Home English (UK) General Discussion

We need new Moderators!

ModeratorWe are always on the lookout for talented people to join the team. That means you! If you think you could help us organise and inform the community while entertaining everyone then apply. We need people to help out on the forum, behind the scenes with announcements, on Discord and on our other Social Media channels.

If this is something you think might be of interest to you, HERE

Waarom steeds maar vechten?

'Dan maar elders gaan spelen is geen optie!'

Reeds jaren speel ik mee in dit spel. Omdat ik niet wil meedoen aan vechten ben ik op de duur zelfstandig gaan spelen.
Echter wordt Empire nu niet speelbaar meer. Telkens als je geblust hebt komen aanvallen gestuurd door jullie administratie. En opnieuw branden blussen  en soldaten aanmaken. Aanval, blussen, soldaten; aanval, branden, soldaten; en zo verder.
Het is echt niet leuk meer, nochtans is het spel leuk zonder vechten en oorlogje spelen. Ik ben het echt rotbeu om te MOETEN VECHTEN.
Ik vraag mij af waarom jullie zo gericht zijn op vechten en oorlogje spelen? Is er op deze wereld nog niet genoeg oorlog? Leer kinderen te spelen zonder vechten, laat gepensioneerden spelen zonder vechten. Bouwen, handel drijven kan toch ook. Het is ingebouwd in dit spel. Maar neen daar is geen tijd meer. respecteer nu eens de verschillende strekkingen bij de leden spelers. Echt waar ik ben het beu en het kan anders. Hoeveel spelers hebben afgehaakt om deze reden denkt u? Ik schat 50 %
Als dit niet verandert zal ik het hier ook afstappen, ik ben het echt rotbeu. En ook, het is misschien uw bedoeling, geld spendeer ik er niet aan, en met mij vele anderen.
groet, OpaMarc,

Waarom steeds maar vechten? Je kan dit spel ook anders spelen; met bouwen, handel drijven, afbreken, evennementen zonder vechten, en zo meer Branden, Blussen, soldaten aanmaken , en opnieuw, en opnieuw, en opnieuw. Er is toch leukers dan dat! 
OpaMarc @ nl 1

Comments

• JYT (US1)JYT (US1) US1 Posts: 895
    Vergeef alstublieft mijn arme Nederlanders; Ik gebruik google translate.
    Dit is een oorlogsspel. Het punt is om oorlog te voeren. Als je iets wilt opbouwen, organiseren en ruilen, is Goodgame Bigfarm veel beter geschikt voor jou.
    Discord: JYT#1574
  • OpaMarc (NL1)OpaMarc (NL1) NL1 Posts: 12
    Het gaat niet uitsluitend om oorlog spelen. In dit spel komt bouwen en handel drijven ook aan bod.
    Maar het steeds maar belegeren en brandstichten wordt zo intens dat er voor andere dingen geen mogelijkheden zijn.

Vraag: wordt het de zelfstandige spelers extra moeilijk gemaakt?

Echt waar, het was mij niet meer mogelijk om het spel te spelen, zo snel volgen de aanvallen mekaar op. Het wordt onspeelbaar op de duur.
    OpaMarc @ nl 1
  • hmm raar komen je BG leden dan niet helpen of zo?.
    indien de antwoord nee is mogelijk en andere zoeken kan en optie zijn.
    herietta @ nl 1
    Ik speel hier zelfstandig zonder bondgenootschap.

Op dit moment ben ik nog een zestal torens aan het blussen, ik ben benieuwd of de aanvallen gaan herbeginnen.
    OpaMarc @ nl 1
  • Ik speel hier zelfstandig zonder bondgenootschap.

Op dit moment ben ik nog een zestal torens aan het blussen, ik ben benieuwd of de aanvallen gaan herbeginnen.
    ah daar is je probleem omdat je geen BG heb word je gezien als makelijk doelwit.
    zo lang je alleen staat blijft dit het geval
    herietta @ nl 1
  • flug (NL1)flug (NL1) NL1 Posts: 1,677
    zulke helden zitten er wel in het spel idd :(
    flug @ nl 1
  • Ik speel hier zelfstandig zonder bondgenootschap.

Daar zit je grootste probleem, geen BG is vragen om aangevallen te worden. Wat ik niet echt snap is dat jij in je eerste post zegt dat je het spel al jaren aan het spelen bent... maar dan moet je toch weten dat je het zonder BG niet echt gaat redden en wat ook al eerder werd geantwoord: Het is natuurlijk wel een aanval/verdedigingsspel en geen My Free Farm of zo?

Sterkte,

Pieter. 
  • dit spel is al lang geen oorlogsspel meer,
    de enigste coms die je kan winnen zijn NPC-coms

ikke261068 @ nl 1
    Nu is de maat echt vol.
    Een BG vormen is blijkbaar niet mogelijk.
    Bij een ander BG aansluiten lukt ook niet.
    De door Empire gestuurde aanvallen zijn blijkbaar wel geminderd
    Dank daarvoor
    Ik kreeg onlangs een buur Spee1976 die blijkbaar graag vernietigd.
    OpaMarc @ nl 1

Leave a Comment

BoldItalicStrikethroughOrdered listUnordered list
Emoji
Image
Align leftAlign centerAlign rightToggle HTML viewToggle full pageToggle lights
Drop image/file