Strona główna Sugestie, pochwały & krytyka

calkowita krytyka:)

Po pierwsze po wylaczeniu lapka czy kompa obozy nomada wracaja do najniszego poziomu i trzeb je od nowa robic i tak wkolko po drugie graczom z mojego soaj znikaja posty innym wojsko chociaz zuzycie jdzenia nie spada i maja dalej produkcje na miniusie i to duzym. Piszesz ze jutro zajmiecie sie nomadem od 12:30 po ki huk jak nomad rano sie konczy zenada druga sprawa dajecie nam do wypelniania swoje testy i pytania czy jest cos dla nas wazne , mniej wazne , te wasze pytania nie odzwierciedlaja naszych odpowiedzi robicie to wylacznie aby zadowolic swoich przelozonych ze wszystko jest oki czyli tak zwane satatystyki jak juz chcecie sie nas o cos zapytac to dajcie sie nam wypowiedziec , Gram na serwerze poskim ale mieszkam w anglii i mam tez tu zamek i mam tu znajomych  jak i w niemczech wiec takie pytanie czemu polski serwer ma gowniane promki ? W czym anglicy a szczegolnie Niemcy sa od nas lepsi i chodzi tu o gre na serwerze jak i o promki na horyzoncie i zewnetrznych gdzie Niemiecy gracze maja duza przewage w promkach na polakami . Czy trzeba to uwidocznic na youtube zebyscie zajarzyli? Ostatnie pytanie i na to pytanie chcialbym uzyskac konkretna odpowiedz nie jakies tam wymijajce sciemy od moderatora , gram juz 7 lat jak maialem zamek bez poziomow legendarnych i jeszcze mialem robo taki program ktory byl jak sie okazalo nielegalny ale to wasi informatycy go wymyslili jak podejrzewam i na nim zarobili bo sie za to placilo to czerwone choragwie jedna sztuke robilem w 27 sekund a teraz po osiagnieciu 800 poziomu legendarnego , lepszych dekorkach powiem wiecej wypasionych  nakladkach oraz wiekszym porzadku publicznym i wykupionej subskrybcji to ta sama czerwona flaga robi mi sie w 40 sekund ja uwazam ze powinna  sie robic w conajmniej 15  sekund  wiec po ki huk zanizacie wszystko my kupujemy a wy pod gorke robicie po co to podnosic jak i tak zysku z tego nie ma ? I bez scieny moderatorow  prosze ze cos tam i nie napisze tego do ggs bo na tak trudne pytania oni nie odpisuja to jest tak jak u mnie w anglii jak zadasz zbyt trudne pytanie do menadzera to go przez miesiac nie zobaczysz na hali bo nie wie co ma powiedziec . Poadr. irek
robert28031 @ pl 1

Komentarz

  • NewSmyk (PL1)NewSmyk (PL1) PL1 Posty: 547
    Jak miło, że nie tylko mnie nie podoba się to co zrobiona z grą. Poziom niekompetencji i kompletnego niezrozumienia prezentowany przez obecnych adminów powala ;(
  • Ghost 25Ghost 25 Moderator Posty: 138
    Po pierwsze po wylaczeniu lapka czy kompa obozy nomada wracaja do najniszego poziomu i trzeb je od nowa robic i tak wkolko po drugie graczom z mojego soaj znikaja posty innym wojsko chociaz zuzycie jdzenia nie spada i maja dalej produkcje na miniusie i to duzym. Piszesz ze jutro zajmiecie sie nomadem od 12:30 po ki huk jak nomad rano sie konczy zenada druga sprawa dajecie nam do wypelniania swoje testy i pytania czy jest cos dla nas wazne ,

    Implementacja hotfixów jest od nas niezależna, więc nasze i wasze propozycje aby robić je wcześniej trochę bezcelowe.

     mniej wazne , te wasze pytania nie odzwierciedlaja naszych odpowiedzi robicie to wylacznie aby zadowolic swoich przelozonych ze wszystko jest oki czyli tak zwane satatystyki jak juz chcecie sie nas o cos zapytac to dajcie sie nam wypowiedziec , 
    Próbujemy przekonać CM aby przyjrzeli się sprawie zaniżonej liczbie obrońców w zamkach obcych/kruków lecz nikt nam nie wieży. Według CM wszyscy mają takie same zamki a to, że mniej jest tych lepszych to wina mniejszej liczby graczy na PL od DE.

    Gram na serwerze poskim ale mieszkam w anglii i mam tez tu zamek i mam tu znajomych  jak i w niemczech wiec takie pytanie czemu polski serwer ma gowniane promki ? W czym anglicy a szczegolnie Niemcy sa od nas lepsi i chodzi tu o gre na serwerze jak i o promki na horyzoncie i zewnetrznych gdzie Niemiecy gracze maja duza przewage w promkach na polakami . Czy trzeba to uwidocznic na youtube zebyscie zajarzyli?
    Wyższa cena wynika z podatku VAT {29,99 EUR= 137,16 PLN [ 137,16 + ( 23/100 * 137,16 PLN ) = 168,71PLN] Cena "Strażnik królestwa" na serwerze DE to 29,99 EUR a na PL to 174,99 PLN więc myślę, że GGS tak dużo samemu na nie dokłada}, a o zawartości pakietu nie będę mówił bo nie mam podglądu na jego aktualną zawartość.

    Ostatnie pytanie i na to pytanie chcialbym uzyskac konkretna odpowiedz nie jakies tam wymijajce sciemy od moderatora , gram juz 7 lat jak maialem zamek bez poziomow legendarnych i jeszcze mialem robo taki program ktory byl jak sie okazalo nielegalny ale to wasi informatycy go wymyslili jak podejrzewam i na nim zarobili bo sie za to placilo to czerwone choragwie jedna sztuke robilem w 27 sekund a teraz po osiagnieciu 800 poziomu legendarnego , lepszych dekorkach powiem wiecej wypasionych  nakladkach oraz wiekszym porzadku publicznym i wykupionej subskrybcji to ta sama czerwona flaga robi mi sie w 40 sekund ja uwazam ze powinna  sie robic w conajmniej 15  sekund  wiec po ki huk zanizacie wszystko my kupujemy a wy pod gorke robicie po co to podnosic jak i tak zysku z tego nie ma ? I bez scieny moderatorow  prosze ze cos tam i nie napisze tego do ggs bo na tak trudne pytania oni nie odpisuja to jest tak jak u mnie w anglii jak zadasz zbyt trudne pytanie do menadzera to go przez miesiac nie zobaczysz na hali bo nie wie co ma powiedziec . Poadr. irek
    Tego nie jestem w stanie wyjaśnić

    Także pozdrawiam
    Ghost 25
  • i  do  tego żałosne nagrody
    za medale chana nie ma co kupować , 
    top  na beri główna nagroda nakładka żarciowa poziom 10
    badziewne koło niefartu to już w ogóle kpina .  zielone ciuchy serio???
    sprzedajecie kasztyk  za 700 k  rubla  , który sobie z chanem i  samurajem  nie radzi to jest dopiero debilizm
    kolejna sprawa ten  kasztyk  za 700 k daje potęgi  6 k a byle niebieski badziew 30 k
    jeszcze pół roku temu  przy zakupie rubli otrzymywało  się pakiet premii czasowej  plus wybór z drugiego pakietu.  dziś trzeba zapłacić  tyle samo  mniej  się dostaje a nagrody z perspektywy czasu są coraz bardziej żałosne.
    czy może w końcu ktoś się tym  zająć?
    1979maciejmet @ pl 1
  • teraz płacisz za to samo co kiedyś dwa razy więcej, wiec nie wrócą do poprzedniego stanu
    niby mniej ludzi kupuje ale płaci się dwa razy więcej, więc są oni na plusie
  • orfeusz (PL1)orfeusz (PL1) PL1 Posty: 5
    Ten przelicznik cen jest co najmniej śmieszny nie mówiąc żałosny.Dla Niemca 30 euro to jak dla nas 30 zł i taką samą powinniśmy mieć cenę 30 zł.Robicie nas w bambuko na każdym kroku.Ceny powinny być dostosowane do danego kraju a nie jak się komu podoba.Niemieć 30 euro zarabia w niecałe 2h a Polak 170zł w dwa dni,widać różnice czy trzeba Wam to narysować??
  • Ghost 25Ghost 25 Moderator Posty: 138
    arti1976 (PL1) powiedział(a):
    orfeusz (PL1) powiedział(a):
    Ten przelicznik cen jest co najmniej śmieszny nie mówiąc żałosny.Dla Niemca 30 euro to jak dla nas 30 zł i taką samą powinniśmy mieć cenę 30 zł.Robicie nas w bambuko na każdym kroku.Ceny powinny być dostosowane do danego kraju a nie jak się komu podoba.Niemieć 30 euro zarabia w niecałe 2h a Polak 170zł w dwa dni,widać różnice czy trzeba Wam to narysować??
    Naszym moderatorom jest to ciężko zrozumieć bo zarabiają w euro, siedzą w Niemczech i tyle. Wikiti czy nie mam racji ?
    Problemu  ze zrozumieniem nie mam, ponieważ zarabiam w złotówkach i siedzę w Polsce.
  • RudaRuda Moderator Posty: 350
    arti1976 (PL1) powiedział(a):
    Naszym moderatorom jest to ciężko zrozumieć bo zarabiają w euro, siedzą w Niemczech i tyle. Wikiti czy nie mam racji ?
    Jak by Ci to powiedzieć... tak, zarabiam w złotówkach i nie, za prace moderatora nie dostaję ani grosza, tudzież eurocenta (lub innej dowolnej waluty), więc tak trochę strzeliłeś kulą w płot...
  • orfeusz (PL1)orfeusz (PL1) PL1 Posty: 5
    "Wyższa cena wynika z podatku VAT {29,99 EUR= 137,16 PLN [ 137,16 + ( 23/100 * 137,16 PLN ) = 168,71PLN] Cena "Strażnik królestwa" na serwerze DE to 29,99 EUR a na PL to 174,99 PLN więc myślę, że GGS tak dużo samemu na nie dokłada}, a o zawartości pakietu nie będę mówił bo nie mam podglądu na jego aktualną zawartość."
    To ciekawe że u Niemców to 29,99 już jest z podatkiem ,a u nas do tej kwoty się jeszcze podatek dokłada.Przecież to jest kpina dosłownie jakaś już.
Sign In to comment.