Strona główna Przedstaw się

Witam :3

Hej, gram od niedawna i powiem Wam, że bardzo się wkręciłam w tą grę. Poświęcam jej cały wolny czas (chociaż mam go mało, wiadomo - praca, studia) i jestem coraz lepsza, tylko jest jeden minus.. te przerwy, zawsze przytrafiają mi się gdy ktoś mnie atakuje bądź mam za mało żywności, a później muszę zaczynać wszystko od nowa :/ No ale jakoś trzeba sobie radzić :D Tak więc troszkę o mnie. Nazywam się Angela ale mówią na mnie Andzia bądź Lilith. Studiuję informatykę, bardzo się w nią wkręciłam ^^ Lubię rysować, jeździć na desce, słuchać muzyki (oczywiście Rock i Metal na pierwszym miejscu <3). Uwielbiam kolczyki i tatuaże, jeden tatuaż już mam i tunel ale w planach jest następny tattoo oraz septum i smiley <3 no i rocznikowo mam 21 lat :3 Gdyby ktoś chciał mnie odwiedzić to na okres studiów mieszkam w Opolu więc macie całe 3 lata :D ZAPRASZAM i witam się z wami raz jeszcze :3
"Nigdy nie zapominaj, że jedynie martwa ryba płynie z nurtem rzeki" ~ Malcolm Muggeridge

"Najstraszniejszą rzeczą dla przywódcy jest moment, gdy zerka przez ramię i nikogo za sobą nie widzi" ~ Franklin D. Roosevelt
"Sukces na prawie każdym polu zależy o wiele bardziej od energii i parcia do celu, niż od inteligencji. To tłumaczy, dlaczego wokół nas jest tak dużo głupich liderów" ~ Sloan Wilson

Komentarz

• Hejka, nie podajemy danych osobowych :wink:
  • edytowano 12.03.2018
    Jak szukasz bolca to sobie wejdź na ******* albo stronki tego typu, 

Pozdrawiam Dani, 

EDIT:// Czubajka.
  • nie szukam "Bolca" przedstawiam się tylko :3 a to nie są dane osobowe bo podałam tylko imię i miejscowość w której jestem tymczasowo :3

"Nigdy nie zapominaj, że jedynie martwa ryba płynie z nurtem rzeki" ~ Malcolm Muggeridge

"Najstraszniejszą rzeczą dla przywódcy jest moment, gdy zerka przez ramię i nikogo za sobą nie widzi" ~ Franklin D. Roosevelt