Strona główna Polish Dyskusje dotyczące Oficjalnych Ogłoszeń

Kampania przeciw używaniu zewnętrznego oprogramowania

1114140

Komentarz

  • bany daja bo chca wprowadzic nowa promocje 10 dni bez bana za jedyne 85k rubli:)
    cos na zasadzie vipa

    maq72 @ pl 1
  • A JA  SIE NIE PODDAM  KASUJE ASIA I TEN JAN  WPISY   TYLE UMIA  JAK    GENERAŁ ZAGRA TAK  SZWEJE CHODZA   TFUU NA WAS  NAPISAŁEM   DO SUPPORTU  SETKOM GRACZY ODPISAŁ BOOOT  4 PKT REGULAMINU   NOWEGO   BO TO NIE TEN  CO   BYŁ  5 LAT  TEMU  A  UMOWE  MOZNA ZMIENIC PO   ZGODZIE 2 STRON  HAHA  I TU ZDZIWKO GGS   BO PODLICZE    WYCIAGI Z KARTY  I   DAM WAM RACHUNEK ZA NIE DOTRZYMANIE  UMOWY   I TO RAZ ODSETKI  RAZ CZAS  I NERWY   PRAWA DO GRY  JUZ MOJE  BO  NA WACIKI WAM NIE STYKNIE


    FENIX79 @ pl 1
  • Ronin47 (PL1)Ronin47 (PL1) PL1 Posty: 61
    CM Asia07 powiedział(a):
    GrzesiekPL (PL1) powiedział(a):
    Asiu w jednym masz rację to będą nasze decyzje więc dalej będziemy używać RE ale tylko dlatego że nie dajecie nam innej alternatywy..... I jak patrzę na Twoje odpowiedzi nawet nie starcie się nas słuchać A szkoda. W takim razie czekamy na kolejne bany i tego permanentnego ostatniego..... ja idę na pociągi zawsze o nich marzyłem tylko czasu jakoś mało  było ;)
    Nie tylko Was słucham, ale również przekazuję te informacje do osób decyzyjnych i możecie być pewni, że wszystkie negatywne komentarze, przykłady, sugestie zmian powiązane z tym tematem zostały przekazane tam, gdzie powinny. Wśród Zespołu Empire jest pełna świadomość zaistniałej sytuacji. Zespół zapowiedział zmiany, o czym również Was informowałam, ale to na pewno nie zdarzy się z dnia na dzień. Nie ma jednak zgody - nawet kosztem trwałego banowania Graczy, na wykorzystywanie zewnętrznych "wspomagaczy" gry do brania udziału w rozgrywce. Możecie się z tym konkretnym punktem nie zgadzać, protestować, lub robić, co uważacie, ale kampania walki przeciw botom nie jest rzucana na wiatr. Służy czemuś i to coś nazywa się środowisko fair play, na którym nam zależy. Gra ma być przyjemna dla wszystkich, a nie obarczona botami, które korzystają z niej w "Waszym" imieniu podczas nieobecności. 

    Raz jeszcze dla osób, które przeoczyły. TEN WPIS. Wybór należy do Was. 

    Pozdrawiam,
    - Asia

    a czy fakt ze 99% graczy na serwerze pl. twierdzi zgodnie ze boty pomagają i uprzyjemniają im gre, natomiast wasze zmiany wręcz przeciwnie, tylko ja pogarszają i robia nieciekawą, nic nie znaczy?
     Mówisz ze wsłuchujesz się w opinie graczy, może i tak , ale masz je podobnie jak reszta GGS w ...... głębokim poszanowaniu
    Prawda jest taka ze to wasza pazerność na kase i zmuszanie graczy do kupowania rubli psuje ta gre w owiele większym stopniu niż wszystkie boty razem wzięte
    .
    Ronin47 @ pl 1
  • Kurwać przydałby się ktos ogarniety, kto by ich zaciągnął pod sąd za ten pkt- że zmielili umowe jednostronnie-weźcie sie kto tam potrafi:) Jakby się udało, ciekawe co j i A na to hahhahahahahahahahhahahahaha

    LukaszGamerJa @ pl 1
  • Ronin47 (PL1)Ronin47 (PL1) PL1 Posty: 61
    A ja się pytam za co dostali bana dziś gracze, którzy byli zbanowani wczoraj, pomimo ze nawet nie logowali się na grze od tamtego bana?

    wyliczanka wam się spierdoliła? :)
    Ronin47 @ pl 1
  • Ardemov (PL1)Ardemov (PL1) PL1 Posty: 12
    Po raz drugi mi dzisiaj zbanowano gre do pierwszego bana nie mam zalu jednak dzisiaj jestem w pracy wchodze zerknac na gre i ban to sie nazywa gra fair play ( o której pisała Asia) gdzie teraz musze zamiast iść spac latac z wojem aby mi nie padło zeby nazbierac zarcia kto mi zwróci mój czas na to poswiecony ta gra miala mi sprawiac radosc, mialem sie czuc przy niej zrelaksowany, a czuje sie sflustrowany wsadzcie se w wielka niemiecka d.... te wasze zapetlenia ktore mialy zastapić swietny program. Wasze zapewnienia, ze ulatwicie gre gracza sa tak naprawde kolejnym sposobem na wyciagniecie kasy od nas. W zyciu nie dam rubinów na to by werbowac wojo. Skonczy sie tym, ze te ewenty bedzie sobie robił suport :) bo ja nie bede woja klepał jak głupi siedzac godzinami na grze. Moja flustracja jest tak wielka , ze teraz mam tylko ochote na smoczyce i browarka :)

    Pozdrawiam wszystkich graczy, którzy jeszcze z tej gry niezrezygnowali choc tak jak ja nosza sie z takim zamiarem 
    Ardemov @ pl 1
  • ggs swietuje urodziny a my zaraz zaczniemy swietowac upadek serwera  

  • Ktoś tu pisze o fair play? Asiu07 niech zostanie , zgodnie z fair play, wycofane kupowanie rubinów, bo wspomaga zasobnych, a dyskryminuje młodzież niepracującą, której powinno się dopłacić, żeby na rubelki było. Dziwne pojęcie fair play. Ja jakoś nie mam robo, a nie denerwują mnie gracze z robo,wręcz przeciwnie, pomagają mi klepać 1 wojaka więcej. I ponieważ lubię ich i cenię, wraz z nimi skończę grę.
     Z okrojonym sojem z najlepszych graczy nie będzie chciało się nawet tej gry otworzyć....
     

  • Z solidarności z banowanymi ograniczam swój czas gry:)))
  • K1234 (PL1) powiedział(a):
    Gra darmowa - kup rubelki- to uczciwość? Może bany za brak zakupów? Może trzeba kupować żeby grać darmowo. Paranoja. Blokujcie - kto wam będzie grał. Powodzenia !!!

    Tylko i wyłącznie gram tą grę z powodu opcji zdobywania płatnych rubinów, a i tak nakupiłem ich sporo.
    Nie żałuję kasy wydanej na automat, a wy nie macie prawa zabronić nam klikać podatków i innych, myszką czy automatem! Cała ta konwersacja zmierza do usunięcia starych graczy, bo nie nabijają kasy na wasze konto :(
    Ebufi :confused:
  • bambet (PL1) powiedział(a):
    Ktoś tu pisze o fair play? Asiu07 niech zostanie , zgodnie z fair play, wycofane kupowanie rubinów, bo wspomaga zasobnych, a dyskryminuje młodzież niepracującą, której powinno się dopłacić, żeby na rubelki było. Dziwne pojęcie fair play. Ja jakoś nie mam robo, a nie denerwują mnie gracze z robo,wręcz przeciwnie, pomagają mi klepać 1 wojaka więcej. I ponieważ lubię ich i cenię, wraz z nimi skończę grę.
     Z okrojonym sojem z najlepszych graczy nie będzie chciało się nawet tej gry otworzyć....
     

    piękne słowa...nic dodać nic ujać-bardzo inteligętna osoba....ponad to chciałbym zauważyć, że w dziale sugestie i pochwały powstał wątek, gdzie jakiś gracz pokazuje drogę prawną do ukarania GGE za ich haniebne, bezsensowne i destrukcyjne kroki.pozdrawiam
    LukaszGamerJa @ pl 1
  • Wiecie gdzie leży nasza słabość?

    Dużo gadamy a mało robimy - ot i tyle :expressionless:

    Brat bratowi wilkiem! Tylko się jakas menda nadambitna trafi i na forum zaczai że masz bana to juz leci podpierdzielić monument albo labo a na forum pisze jak to strasznie się dzieje w grze :)

    Może wreszcie bądźmy solidarni?
    Może zamiast kłapać tylko to zróbmy cos konkretnie?
    Bo efekt na tą chwilę jest taki - że na weekend zostaliśmy w dupie :)
  • Rozumiem banowanie dla graczy którzy botów używają ale ja dzisiaj w trakcie gry bana dostałam. Za co pytam? czy jeśli kupię zapętlenie to wy to jako boty odczytujecie?
    FILMOTEKA @ pl 1
  • Ardemov (PL1)Ardemov (PL1) PL1 Posty: 12
    filmoteka napisała: "...czy jeśli kupię zapętlenie to wy to jako boty odczytujecie?..."

    suport sie moim zdaniem sam zapętlił i nie umie z tej pętli wyjść. Liczył na dutki , a teraz ludzie go wydutkają kończąc gre:))
    Ardemov @ pl 1
  • marello (PL1)marello (PL1) PL1 Posty: 185
    i po banie i do następnego :)
    marello @ pl 1
  • chudy9 (PL1)chudy9 (PL1) PL1 Posty: 16
    edytowano 05.09.2016
    ?
    Post edited by chudy9 (PL1) on
  • No niezle ja tez bana dostalem na 6h za uczciwa gre  bez bota chyba im sie cos pomieszalo i naprawia to w poniedzialek bo ich ludzie zjedza :-)
  • siemaneczko nocą:)
    tak czytam czytam i czekam z niecierpliwością na ostatecznego bana:)
    trzy już przyjełam:) pomożecie mi w końcu odejść z tej gry po 5 latach :)
    a tym co pozostaną życze "miłego" relaxu
  • nie ukrywam miałam kiedyś robo ale od czasu ogłoszenia ze zakazane nie wlanczam , ale to nie pomaga bo banuja i tak , wiec zastanawiam się czy warto , a może warto zmienić gre
Sign In to comment.