Strona główna Polish Problemy techniczne & bugi

BRAK MOZLIWOŚCI WEJŚCIA NA GRĘ I ZNIKAJĄCE WĄTKI NA FORUM

122

Komentarz

  • prezent, wojo :)

  • wow milion szamy i 6 K demonów to lubie 
  • dudus71 (PL1)dudus71 (PL1) PL1 Posty: 146

    no tez mi dali 6k demonow


    dudus71 @ pl 1
  • eh znowu jaja robia mi sie konserwa swieci wojo pewnie w p...c poszło poraszka  banda złodziei
  • pit5 (PL1)pit5 (PL1) PL1 Posty: 22
    jest działa tylko na jak długo?

  • Wszystko zostało zrobione jak ta lala / pełna profeska ... wojsko zabezpieczone / magazyny pełne / a za stracony czas trochę wojska wpadło ...
    Jak dal mnie może być / wpadki mogą zdarzyć się każdemu ...
    Dobrze że zabezpieczono jedzenie dla tych co wejdą dopiero jutro jak dojdą do siebie po wnerwie ...

  • wojek5 (PL1)wojek5 (PL1) PL1 Posty: 7
    Super tylko ze ja nadal się nie mogę zalogować od 8 marca.
  • zizu3 (PL1)zizu3 (PL1) Posty: 156
    Dzieki za woja i bonus,ale jeszcze czasówki by się przydały ;)
    zizu3 @ pl 1
  • chodzi

    maq72 @ pl 1
  • i jeszcze + 100 % do tabliczek :) 
  • Nagrody liche bo to raczej nie nagrody, wojsko i tak można zrobić odnowa a co zrobić z tak dużą liczba offa, jeszcze jakby obcy lub kruk był to by jakoś wytracił a tak to trzeba pewnie samemu usunąć żeby nie zwiało pomimo ze z wojskiem żywność dodaje ale zaledwie na dwa dni a to troszku mało jakby chciał przeczekjać z demonami do kruka
  • No 6k demonów dali, fajnie...

    A padło mi 12k, i pewnie nic nie odzyskam, świetnie...
  • a ja wojska nie dostałem 
  • marello (PL1)marello (PL1) PL1 Posty: 185
    edytowano 29.03.2017
    ************* mnie już ta gra. powinni oddać wojsko, które uciekło podczas błedu, a nie wszystkim po tyle samo.
    przestali by w końcu dawać prezenty, a zaczęli dbać o jakość gry




    EDIT:// Edycja wulgaryzmów / Jakub
    Post edited by Jakub_S (PL1) on
    marello @ pl 1
  • edytowano 28.03.2017
    jest ok
  • jaromlody (PL1)jaromlody (PL1) PL1 Posty: 336
    Straszny_Lamus (PL1) powiedział(a):
    jakaby dali wszystkim po tyle samo to jeszcze luz, niektórzy tak jak ja nie dostali nic... tylko zarcie 
    przecież prezent przy zamku jest trzeba go odebrać 
  • nie dawno mogłem się zalogować a mój prezent był w postaci demonów 6000 tysięcy i 100 piórek , a ja jeszcze czekam na wojsko które mi zwiało od 08.03 do 19.03 ciekawe kiedy to dostane .
  • no GGS, musze powiedzieć brawo :) wybaczam wam to że ostatnio przez was padło mi całe wojo :smile:
  • Mniej aktywnych ugłaskali demonami i wszystko ucichnie, a aktywniejsi znowu w plecy.
  • faraon600 (PL1)faraon600 (PL1) PL1 Posty: 98
    witam  oczyscie  przegladarke  internetowa  i normalnie  sie loguje
Ta dyskusja została zamknięta.