zmiennokształtni bug bugiem pogania......

włąśnie straciłem 12,500 offa  dystansowego  na zmiennokształtnych w zwykłym trybie  ( podkreślam w zwykłym trybie ) nie w trybie bezwzględnym, masakra , a pisze jak wół ,że  w  zwykłym trybie nie traci sie wojska  tylko maszynki, a tu niespodzianka  i poszło w piach 12,500 offa, usuncie  ten event całkowicie , bo to jeden wielki niewypał.  Domagam sie zwrotu straconego bezsensownie  wojska , bo macie tam bugi ze az szkoda gadac, no chyba ze to specjalna wasza zagrywka
Gwweitek80Hero @ pl 1

Komentarz

  • Asqelos (PL1)Asqelos (PL1) Posty: 187PL1
    edytowano 15.01.2018
    mam nieodparte wrażenie, że tak dokładnie teraz jest, tryb zwykły i traci się wszystko, ale poczekam na jeszcze jeden atak, bo nie mogę go już zawrócić i potwierdzę.

    napiszę tak, po wygranym pojedynku całe wojsko wróciło, straciłem tylko użyte zabawki, natomiast poprzedni atak przegrałem, a nie pamiętam ile wojska miałem, wiec nie mogę odpowiedzieć ze 100% pewnością, ale mam wrażenie, ze wojsko straciłem.
    Post edited by Asqelos (PL1) on
  • Jan MJan M Posty: 2,620
    edytowano 15.01.2018
    Gwweitek80Hero (PL1) powiedział(a):
    włąśnie straciłem 12,500 offa  dystansowego  na zmiennokształtnych w zwykłym trybie  ( podkreślam w zwykłym trybie ) nie w trybie bezwzględnym, masakra , a pisze jak wół ,że  w  zwykłym trybie nie traci sie wojska  tylko maszynki, a tu niespodzianka  i poszło w piach 12,500 offa, usuncie  ten event całkowicie , bo to jeden wielki niewypał.  Domagam sie zwrotu straconego bezsensownie  wojska , bo macie tam bugi ze az szkoda gadac, no chyba ze to specjalna wasza zagrywka
    To ja poproszę raporty z bitwy, mnie Dział Wsparcia o takie poprosił więc za pośrednictwem forum o to proszę, widzę pięć wysłanych ataków ale gdzie masz tę stratę ??

    Jan
  • poczekaj zaraz dam ci raporty , na szczęście porobiłem screeny
  • https://scr.hu/3gXp9Z - tutaj dziwny raport, posłałem z posterunku cały skład na zmiennych a w raporcie pokazuje ze wysłałem tylko 400 woja
    https://scr.hu/JwWRoa- to raport z głównego zamku
    https://scr.hu/qdLRpj- to tez z głównego
    https://scr.hu/jmLZgA- to znowu z  posta
    https://scr.hu/dDLX4n i ten z posta ale zwycieski






  • Jan MJan M Posty: 2,620
    zgrywus (PL1) powiedział(a):
    https://scr.hu/3gXp9Z - tutaj dziwny raport, posłałem z posterunku cały skład na zmiennych a w raporcie pokazuje ze wysłałem tylko 400 woja
    https://scr.hu/JwWRoa- to raport z głównego zamku
    https://scr.hu/qdLRpj- to tez z głównego
    https://scr.hu/jmLZgA- to znowu z  posta
    https://scr.hu/dDLX4n i ten z posta ale zwycieski






    Hm... to tak po pierwsze to mam taki widok Twoich screenów:



    Po drugie, to o którym koncie mówimy ? Które jest Twoje ? Te z którego zadajesz teraz pytanie czy zrobiłeś wątek ??
  • sory to konto mojego brata starszego , nie spojrzałem i  wlazłem na forum z jego konta, teraz jestem na swoim, tak to jest jak sie korzysta z jednego komputera
    Gwweitek80Hero @ pl 1
  • zaraz sprawdze te screeny

    Gwweitek80Hero @ pl 1
  • no faktycznie środkowe nie działaja , trudno nie mam juz tych raportów wiec nowych nie  dam screnów

    Gwweitek80Hero @ pl 1
  • Jan MJan M Posty: 2,620
    edytowano 15.01.2018
    To zróbmy tak:

    1. Sprawdzę czy nie został naruszony regulamin gry o możliwości posiadania jednego konta gry a więcej za zgoda twórców gry i nie inaczej.

    2. Nie widzę osobiście straty na koncie ani jednym ani drugim.

    Reasumując, błędy są i będą, nikt się nie odcina od tego. Ale ja zawsze uważałem, że pisanie na gorąco ... z wskazaniem jak wiele jest do poprawy ...i w tym tonie ... hm... bez weryfikacji co się u mnie dzieje na koncie gry ... powiem tak, chyba się za bardzo pospieszyłeś z opinią o tym co nie funkcjonuje, zapominając co źle funkcjonuje u Ciebie.

    Jan
  • słuchaj  nie gram na dwóch kontach , jak pisałem wyżej to konto  brata , ma nawet inny meil. i nic u mnie żle nie działa , poprostu sie pomyliłem jestem tylko człowiekiem , a ty już problem  robisz
    Gwweitek80Hero @ pl 1
  • jak niby mugłbym sie na forum zalogować bez maila , no i hasła
    Gwweitek80Hero @ pl 1
  • a to sa 2 różne maile
    Gwweitek80Hero @ pl 1
  • Krzyśko (PL1)Krzyśko (PL1) Posty: 133PL1
    Linki będą działać, jak się usunie "-" na końcu... Niestety posty da się edytować tylko przez godzinę :(
    Krzyśko @ pl 1
  • no fakt hehehe  , widzisz Janie M   ty nie zauważyłeś tych myślników na końcu i ja też , wiec po usunięciu "-" linki działają ,  dzięki Krzyśko  za oświecenie nas :)
    Gwweitek80Hero @ pl 1
  • oskarito5 (PL1)oskarito5 (PL1) Posty: 414PL1
    Aktualnie co mogę powiedziec.. fajnie, że dodali  dowodców jest o co biegac :)  


    oskarito5 @ pl 1
  • Jan MJan M Posty: 2,620
    Gwweitek80Hero (PL1) powiedział(a):
    no fakt hehehe  , widzisz Janie M   ty nie zauważyłeś tych myślników na końcu i ja też , wiec po usunięciu "-" linki działają ,  dzięki Krzyśko  za oświecenie nas :)
    Zgadnie z regulaminem forum, nie piszemy posta pod postem bo to spam i kończy się banem. Odwiedzanie konta brata, siostry czy córki sąsiadki pod warunkiem, ze gra na Empire, nie jest zgodne z regulaminem gry, chyba , ze wyraża na to zgodę właściciel gry co określa też regulamin. Przekazywanie haseł, tez nie jest zgodne z regulaminem, bez względu na pokrewieństwo oraz zażyłość emocjonalną. Temat na forum otwierasz z wysokiego "C" z pretensjami a po wyjaśnieniu, problemu nie ma. Problem współwłasności i dzielenia kont pozostał oczywiście i da się wyjaśnić i oby nie zostały zablokowane. Głównym problemem takich pseudo bogów, jest współdzielenie kont, czyli bycie nie u siebie, z zgodą właściciela lub bez tej zgody. Ale raz jeszcze regulamin tu jest święty i nie będę się wdawał w zbędna dyskusje z Tobą gdzie nie potrafisz dać poprawnego linku do screena, a przedstawione do tej pory argumenty przez Ciebie nie są już tematem obrabianym przeze mnie a przez Support.

    Jan
Ta dyskusja została zamknięta.