Főoldal Hungarian Kérdések a játékkal kapcsolatban

Új moderátorokra van szükségünk!

ModerátorCsapatunkba folyamatosan keresünk tehetséges embereket. Azaz éppen téged! Ha úgy gondolod, tudnál nekünk segíteni a szervezésben és a tájékoztatásban a közösségünk számára, és közben a szórakoztató oldaladat is megfelelően tudod használni, kérjük, jelentkezz. A fórumon, a bejelentésekkel közzétett kulisszatitkoknál, a Discordon és a közösségimédia-csatornáinkon is szükségünk van emberekre.

Ha felkeltettük az érdeklődésedet, kattints IDE.

Gyors kérdés eventekről

Sziasztok!

Kezdő vagyok, az lenne a kérdésem, hogy mit jelent az x ezer fosztási minimum, és hol tudom nyomon követni a sajátomat?

Ha jól tudom, valahogy az idegenekhez, szamurájokhoz tartozik, és erőforrásokkal kapcsolatos.

Előre is köszi mindenkinek!

• Abiqwyx (HU2)Abiqwyx (HU2) HU2 Bejegyzések: 51
    Sziasztok!

Kezdő vagyok, az lenne a kérdésem, hogy mit jelent az x ezer fosztási minimum, és hol tudom nyomon követni a sajátomat?

Ha jól tudom, valahogy az idegenekhez, szamurájokhoz tartozik, és erőforrásokkal kapcsolatos.

Előre is köszi mindenkinek!

Szia! Azt nem tudom, hogy hol olvasod azt, hogy: "fosztási minimum". A saját vagy mások fosztását (ebbe beletartozik minden támadással szerzett nyersanyag) megnézheted a bal oldali kis ikonoknál lent, a Rangsor-Heti rangsor menüben. Van egy általános rangsor, ez az összes elért dicsőség, hatalom stb. pontok összessége, és van a heti rangsor, ez minden hétfőn lenullázódik, vagyis 1 hetet számol.
    Abiqwyx @ hu 2
  • kommandós6 (HU2)kommandós6 (HU2) Bejegyzések: 4
    Szia én nem tudom de nekem is el kellett volna magyarázni

• kaszas830 (HU2)kaszas830 (HU2) HU2 Bejegyzések: 37
    A heti fosztás azt jelenti, hogy 1 hétfő  (0:00) óta mennyi nyersanyagot sikerült sereggel fosztanod (támadással).