Strona główna Dyskusje dotyczące Oficjalnych Ogłoszeń

[Dyskusja] Za horyzontem

159

Komentarz

  • jajek10 (PL1) powiedział(a):
    Witam , jak dla mnie tym eventem pobiliście wszelkie rekordy pazerności , sytuacja w której gracz z 11lvl-em może swobodnie klepać takiego z 25 lvl lub nawet wyżej ( to tylko kwestia liczby ataków i zabawek )tylko dlatego że wykupi wasze pakiety z masą  ofa oraz defa mija się z jakimkolwiek  współzawodnictwem , znajomością gry czy też dobrą zabawą . Dziękuję za uwagę .
    Ta gra to nigdy nie była zabawa sam widzisz Ci co kasę mają  lepiej i lżej a ci co kasy nie kupują to mają pod górkę jak na Himalajach prawie 9km
  • Marcus2 (PL1)Marcus2 (PL1) PL1 Posty: 18
    Witam,
    nie dostałem boostera i co tera ?

    Marcus2
  • Moresmor (PL1)Moresmor (PL1) PL1 Posty: 54
    po jakim czasie pojawiaja sie panstwa-miasta
    Moresmor @ pl 1
  • Czy dostanę w końcu odpowiedź co stało się z moim wojskiem? Wyżej opisałem sytuację.  Wojska nie ma nadal mimo upływu kilku dni po prostu rozpłynęło się w próżni. 
    somaiashir @ pl 1
  • NewSmyk (PL1)NewSmyk (PL1) PL1 Posty: 547
    Totalna żałosna porażka. Komplety brak profesjonalizmu, bylejakość mająca na celu wyciągnięcie kasy nie dając w zamian NIC. Pierwsza edycja to kompletne fiasko. Druga edycja zaczęła się od bajek i skończyła jak zwykle.
  • NewSmyk (PL1) powiedział(a):
    Totalna żałosna porażka. Komplety brak profesjonalizmu, bylejakość mająca na celu wyciągnięcie kasy nie dając w zamian NIC. Pierwsza edycja to kompletne fiasko. Druga edycja zaczęła się od bajek i skończyła jak zwykle.
    ja te rzeczy że GGS jest do niczego to już od dawna każdy gracz grający w to doskonale wie . :D więc żadna nowość :).
  • Marcus2 (PL1)Marcus2 (PL1) PL1 Posty: 18
    Wikiti powiedział(a):
    Przede wszystkim chciałabym podziękować naszym graczom za cierpliwość i zapewnienie nam moderatorom i menedżerom społeczności czasu na omówienie ze Studiem problemów poruszonych w tym wątku. Wszyscy w Goodgame Studios doskonale zdają sobie sprawę z tego, co zostało podniesione, i będą o tym przede wszystkim pamiętać w naszym najnowszym wydarzeniu: za Horyzontem.

    Po drugie, chciałabym odnieść się do faktu, że wystąpiły pewne problemy ze wydarzeniem, uznajemy to. Chcielibyśmy również wyrazić uznanie dla wysiłków  naszych pracowników ds. Kontroli jakości, naszych programistów i naszych pracowników obsługi klienta, którzy radzą sobie z tymi problemami tak szybko, jak to tylko możliwe, aby poradzić sobie z kontaktami z naszymi graczami i ustalić, co można naprawić. Dokładamy wszelkich starań, aby ulepszać wydarzenie dla wszystkich graczy i będziemy kontynuować nasze wysiłki, aby zapewnić Ci fantastyczne, zabawne i ekscytujące wydarzenie w za Horyzontem. Problemy, które spowodowały problemy w pierwszym wydarzeniu, zostały już naprawione i nie będą utrudniać korzystania z przyszłych edycji.

    Wreszcie, jako podziękowanie dla tych graczy, którzy zainwestowali w naszą pierwszą edycję za Horyzontem, stworzyliśmy pakiet upominków, który, mamy szczerą nadzieję, dotyczy twoich wrażeń podczas pierwszego wydarzenia. Zarząd społeczności ciężko pracował, aby ten prezent został dostarczony tak szybko, jak to możliwe. Kolejne wydarzenie za Horyzontem rozpocznie się 14 listopada. Gracze, którzy zaczną grać w wydarzeniu do 15 listopada, automatycznie otrzymają pakiet booster. Składa się z:

    80 000 monet
    50k drewna
    50k kamienia
    50 tys. Jedzenia
    20x 1h Pominięć 
    5x 5h Pominięć

    Jeszcze raz chcielibyśmy podziękować za cierpliwość i przepraszamy za trudny początek naszego poprzedniego wydarzenia za Horyzontem.


    Edit 
    Pakiet z prezentem został wysłany do tych Graczy, którzy brali udział w pierwszej rundzie "za Horyzontem", dla tych osób które zainwestowały pieniądze w zakup rubinów , jako rekompensata
    Pozdrawiam  
    Ten EDIT to jest zmiana pierwszej informacji , która wprowadziła w błąd graczy i należy się KAŻDEMU kto grał w 1 edycji bez względu czy "zainwestował" realną kasą czy tylko czas.
    W związku z powyższym proszę o dodania do mojego konta obiecanego pakietu.
    Marcus2
  • Czort (PL1)Czort (PL1) PL1 Posty: 5
    takie jeszcze pytanie,a co z graczami co brali udział w pierwszej edycji horyzontu a w drugiej nie,to ten ,,upominek" przepadł...?
    być może z tych czy innych względów nie mogli teraz zagrać a w następnych zagrają,to mają być pokrzywdzeni...?


    pewnie i tak bez odpowiedzi będzie...
  • p.f-85 (PL1)p.f-85 (PL1) PL1 Posty: 19
    brałam  odział w  1  edycji a  teraz  nawet  nie  mam  ikonki  żeby wejść na  ewent
    chyba   żebym  nie wolała   rekompensaty

  • zoldi (PL1)zoldi (PL1) PL1 Posty: 15
    Dlaczego w poprzedniej edycjii nagrody starczyly mi na 8 nakladek a w tej edycji bylo tylko 6 tkanin? Uplasowalismy sie tak samo w przedzialem miedzy 100 a 200tnym miejscem? DO WIKITITI czy zmniejszyliscie nagrody? Gdzie moge znalezc wykaz nagrod za poszczegolne miejsca?
    zoldi @ pl 1
  • HUBSON52 (PL1)HUBSON52 (PL1) PL1 Posty: 19
    Do graczy - nie grajcie tego eventu, bo to zwykly wyzysk, a top 5 sojuszowe jest tylko dla szwabów. Nawet jak wystapil blad z obronami, bo mielismy mnostwo woja i zabawek, a mimo to zaliczylo jakies porazki i pisalismy potem do supportu zeby oddali 10mln wplywów to NIE ODDALI czaicie. Zeby tylko NIEMCY wygrali, bo to jest ZWYKLE OSZUSTWO. Nagrody za pozostale miejsca to smiech na sali. Szkoda czasu i pieniedzy. Juz nigdy tam nie wejde wy złodzieje z gg. Gwarantuje wam ze jeszcze z 3 edycje tego gówna i nikt tam juz nie wejdzie, moze tylko ci ktorych satysfakcjonuje bycie w ogonie stawki i sciułanie po 1000 zasobów. Oddajcie lepiej BERI NA ZIELENI i ZEWNETRZNE bo tam mozna cos zdobyc w przeciwienstwie do tej miernoty za horyzontem.
  • to mi sie podoba ze sa tacy ktorzy maja odwage pisac o tym ze niemiecki serwer jast faworyzowany. a zatem na pl.1  serwer jest tylko wyzysk i wszystkie normy sa tak wysrobowane ze masakra. 
    "Kobieta pozwoli ze sobą zrobić co zechcesz bylebyś jej o tym nie mówił"

                                            Stefan   ... naturalnie z kielecczyzny:)
  • zoldi (PL1)zoldi (PL1) PL1 Posty: 15
    do Wikititi   Dlaczego mi znikly miasta po 1 dniu i musze teraz latac 47 kratek ?????   Anglik  tj.  korona z sojuszu z 1 miejsca ma miasteczka dalej kolejny dzien i to 5 kratek od zamku?????!!!!!  Po prostu dla mnie jestescie oszustami bo inaczej sie nie da nazwac takiego czegos, ze jeden ma miasta non stop a innym znikaja!!!!!!! Przyznaliscie ze zle  dzialaly wam programy w 1  edycji, Do dzis nie dostalem rekompensaty, wrzuce tu wasz list , ze nie wiecie co sie stalo i nie jestescie w stanie stwierdzic co dokladnie zaszlo smiechu warte  tlumaczenia !!!!!!!   dziekuje i pozdrawiam ostatni raz wszedlem na ten event, szukajcie sobie losi w niemczech:))))
    zoldi @ pl 1
  • zoldi (PL1)zoldi (PL1) PL1 Posty: 15
    Wchodze 2 dnia trwania eventu i miasta znikaja o polnocy i nie pojawiaja sie wiecej, ale czemu np szwaby z raweside maja ciagle miasta obok siebie?????? Weszli 1 dnia i jakas ciagle sa miasta obok nich???? Ciekawy event pod szwabow?????
    zoldi @ pl 1
  • Wikiti jak widzisz nie tylko ja zauwazylem ze niemcy maja przywileje.
    "Kobieta pozwoli ze sobą zrobić co zechcesz bylebyś jej o tym nie mówił"

                                            Stefan   ... naturalnie z kielecczyzny:)
  • zoldi (PL1)zoldi (PL1) PL1 Posty: 15
    KORONA RAWSIDE  ma zamek obok stolicy wiec sie nie przenosila wysyp miasteczek kazdej nocy, to samo korona z angielskiego sojuszu itd,  a kolo normalnych graczy brak miast. Totalna zenada i kompromitacja, zwykle oszustwo a nie event. Ostatni raz wszedlem. Namawiam wszystkich miejcie taki event w duszy.Traktuja nas jak glupkow wiecej sie nie dam oszukiwac. Pozdrawiam Wikititi i suport. Jestescie niestety pionkami WIEC WIEM ZE TO NIE WASZA WINA.
    zoldi @ pl 1
  • mymol (PL1)mymol (PL1) PL1 Posty: 96
    Lord Piotr08 (PL1) powiedział(a):
    jajek10 (PL1) powiedział(a):
    Witam , jak dla mnie tym eventem pobiliście wszelkie rekordy pazerności , sytuacja w której gracz z 11lvl-em może swobodnie klepać takiego z 25 lvl lub nawet wyżej ( to tylko kwestia liczby ataków i zabawek )tylko dlatego że wykupi wasze pakiety z masą  ofa oraz defa mija się z jakimkolwiek  współzawodnictwem , znajomością gry czy też dobrą zabawą . Dziękuję za uwagę .
    Ta gra to nigdy nie była zabawa sam widzisz Ci co kasę mają  lepiej i lżej a ci co kasy nie kupują to mają pod górkę jak na Himalajach prawie 9km
    Dzięki tym którzy kupują promki ty możesz grać za darmo więc proszę nie pruj się tak;)
    Niewielu jest przygotowanych do walki, większość jest przygotowana na to że będą walczyć inni.
Sign In to comment.