kamil789 @ pl 1
  • terror2 (PL1)terror2 (PL1) PL1 Posty: 8
    to teraz powiem tak oboje panow zapraszam na 1vs1 w terminie dowolnym bedziecie mogli sie wykazac dowodcami kasztelanami itd ja ten slup bez honoru i z mala potega zapraszam was wytrawnych grajkow ciebie Legendarny krol i ciebie kamil789 na mapke mozecie nawet byc we 2 tez spoko :) pobawimy sie czas blizej nie okreslony czekam na propozycje skoro macie tyle do powiedzenia na tematy wojenne napewno nie sprawi wam to zadnego problemu ze mna slupem wyjsc na mape :) Obojgu wam bez problemu przychodzi obrazanie wymadrzanie sie mistrzowie sztuki wojennej a wiec teoria juz byla juz wszystko powiedzieliscie teraz praktyka
    edytowano 05.11.2020

Ja nie popełnię tego błędy co EWS i powiem od razu :) Nie przyjmuje wyzwania bo w tym roku czasu nie mam. W tym miesiącu i w grudniu mam badania lekarskie. Od ostatniego tygodnia listopada przez 3 tygodnie grudnia praktyki, w grudniu święta, pod koniec grudnia sylwester.
    Ja nadal nowicjusz jestem w wojnach :). Jako nowicjusz wolałbym 1v1 z osobą podobną do mnie, nie używająca rubli
    (Co to za sens mieć z kimś 1v1 gdzie przeciwnik używa rubli).

Co do obrażania.