We are once again looking for some awesome new moderators to help us out with keeping
the forum running and playing a crucial part in our Empire community! If
this is something you think might be of interest to you, HERE

War hits ~ [2k+] ~ september

245

Comments

  • The Gray5The Gray5 Posts: 33
    edited 03.09.2015
    FK vs TORCHERERS

    (all defense)

    iyKf0Lw.png
    The Gray5 @ usa 1
  • We_Ner (US1)We_Ner (US1) Posts: 365
    edited 03.09.2015
    The Gray5 wrote: »
    FK vs TORCHERERS

    (all defense)

    iyKf0Lw.png

    LOL you guys finally manned up too mass an afk player. Im so proud of you guys! About 400 more to go.... Better get to work.


    We_Ner @ usa 1





  • The Gray5The Gray5 Posts: 33
    edited 03.09.2015
    Don't be such a salty we_ner..Nobody likes a salty we_ner.
    The Gray5 @ usa 1
  • We_Ner (US1)We_Ner (US1) Posts: 365
    edited 03.09.2015
    The Gray5 wrote: »
    Don't be such a salty we_ner..Nobody likes a salty we_ner.

    Why would i be mad? Im proud an kon player finally killed something. Your a man now.


    We_Ner @ usa 1





  • curlbrah (US1)curlbrah (US1) Posts: 1,358
    edited 03.09.2015
    Torcherers Vs Kon/other scrubs

    75b4d069896831a0b261e1d80d05acef.png
    eb1e84ea3595736b895fc1d389202088.png
    8ccebcc74dfbbc0b196beb263df8bc4b.png
    curlbrah @ usa 1
  • HeroSwifty (US1)HeroSwifty (US1) Posts: 310
    edited 03.09.2015
    We_Ner wrote: »
    LOL you guys finally manned up too mass an afk player. Im so proud of you guys! About 400 more to go.... Better get to work.

    Wow great logic, and you think most of the reports on here the player with the incoming just sat there and said "oh I'll just let them kill my troops" they were obviously afk also. Cry baby
    Proud member of the Nephilim
    Slayer of Miscers
  • Tempus3Tempus3 Posts: 451
    edited 03.09.2015
    Whammy!

    e7qtbtI.png
    "Kon family is full of ass holes on their high horses."
    - Kleenexbox, The Official KoN Cheerleader
  • We_Ner (US1)We_Ner (US1) Posts: 365
    edited 03.09.2015
    HeroSwifty wrote: »
    Wow great logic, and you think most of the reports on here the player with the incoming just sat there and said "oh I'll just let them kill my troops" they were obviously afk also. Cry baby

    Wow now whos the butt hurt whiner lmao. You just mad someone waxed you recently. It will be ok. But seriously you guys ever gonna start fighting for all this property thats so "easy" to take from us? Cause were still taking it from you. Gratz MU, Defcon down another tower. RIP all that multi acct defense.


    We_Ner @ usa 1





  • HeroSwifty (US1)HeroSwifty (US1) Posts: 310
    edited 03.09.2015
    We_Ner wrote: »
    Wow now whos the butt hurt whiner lmao. You just mad someone waxed you recently. It will be ok. But seriously you guys ever gonna start fighting for all this property thats so "easy" to take from us? Cause were still taking it from you. Gratz MU, Defcon down another tower. RIP all that multi acct defense.

    Lmao troops? I don't get mad over a game, I can just buy more or recruit more.... You really talking about multis bruh? What would happen if I asked gge to run ip address scan through you and rest of misc lmao?
    Proud member of the Nephilim
    Slayer of Miscers
  • JohnnyRomanceJohnnyRomance Posts: 254
    edited 03.09.2015
    We_Ner wrote: »
    Wow now whos the butt hurt whiner lmao. You just mad someone waxed you recently. It will be ok. But seriously you guys ever gonna start fighting for all this property thats so "easy" to take from us? Cause were still taking it from you. Gratz MU, Defcon down another tower. RIP all that multi acct defense.

    damn, i could taste the salt in-game. why you med?
  • CaptainBro (US1)CaptainBro (US1) Posts: 873US1
    edited 04.09.2015
    We_Ner wrote: »
    LOL you guys finally manned up too mass an afk player. Im so proud of you guys! About 400 more to go.... Better get to work.

    Well i guess your REALLY proud of me it's old but its a single no-mass attack
    300%+ return!

    W68mWxW.png?1

    I wish I had Pj's Super Casts though, 'cause now I can't hit 'em.
    The Gray5 wrote: »
    Don't be such a salty we_ner..Nobody likes a salty we_ner.

    I do...

    giphy.gif
    I'm here to make pretty castles and recruit defense.
  • Tempus3Tempus3 Posts: 451
    edited 04.09.2015
    Just gonna ignore all the trolling and leave this right here...

    psr3Ivp.png
    "Kon family is full of ass holes on their high horses."
    - Kleenexbox, The Official KoN Cheerleader
  • Tempus3Tempus3 Posts: 451
    edited 04.09.2015
    Boom shakalaka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    9E8DFxD.png
    zfJZX2E.png
    "Kon family is full of ass holes on their high horses."
    - Kleenexbox, The Official KoN Cheerleader
  • Tempus3Tempus3 Posts: 451
    edited 04.09.2015
    MU vs the Key Masters

    NPi6isr.png
    "Kon family is full of ass holes on their high horses."
    - Kleenexbox, The Official KoN Cheerleader
  • curlbrah (US1)curlbrah (US1) Posts: 1,358
    edited 04.09.2015
    Torcherers VS Kon meat shields

    2d9aea73ea1eb1d262801dd88085f5e4.png
    32d8bbdaad4853edde210d6ed913a146.png

    VS Fellow poop

    9d2a9b11637dc8f3d9b8ad2b8e95dd7d.png
    curlbrah @ usa 1
  • dragon rider72 (US1)dragon rider72 (US1) Posts: 2,226US1
    edited 04.09.2015
    THE MISC vs. kon sub

    XByylN0.png

    I want a cookie
    Proud member of Good Company

    Cheat on your girlfriends, not your workouts.

  • Tempus3Tempus3 Posts: 451
    edited 04.09.2015
    MU just TCB

    31cPKvE.png
    e43boq4.png
    "Kon family is full of ass holes on their high horses."
    - Kleenexbox, The Official KoN Cheerleader
  • Andrew Milner (US1)Andrew Milner (US1) Posts: 1,363
    edited 04.09.2015
    FT vs IF

    07cb790c6ea8f28f4d35df5793912f9d.png
    78188581b7919257d47b2f5fd6b983f4.png
    fe2f0030cc0252e7dea5cde9900b84b0.png

    vs Kon Main

    053a7ba2f5661928ff68cdc3e5016275.png

    vs Kon Sub

    b32ab3d4de19c15432bffb05f3de2a0f.png

    Andrew Milner @ usa 1

  • Tempus3Tempus3 Posts: 451
    edited 04.09.2015
    MU vs KoN sub IFS

    yNladdM.png

    MU vs a sincerely super great player

    oa3EUdd.png

    MU vs a class A turd

    QGo9dr3.png
    "Kon family is full of ass holes on their high horses."
    - Kleenexbox, The Official KoN Cheerleader
  • Tempus3Tempus3 Posts: 451
    edited 04.09.2015
    More work by MU

    ihCe79k.png
    "Kon family is full of ass holes on their high horses."
    - Kleenexbox, The Official KoN Cheerleader
Sign In to comment.