[Dyskusja] Styczniowa Aktualizacja

WikitiWikiti Moderator Posty: 1,087
W tym miejscu dyskutujemy o Styczniowej Aktualizacji
Post edited by Ghost 25 on

Komentarz

  • paka33 (PL1)paka33 (PL1) PL1 Posty: 164
    Dzielnica ma być nagrodą dla zwycięzcy miesięcznego czy za zdobycie określonej ilości punktów dla każdego z graczy?
    paka33 @ 5
  • No w koncu ikony ofert prawidlowo ukryte, gratuluje mam nadzieje ze nie bedzie to wariowalo.

    To teraz moga wrocic skrzynki i dodatkowe przedmioty do zakupu rubinow?

    Czy beda jakies inne oferty?

    Dostalem na skrzynke oferte z przyspieszaczami za 40k rubinow przyspieszenie 24 czy to jakis zart?

    Wczesniej mialem to razem przy zakupie rubinow.

    To tak jakby isc do sklepu rowerowego i taki rower ktory kiedys caly kosztowal 1000zl teraz kazdy element kupowac po ten 1000zl - przebitka niesamowita. Nie pomylilo sie cos komus?

    Niech beda te oferty co sa ale przywroccie te wczesniejsze i kazdy bedzie kupowal co chce.

    Pozdrawiam

  • orfeusz (PL1)orfeusz (PL1) PL1 Posty: 4
    Gram na naszej klasie i się pytam gdzie po aktualce zniknął mistrz kowalski??
  • wismen (PL1)wismen (PL1) PL1 Posty: 2
    Ta gra po zmianie jest masakrą !!!!!  Tnie chodzi baaaardzo powoli i ma stado błędów . 
  • no cos nie dziala do konca bo czesto wyrzuca mnie z gry. jak wchodze to mam oferte na skrzynce wiec cos tu kuleje

  • katarzyna08 (PL1)katarzyna08 (PL1) PL1 Posty: 84
    edytowano 30.01.2020
     u mistrza kowalskiego   nie mozna  kupic woja  i maszynek  za  zlote  medale   trzemu:)
    po Aktualce
  • wszewc (PL1)wszewc (PL1) PL1 Posty: 34
    1Grzesiek28 (PL1) powiedział(a):


    To teraz moga wrocic skrzynki i dodatkowe przedmioty do zakupu rubinow?

    Czy beda jakies inne oferty?

    Dostalem na skrzynke oferte z przyspieszaczami za 40k rubinow przyspieszenie 24 czy to jakis zart?

    Wczesniej mialem to razem przy zakupie rubinow.

    To tak jakby isc do sklepu rowerowego i taki rower ktory kiedys caly kosztowal 1000zl teraz kazdy element kupowac po ten 1000zl - przebitka niesamowita. Nie pomylilo sie cos komus?

    Niech beda te oferty co sa ale przywroccie te wczesniejsze i kazdy bedzie kupowal co chce.

    Pozdrawiam

    Przecie o to tylko chodzilo z tym poprzesuwaniem ofert do tego sklepu. teraz masz sobie osobno placic za rubiny i osobno za narzedzia.............................. Wikiti niedawno napisala ze gracze o to postulowali, zeby nie kupowac razem z rubinami zabawek ktorych nie chca (hahaha, pokaz mi gracza ktory nie chce dostac zabawek, czy tez skrzynek, albo minutek) to sa kpiny z graczy. 
  • WikitiWikiti Moderator Posty: 1,087
    edytowano 30.01.2020
    katarzyna08 (PL1) powiedział(a):
     u mistrza kowalskiego   nie mozna  kupic woja  i maszynek  za  zlote  medale   trzemu:)
    po Aktualce
    Wszystko nadal jest dostępne , zostało przesunięte do  sklepu ze sztukami srebra 


  • wszewc (PL1)wszewc (PL1) PL1 Posty: 34
    Wikiti, a moze pare słow w temacie powrotu laczonej premi w ktorej sa i rubiny i narzedzia, tak jak bylo wczesniej. czy dowiemy sie ze to juz nie wroci?
  • B L A C K (PL1)B L A C K (PL1) PL1 Posty: 52
    edytowano 30.01.2020
    Niestety ale sprawa pominięć czasowych to zrobił się dramat, a te co oferują w ofercie specjalnej czy tam w sklepie wybrzeża mieczowego albo u kowala to kropla w stosunku do tego co kupowało się poprzednio razem z rubinami, jeżeli to było zamierzone żeby utrudnić i podrożyć granie to gratulacje, tylko proszę wziąć pod uwagę, że każdy kij ma dwa końce, dojdzie do tego, że jak będzie nomad czy inny samuraj to większość z powodu braku pomijaków mogła co najwyżej przyglądać a część przestanie w ogóle grać. Natomiast schowanie ofert pod jedna ikonę to o to prosili gracze od zawsze, dzięki choć za to.
  • WikitiWikiti Moderator Posty: 1,087
    arti1976 (PL1) powiedział(a):
    Wikiti powiedział(a):
    katarzyna08 (PL1) powiedział(a):
     u mistrza kowalskiego   nie mozna  kupic woja  i maszynek  za  zlote  medale   trzemu:)
    po Aktualce
    Wszystko nadal jest dostępne , zostało przesunięte do  sklepu ze sztukami srebra 


    Witam, Niestety nie zostało wszystko przeniesione. Czas VIP był za złote medale a teraz go nie ma, jest tylko za srebrne. Skrzynia chana i reszta dobroci można kupić tylko po 100 szt, szpon, tarcza bermondu i reszta podobnie tylko po 100 szt. Wcześniej było więcej tego. Czy to celowe zmiany żeby wszystko teraz kupować za rubiny ? Chorągiew obcych za srebro tez 100 szt max. Skrzynka żetonów samurajów to samo. Proszę o wyjaśnienie czy to tak ma być ?
    Nie wiem na jakiej podstawie twierdzisz że jest mniej 
    Skoro z 10 pakietów , zostało zwiększone do 11 pakietów 


  • wladek12 (PL1)wladek12 (PL1) PL1 Posty: 2
    witam pisalem jusz raz i pytam sie drugi raz czemu nieoczymalem losy dostatku w wyprzedazy zrobilem przelew z baku plusa na kwote 104,99 zl i nic niema jak dlugo moge czekac i dlaczego prosze domnie osobiscie odpowiedziec------wladek12-------
    czekam zniecierplwosca i pozdrawiam
  • RudaRuda Moderator Posty: 317
    wladek12 (PL1) powiedział(a):
    witam pisalem jusz raz i pytam sie drugi raz czemu nieoczymalem losy dostatku w wyprzedazy zrobilem przelew z baku plusa na kwote 104,99 zl i nic niema jak dlugo moge czekac i dlaczego prosze domnie osobiscie odpowiedziec------wladek12-------
    czekam zniecierplwosca i pozdrawiam
    Proszę zgłosić tą sprawę do Działu Wsparcia. My na forum niestety nie możemy z tym nic zrobić.
  • Akilla (PL1)Akilla (PL1) PL1 Posty: 57
    Żenada, tak się wypowiem :-) 
    Teraz żadnej równowagi nie ma pomiędzy żetonami, a kupnem narzędzi/wojsk/nakładek czegokolwiek :-) 
    Wszystko daliście w srebrne żetony, a skąd je zdobędziemy bez marnowania pieniędzy?
    Tak lataliśmy, to dostawaliśmy złote i srebrne żetony, dzięki temu mogliśmy kupować u dwóch kowalach co nam jest potrzebne, teraz możemy kupić o wiele mniej, bo żetonów nie zdobędzie się do takiej ilości jaka jest nam potrzebna ;-) 
    róbcie tak dalej to odechcecie już każdego od tej gry 

    Legion Zagłady

  • -mroczny- (PL1)-mroczny- (PL1) PL1 Posty: 10
    Witam , czy państwo nie zdaja sobie sprawy ze te dzielnice zdobeda tylko gracze którzy wydadzą krocie ? A my zwykli gracze dostaniemy no cóz to co zwykle czyli wielkie gó...
  • paka33 (PL1)paka33 (PL1) PL1 Posty: 164
    Czy wy normalni jesteście? Czy w GGS jest ktoś kto ma mózg nieco większy od fistaszka?
    Dajecie dzielnice, które może zdobyć tylko jeden gracz na serwerze. To tak, jakbyście w ogóle tego nie dali.
    Jaki jest sens dawania takich rzeczy?
    Niech to będzie nagroda za zdobycie określonej liczby punktów w miesięcznym - to przynajmniej zachęca graczy do udziału w eventach.
    A tak - możecie sobie takie gifty schować gdzieś głęboko i tak bardziej z tyłu...
    paka33 @ 5
  • oni chyba mysla ze ci co wydawali majatek teraz beda wydawac fortune, masakra

    jak gracze ktorzy nie placa stwierdza ze juz starczy tego ponizania i zrezygnuja to ci co placa stwierdza ze nie ma z kim grac i tez odejda.

    taki potencjal marnujecie a wystarczy skupic sie nad atrakcyjnoscia i przyciaganiem graczy to beda pieniadze bez kombinowania z ofertami ale widac to za skomplikowane dla was, szkoda

Sign In to comment.