Ez miért megengedett?

Régen játszottam és nem rég újra kezdtem és ugyanaz a szánalom megy mint néhány éve, inaktív emberek foglalják a helyeket pihenő szövetségekben magyarul mindenki bebújik valakinek a háta mögé úgy hogy van aki egy hónapja be sincs jelentkezve de azért "MiNdEn ErŐdNeK vAn TuLaJdOnOsa" "NeM aDuNk El ErŐdÖt MeRt EgYsZeR vIsSzA jÖnNeK" Úgy hogy ha valaki 70-es szintűként rom az már biztos hogy legalább 2 hónapja be se lépett...
 Nemrég feloldottam az örök tél gleccserét és sehol egy szabad falu, tudom hogy azon a "kontinensen" még kezdő vagyok ezért nem is lehetne még de hogy egy embernek van vagy 5 úgy hogy minden más vára ég és látszik hogy inaktív, csak senkinek nem volt mersze elvenni mert pihenő szövetség védi...

Másik téma:
Az akadémiák...
Vannak akik új szövetséget alapítanak mikor megkezdik a játékot de semmire sem mennek mivel rengetegen inkább mennek a fejlett szövetségekbe ahol vannak már erősebb emberek is...és tapasztalataim szerint elég nehéz új tagokat szerezni hiába hív meg az ember 200+ embert is. Az én véleményem hogy nem kéne ekkora szintkülönbséggel keverednie az embereknek, egyszerűbb lenne ha a kezdők mennének az új vacak kis szövetségekbe és együtt fejlesztenék ahelyett hogy van egy kevert szövetség ami egy háborúban senkinek se jó mert ha jön egy szövetség ahol mindenki 70+ és a kevertben van max 5 darab 70-es és mindenki más 20-40 ott nem lehet se a létszám se az érdem veszteség miatt háborúzni...

Tudom hogy ezek nem éppen a megoldható problémák közé sorolhatóak mert rengetegen lusták lennének feladni a kényelmes fejlett szövetségüket amik megvédik és egy kisebb, kiegyensúlyozottabb szövetségbe csatlakozni..

Kinek mi a véleménye ezekről?

yeet

• UrielUriel Bejegyzések: 2,427Moderator