Strona główna Polish Wasze pytania do gry

Serwer testowy

Kiedy znowu planujecie odpalić serwer testowy? No chyba, że jest ale u mnie się nie da 

Komentarz

• NewSmyk (PL1)NewSmyk (PL1) PL1 Posty: 547
    PL1 to serwer testowy ;)
  • ale chodzi o serwer, na którym było 500000 rubinów itp.
    Brawo Ty :) 
    Dziękuję za docenienie moich wysiłków na forum :) (bez podtekstów i zupełnie serio). To chyba Twój pierwszy wpis, który nikogo nie obraża i obyło się bez inwektyw. Widzisz, my to wszystko wiemy tylko co z tego ? Osobiście nie będę kruszyć kopii i poświęcać czas i realne pieniądze żeby kopać się z koniem. Tylko szkoda po sześciu latach odejść i zostawić znajomych i przyjaciół. Poza tym to zawsze jakaś odskocznia.
    Noce przesypiam (w końcu ;) ) Namiary do kilku osób mam i sobie czasami pogadamy na tym czy owym komunikatorze  :)
    Ja swojego telefonu też nie dam bo będziesz zawracać doopę :) Nie znam się na torebkach z Lidla więc chyba zabraknie nam wspólnych tematów ;) 
    Subtelnie odpowiem, że czasami zastanawiam się na ch... mi taka gra :smiley: ale widać każdy powinien mieć jakiś nałóg :joy:

• OSADA (PL1)OSADA (PL1) PL1 Posty: 244
    Teams (PL1) powiedział(a):
    NewSmyk (PL1) powiedział(a):
    Noce przesypiam (w końcu ;) ) Namiary do kilku osób mam i sobie czasami pogadamy na tym czy owym komunikatorze  :)
    Ja swojego telefonu też nie dam bo będziesz zawracać doopę :) Nie znam się na torebkach z Lidla więc chyba zabraknie nam wspólnych tematów ;) 
    Subtelnie odpowiem, że czasami zastanawiam się na ch... mi taka gra :smiley: ale widać każdy powinien mieć jakiś nałóg :joy:

Kochanie ? kto tu komu co proponuje ? ja nigdy nie proponuje kobiecie, a biorę jak chcę :)

ale do tematu

napisałem reklamacje do Suppa, że testowali ten zjebany event ze zbieraniem duchów
    bo tylko nasz serwer to dostał a nie inni i chce rekompensaty za piórka co całym sojem zdobywamy
    pisałem w innym temacie, że to test jak za dr Mengele ale chyba nie dotarło