Home General Discussion

We need new Moderators!

ModeratorWe are always on the lookout for talented people to join the team. That means you! If you think you could help us organise and inform the community while entertaining everyone then apply. We need people to help out on the forum, behind the scenes with announcements, on Discord and on our other Social Media channels.

If this is something you think might be of interest to you, HERE

no asepta mi contraseña

vale para empezar buenas tardes, e quisera comunicar que, me hize una cuenta nueva, y pz cerre sesion y ahora no asepta mi contraseña, solo dice  error, y aun no esta registrada, ademas de que le recargue por algunas ofertas, y ya no quiero habandonarla, la hize el dia 19/12/2019 y ya es lvl 36, pero no me deja entrar.

Comments

• honzak204 (AU1)honzak204 (AU1) AU1 Posts: 20

si

• benja084 (ES1)benja084 (ES1) ES1 Posts: 9,678
    Este es el foro inglés, el foro español está aquí. Pero déjame decirte que lo más probable es que estés tratando de iniciar sesión en el servidor incorrecto. Revisa que estés entrando al servidor hispano, "HIS1".

cat

"There is no such a thing as an empty space or an empty time. There is always something to see, something to hear"
    "To pay attention, that is our endless and propper work"

"No existe tal cosa como un espacio vacío o un tiempo vacio. Siempre hay algo que ver, algo que oír"
    "Prestar atención, ese es nuestro interminable y apropiado trabajo"
  • flug (NL1)flug (NL1) NL1 Posts: 903
    en dan moeten wij alles in engels lopen vertalen 
    flug @ nl 1
  • Crom CruachCrom Cruach Community Manager Posts: 1,256
    @flug (NL1) Het houdt je bezig

I don't mind people speaking any language here as long as its kept clean. 
    Forum SignatureDiscordFacebookTwitter
Sign In to comment.