Home English (UK) Technical Assistance

We need new Moderators!

ModeratorWe are always on the lookout for talented people to join the team. That means you! If you think you could help us organise and inform the community while entertaining everyone then apply. We need people to help out on the forum, behind the scenes with announcements, on Discord and on our other Social Media channels.

If this is something you think might be of interest to you, HERE

problemen voor in te loggen

2»

Comments

• Vanish (INT2)Vanish (INT2) INT2 Posts: 101
    Cannot login on international 2
  • OpaMarc (NL1)OpaMarc (NL1) NL1 Posts: 12
    Reeds twee maanden ben ik bezig om support te vragen om mijn vorig kasteel terug on line te zetten.
    Plots kon dat niet meer en kreeg ik het beginnerskasteel op mijn scherm. Dat is nog steeds zo. zelfs als ik hier de coördinaten invul vind ik mijn kasteel niet terug en ook geen bekende buurspelers. Support antwoord dan lakoniek dat ik de goede server niet gebruik. (Usa)  Het is echt hemeltergend dat zij doen alsof hun neus bloed.. ik ga nou eens kijken of de inlogmogelijkheid heb voor Nederland 1 maar heb daar nog nooit een keuzemogelijkheid gezien.
    OpaMarc @ nl 1
  • OpaMarc (NL1)OpaMarc (NL1) NL1 Posts: 12
    Zie je wel ik kan niet kiezen voor een bepaalde server.
    Het 'kleine spel' opent onmiddellijk'

Biggame heeft echt een rotmentaliteit vind ik.
    4 kastelen en 2 bouwdorpen ben ik kwijt na 4 jaar bouwen.
    Leuk hoor heel leuk!!!!!!!
    OpaMarc
    OpaMarc @ nl 1
  • MartenE3 (NL1)MartenE3 (NL1) NL1 Posts: 131
    Uw kasteel staat er nog wel bij mij.
    Probeer eens uit te loggen (kruisje rechts bovenin, dus NIET het hele spel wegklikken) 

Dan kom je op het inlogscherm en kijk dan of je wel bij de Nederland: 1 staat.
    Misschien is het namelijk zo dat er bij u Internationaal 3 staat en dat is een geheel andere server.

Hoop dat dit helpt.

ENG:
    Just checking if he isn't on INT3
  • MartenE3 (NL1)MartenE3 (NL1) NL1 Posts: 131
    @OpaMarc (NL1)
    Zie bovenstaand bericht

Leave a Comment

BoldItalicStrikethroughOrdered listUnordered list
Emoji
Image
Align leftAlign centerAlign rightToggle HTML viewToggle full pageToggle lights
Drop image/file