Strona główna Polish Sugestie, pochwały & krytyka

Zarzynanie gry - krytyka - czyżby początek końca na polskim serwerze?

1. Wszystkie zmiany odkad zaczalem gre sa negatywne, maja glownie na celu wyciagniecie kasy od graczy i jest to robione doslownie na chama.
2. Nawet osoby ktore doladowuja sobie konto od czasu do czasu i utrzymuja ta gre sa w bezczelny sposob oszukiwane.

a) kolo fortuny - parodia , zamiast 3 losow jak wczesniej trzeba wydac 30 - a promocje na losy za rubiny sa smiechu warte :)
b) eventy -  wszystkie zmiany w nich wprowadzone sa tylko po to aby wyciagnac kase i tylko to maja na celu i nic wiecej
c) opinia graczy -  nie jest brana pod uwage , a ankieta smiechu warta
- wprowadzenie wiekszej ilosci dowodcow i kasztelanow  - tak prosta zmiana w programowaniu jest przez tak dlugi okres czasu olewana, po co robic eventy i zbierac nagrody skoro nie mozna z nich skorzystac?
- budynki ktorych nie mozna usunac takie jak np. kopalnia rubinów, ma gracz swoj zamek i powinien miec mozliwosc usuniecia z niego wszystkiego!!!
- gracz z duzym levelem nie zaatakuje malego gracza z niskim bo jest to dla niego po prostu duza strata (honor), a odwrotnie jak najbardziej... dzieki temu wiekszosc graczy ma dodatkowe konta... (przyczyna i skutek)
- wczesniejsze forum z poprzednimi moderatorami to byl obraz tego jak gge traktuje ludzi z naszego kraju...

Rubinowcy sa bezczelnie oszukiwani na kazdy mozliwy sposob, wymienie tylko te ktore pamietam w tej chwili, a zebralbym duzo wiecej przykladow.
a) promocje na obcaki i kruki - czy to jest jakis zart????????
b) zauwazcie ze mozna zgasic atak na oboz samuraja za rubiny, zobaczcie jaka jest ich cena i za ile?
    a teraz popatrzcie gdzie to sie znajduje w jakim miejscu?
 czy zdarzylo sie komus specjanie gasic za rubiny czy tylko przez przypadek?
co za problem napisac w jezyku programowania ze przy szybkim klikaniu w danym czasie duzej ilosci gaszonych atakow wlacza sie przycisk za rubiny? nie no przeciez kazdy przez przypadek tylko kliknal bo szybko samurajow gasil...
c) cena rubinow jest nieadekwatna nawet dla osob zyjacych w niemczech, a jak to sie ma do zarobkow osob w naszym kraju???
d)  dowodca lub kasztelan za 1 milion rubli - cena normalna to 2100 zł (50.000 za 105 zł) wyplata w pl :(
oczywiscie mozna kupic za promocje 100 procent 115 procent lub 125 procent w zaleznosci od tego jak czesto kupujesz rubiny, wiec gdy nie kupujesz masz czesciej te lepsze promocje dochodace nawet do 200 procent,a jak czesto to ci łaske robia jak 100 procent dostaniesz...  
teoretycznie mozesz kupic dowodce za 85 procent obnizki gdy bedziesz cale dnie siedzial na grze i dostrzezesz ta promocje :)
wtedy oczywiscie z promocja na rubiny wyniesie ciebie tylko to bagatela okolo 150 zł... pytanie - gothic 2 - taka stara dobra gra ile kosztuje? a ile kosztuja nowe gry?????
e) maksymalnie zdarzalo mi sie raz w miesiacu doladowac, w grudniu doladowalem 3 razy, jaki byl skutek???
1. przy tych samych atakach i ustawieniach takich samych obozow ich kasztanow i wszytskich wspolczynnikow -  doslownie powiekszyly sie straty w zolnierzach , kiedys bylo od kilkunastu do 20 paru zolnierzy straty a teraz jest od 20 paru nawet do 50 zolnierzy.... pozostawie to bez komentarza...
2. dziwnym trafem brakuje mi wojska a caly czas bankiet dla arystokracji odpalam a w koszarach mam nakladki...
3. zwialo mi wojsko - niby normalna sprawa a jednak nie w tym przypadku
9000 wojska zdechlo bo doslownie 2 minuty za pozno wszedlem na gre (akurat jeszcze wtedy mialem komplet bezwartosciowych tak naprawde zlotych medali), tylko szkopul w tym jest jeden , jak szedlem spac bylo zarcia na 8 godzin i poszedl transport 9 wozkow z zarciem, pierwsze mialy dotrzec niecale 3 godziny po tym jak wylaczylem gre...
zaden nie dotarl ale promocje zaraz z kupowaniem wojska od razu wskoczyly....
oczywisice napisalem do supportu o wyjasnienie tej sytuacji, to pierwsza odpowiedz do tego czasu byla taka ze teraz swieta a potem nowy rok wiec bede musial troche poczekac... oczywiscie zadnej odpowiedzi do dzisiaj...

Rada dla graczy : 
zrobcie sobie screeny tych wazniejszych rzeczy jakie macie na grze, dowodcow ich wyposazenia poziomu podkucia ilosci tarcz i wszytskiego co wazne bo na tej grze takie rzeczy lubia znikac i syszalem to juz od niejednej osoby na grze :)

Jeden jedyny plus jaki zauwazylem ze pewne osoby z forum zostaly usuniete a osoba ktora teraz sie wpowiada robi to w sposob taki jaki powinna,a nie jak obrazone dzieciak jakim byl jan m czy jakos tak...
Z wioskami tez moze pomysl wypalic bo jest wieksza produkcja i teraz nikt ich nie moze zakosic :)

Wiec ja moze poprosze pania moderator aby sie ustosunkowala do tego co napisalem, a support aby odniosl sie do ww opisanej wystuacji...
z pozdrowieniami kolega z gry  
ps. inni gracze niech sie tez wypowiedza 

Komentarz

  • likantrop (PL1)likantrop (PL1) Posty: 15
    edytowano 05.01.2019
    ludzie trzymajcie mnie

    wszystkie tera legendarne lamentują, jak to źle, jak to źle, JAK WSZYSTKIEGO MAŁO....
    narobili setki tysięcy sobie rubinów ze studni, pobudowali się a darmo budynkami specjalnymi, wszystko dostali... i ciągle im mało

    a zresetować wszystkie wioski np. to zaraz odechce się płaczów, czekajta przyjdzie nowa aktualizacja z krainami zewnętrznymi jak na innych serwerach, wówczas to oddzieli się chłopców od mężczyzn, i przypomni se niejeden wół ja cielęciem był, niejeden co tu błyszczy z 800 lvl tam będzie farmą... spotkamy się tam
    Post edited by likantrop (PL1) on
  • Talen (PL1)Talen (PL1) PL1 Posty: 35
    Odpowiedz supportu na dezercje wojska :
    "Witam,
    dziękuję za wiadomość.
    Zweryfikowałam dane systemowe i widzę, że w dniu 29/12/2018 doszło do dezercji na Twoim zamku głównym Zamek Talen o godz. 09:21:43.
    Ostatnie zmiany w zasobach żywności miały miejsce na tym zamku o godz. 00:05:33, a więc ponad 9 godz. wczesniej, także do tego czasu zapas żywności został wykorzystany.
    Szczególnie, że tuż przed wylogowaniem rozpocząłeś wiele rekrutacji, które z czasem przyspieszyły zużycie zasobów.
    W razie dodatkowych pytań, zapraszam do kontaktu.
    Pozdrawiam,"

    Niestety to nie jest odpowiedz na moje pytanie, mylilem sie zakladajac ze support potrafi czytac ze zrozumieniem.
    Zasoby zywnosci jak wychodzilem z gry mialy wystarczyc na 8 godzin. A tu sie okazuje ze nawet z zwerbowanym wojskiem w tempie zolwim starczyly na 9 godzin wow...
    Tylko ja sie pytam gdzie te 9 wozow wyslanych z zarciem ??????


  • NewSmyk (PL1)NewSmyk (PL1) PL1 Posty: 547
    Talen, to co piszesz wiemy wszyscy, każdy ma swoja listę i w większości przypadków te listy pokrywają się. Jednak pomimo próśb, gróźb, propozycji, wniosków, rad, ocen i wszystkiego co tylko sobie życzysz GGE pozostaje ślepa i głucha. Czasami odnoszę wrażenie, że ktoś świadomie i z premedytacją zażyna ta grę bo przecież nie można być aż tak głupim. A może jednak można...…..
  • Nocna Wilczyca (PL1)Nocna Wilczyca (PL1) PL1 Posty: 137
    edytowano 05.01.2019
    Ciekawe jest to, że jak ktoś już narzeka, to w większej mierze rubinowcy :D

    Osobiście nie kupuje rubli i żadnych problemów praktycznie nie mam :) Gram dla przyjemności, jest nieco trudniej, sama czasem ponarzekam, ale aż tak bardzo nie ma się o co ciepać. Gra daje mi to, czego wymagam - rozrywkę i oderwanie się od reala.

    Nie uzależniam się od niej i nie wkurzam bo nie ładuje w nią kasy. Nie ładuje się w kasy w coś co może rozczarować... oczywiście nie dowiemy się tego, jeśli nie spróbujemy, ale jak już raz spróbowaliśmy i widzimy marne skutki... to po co dalej w to brnąć?

    Jak ktoś chce, to ok - jego wybór, jego pieniądze, on o nich decyduje, nikt nie ma prawa mu nic narzucić, ale niech potem się nie skarży, że np. za dużo płaci. To są konsekwencje jego wyborów podjętych kiedyś tam...

    Działanie mechanizmów rynkowych... każdy chce mieć zysk dla siebie, a to że już dzieje si to za pomocą gry... cóż. To, że każdy może w nią grać, też jest czegoś skutkiem - gra żeby się utrzymać, to musi zarabiać - zarabia miedzy innymi na tych, co kupują rożne rzeczy w grze.

    Taki paradoks - narzeka ktoś, że więcej płaci, ale to że w ogóle płaci oznacza, że może grać :) Możemy grać my wszyscy...

    Tak, tak... w takim razie ktoś powie, wszyscy powinni ładować kasę sam za siebie... ale chyba nie takie było założenie tej gry :)

    Jakby każdy płacił za zakup gry, być może nie byłoby tylu ofert dla graczy, ale jest to w zasadzie... no darmowa gra przeglądarkowa. Darmowa opcjonalnie - kasę płaci ten co chce za premie itd

    Wiec, dążąc do konkluzji... warto narzekać?
  • Talen (PL1)Talen (PL1) PL1 Posty: 35
    Jestem zdania jezeli ma ktos cos inteligentnego do napisania to powinien sie udzielac jak najbardziej...
    W przeciwnym wypadku jezeli ktos pisze jak osoba powyzej powinien zamilknac.
     Spam nikomu nie jest potrzebny.
    Jezeli ta odpowiedz to dzialanie zakamuflowanego supportu na to co napisane jest powyzej, to mozna po prostu zalamac rece...
    Narzekania a wytykanie bledow i pokazywanie pewnych mechanizmow to sa dwie rozne sprawy :)
    Swoje zdanie wyrazaja osoby inteligentne ktore widza co sie dzieje na tej grze :)
    Na slupach raczej nie potrzeba zadnych rubli :)
    To czy ktos placi za gre czy nie to jest jego wylaczna sprawa. 
    Gdyby takich osob nie bylo nie byloby gry.
    Jezeli ktos placi to wymaga, jest cos takiego jak reklamacja i zwrot pieniedzy :)
    Warto bronic supportu w tak glupi sposob???

  • Nocna Wilczyca (PL1)Nocna Wilczyca (PL1) PL1 Posty: 137
    edytowano 06.01.2019
    Drogi panie Talen,

    W wstępie - dziękuje za nazwanie mnie osobą nieinteligentną, zapamiętam. Jestem tylko ciekawa, czy pan ma prawo się za takowa uważać, skoro inni, pana zdaniem, nie są :)

    Do pańskiej wypowiedzi odniosłam się tylko w sprawie cen i płatności za ruble etc. :)

    Po pierwsze - bronienie supportu to nie moja działka. Od tego mają swoich prawników :)

    Po drugie - żadne konto nie potrzebuje rubli, tak de facto, bez nich też da się żyć (pomińmy to, że będzie trudniej, ale to, że nie będzie rubli, nie oznacza, że nie będziemy się mogli zalogować i grać...)

    Po trzecie - narzekanie na cenę, tak jak wspomniałam wyżej jest bezsensowne, a cena ma się już do mechanizmów rynkowych i to mocno.
    Skoro podnosi się  sama cena masła, to znaczy, że produkty,  których jest ono zrobione też drożeją... analogicznie do gry :)

    Po czwarte - może i owszem nie byłoby gry, gdyby ktoś za nią nie płacił, ale skoro już płacisz to skąd narzekanie na cenę? To, że płacisz jest Twoją osobistą decyzją, również podniesione ceny są ich konsekwencją.

    Na koniec - skoro uważa pan, że w normalnej dyskusji wchodzi w grę nazywanie kogoś nieinteligentnym, to świadczy to o panu tylko i wyłącznie ;} Każdy ma prawo do swojego myślenia i swojego zdania, a to, że ma inne oznacza, że jest głupi? :)

    Nie przypominam sobie abym ja panu wspomniała, że jest pan głupi bo kupuje ruble - nie :)

    Neguje tylko narzekanie na płatności, a błędy w grze... i owszem, nie są za miłe, ale na prawdę są niczym w porównaniu z realem, który jest przecież najważniejszy... chyba, że ktoś przekłada grę i związane z nią problemy ponad swoje życie w realu :) To już jego sprawa...

    Miłego wieczoru i powodzenia :)
  • likantrop (PL1)likantrop (PL1) Posty: 15
    edytowano 06.01.2019
    ola, ten talen dużo dużo gada ale w wojaczce cienki jest, spalmy mu zamek, żeby nas intelygentnych graczy tu nie prowokował
  • Nie ma takiej potrzeby, Likantropie :) hipokryzją było by palić kogoś, za posiadanie własnego zdania
    Niech je ma, takie jego prawo, jak każdego innego
  • edytowano 06.01.2019
    Ja tam uważam że Talen może imec trochę racji
  • NewSmyk (PL1)NewSmyk (PL1) PL1 Posty: 547
    Popieram Talena. Co do wypowiedzi Olusi. Bez rubli da się grać. Tylko chciałabym zobaczyć jak grasz bez piekarni, stajni, placu musztry czyli sensownych budynków za ruble. Popykać barona można zawsze nawet jeśli straty na wieżach będą kosmiczne bo przecież ruble w tej grze nic nie znaczą. Jeśli chodzi o mechanizmy rynkowe to działania GGE przyprawiają rozsądnych ekonomistów o ból głowy i histeryczny śmiech. Ogóle to możemy tak bez końca przerzucać się argumentami. Dla mnie ta gra to taki Big Farm obecnie i jeszcze na bezczela usiłują nam wcisnąć "absolutnie niezwykłe" rzeczy do niczego nie potrzebne. Wspaniały przykład jak cudownie można spieprzyć fajna gierkę.
  • marello (PL1)marello (PL1) PL1 Posty: 185
    Talen (PL1) powiedział(a):
    ......
    3. zwialo mi wojsko - niby normalna sprawa a jednak nie w tym przypadku
    9000 wojska zdechlo bo doslownie 2 minuty za pozno wszedlem na gre (akurat jeszcze wtedy mialem komplet bezwartosciowych tak naprawde zlotych medali), tylko szkopul w tym jest jeden , jak szedlem spac bylo zarcia na 8 godzin i poszedl transport 9 wozkow z zarciem, pierwsze mialy dotrzec niecale 3 godziny po tym jak wylaczylem gre...

    nie jestem pracownikiem suportu, bo bym odpowiedział, że używanie multikont jest zakazane w tej grze. A wyraźnie się przyznajesz pisząc o wysłaniu sobie 9 wózków z jedzeniem.
    marello @ pl 1
  • Nocna Wilczyca (PL1)Nocna Wilczyca (PL1) PL1 Posty: 137
    edytowano 08.01.2019
    marello (PL1) powiedział(a):
    Talen (PL1) powiedział(a):
    ......
    3. zwialo mi wojsko - niby normalna sprawa a jednak nie w tym przypadku
    9000 wojska zdechlo bo doslownie 2 minuty za pozno wszedlem na gre (akurat jeszcze wtedy mialem komplet bezwartosciowych tak naprawde zlotych medali), tylko szkopul w tym jest jeden , jak szedlem spac bylo zarcia na 8 godzin i poszedl transport 9 wozkow z zarciem, pierwsze mialy dotrzec niecale 3 godziny po tym jak wylaczylem gre...

    nie jestem pracownikiem suportu, bo bym odpowiedział, że używanie multikont jest zakazane w tej grze. A wyraźnie się przyznajesz pisząc o wysłaniu sobie 9 wózków z jedzeniem.
    Nie zgodziłabym się... mogło pójść od sojuszników 9 wózków z żarciem...i mógł to napisać dokładnie w tej formie, na jakiej podstawie wnioskujesz, że wysłał z słupów? Masz dowody? A wyciąganie kontekstu, to żaden dowód :) Nie pokusiłabym się o takie oskarżenie, ponieważ nie jestem go nawet pewna :)

    Edit. Napisał: "poszedł transport" gdzie on pisze, że "wysłałem sobie"? Mógł równie dobrze napisać: "poszedł transport 9 wózków z żarciem od sojuszników"
  • NewSmyk (PL1) powiedział(a):
    Popieram Talena. Co do wypowiedzi Olusi. Bez rubli da się grać. Tylko chciałabym zobaczyć jak grasz bez piekarni, stajni, placu musztry czyli sensownych budynków za ruble. Popykać barona można zawsze nawet jeśli straty na wieżach będą kosmiczne bo przecież ruble w tej grze nic nie znaczą. Jeśli chodzi o mechanizmy rynkowe to działania GGE przyprawiają rozsądnych ekonomistów o ból głowy i histeryczny śmiech. Ogóle to możemy tak bez końca przerzucać się argumentami. Dla mnie ta gra to taki Big Farm obecnie i jeszcze na bezczela usiłują nam wcisnąć "absolutnie niezwykłe" rzeczy do niczego nie potrzebne. Wspaniały przykład jak cudownie można spieprzyć fajna gierkę.
    Skoro bez rubli da się grać... to i ta się grać bez rzeczy za ruble. Oczywiście są takie osoby, zawsze się takowe znajdą, pomijając kwestię przyjemności z gry i utrudnień :) Natomiast w głównej mierze mam na myśli ich doładowywanie. Bez doładowywania da się obejść - jak już jednak napisałam - każdy sam o sobie decyduje, sam dokonuje wyborów.

    Są ludzie, których głównym dochodem rubli są fortece - jedna z możliwości.

    A mechanizmy rynkowe... cóż, to już polityka GGE, a to, że jest taka, jaka jest - na to już nic nie poradzimy :)

    Ile ludzi, tyle zdań.
  • Talen (PL1)Talen (PL1) PL1 Posty: 35
    edytowano 19.01.2019
    Rozbawiliscie mnie :)
    Czy multikonta sa zakazane na tej grze???
    Czy ja powiedzialem ze wyslalem sobie zarcie z multikonta/ont?
    Czy jedyna odpowiedz supportu to jest pisanie glupot poprzez swoje multikonta (słupy) w grze?
    Co do sprawy dostalem odpowiedz ze z danego konta nie poszly zadne wozki z zarciem.
    Wiec musze stwierdzic ze support klamie.
    Nie wiem czy nie ma mozliwosci tego sprawdzic, czy po prostu nie chcialo sie poswiecic na to czasu...
    Poszło 9 wozkow z zarciem a zaden nie dotarl. To jest fakt.
    W jakim swietle stawia to support?
    Jestem klientem firmy goodgame , a skoro korzystam ich z uslug takze odplatnie mam swoje prawa z ktorych moge skorzystac. 
    Czy support jest w stanie nawiazac dyskusje i wyjasnic problem, aby reszta graczy odniosla chociaz wrazenie ze traktuje sie ich powaznie?

    ps. Olusia ma ten problem ze w danym temacie nie ma żadnych argumentów :)

    pozdrawiam
  • C-Objective (PL1)C-Objective (PL1) PL1 Posty: 145
    Jeśli wchodzimy w temat niezniszczalnych budynków, czemu mogę zbudować tawernę ale nie ją zniszczyć? To wygląda mega bez sensu. Rozumiem że są konieczne budynki typu majątek, ale taki może być tylko jeden, a tawern może być ho ho, albo jeszcze więcej.
    Dawny bywalec w Dark Union, wcześniej też aktywny gracz, po tym zostały jedynie wspomnienia...
    Teraz jestem tak aktywny, że nie chcą mnie ze słupiarni wypuścić.
  • Nocna Wilczyca (PL1)Nocna Wilczyca (PL1) PL1 Posty: 137
    edytowano 21.01.2019
    ;p mam argumenty, których nie przyjmujesz do wiadomości, a to już zupełnie inna sprawa :)
    Edit. I nie mój problem :-)
  • C-Objective (PL1) powiedział(a):
    Jeśli wchodzimy w temat niezniszczalnych budynków, czemu mogę zbudować tawernę ale nie ją zniszczyć? To wygląda mega bez sensu. Rozumiem że są konieczne budynki typu majątek, ale taki może być tylko jeden, a tawern może być ho ho, albo jeszcze więcej.
    Jeżeli chodzi o tawerny to nie może być hohoho albo więcej tylko max 3 sztuki. Ja mam 2 sztuki i w zupełności mi wystarczy.
Sign In to comment.