jo soweid laafts hald:D der unnedische kriesch nervd e bissje weils ned vorran geehd un die luschd langsam noo lossd:D
wärd eenfach zufill nur mim knadder gewunn, hadd nimmie viel mid dem spiel ze dun was ich e mol vor drei johr aangefang hann:D
mo ja, do die diplomaaatn versaht hann, do muss de fauschd uff de disch.
wenn awwa noja kähna mee wähs, watt üwwahaupt loss iss, datt iss schon net gudd.
datt doowe iss halt, dasset deier iss wie wutze. und kähna aussa da server selwat hat watt davon...
Herzlichst: Sir Thyrius
Wir sind die Noobies auf d1 - Ausbildungs-Allianz
Zur Unterstützung von Anfängern und Neueinsteigern bis Level 25! Homepage Noobies
Das schlimme is für mich jo ich hugge do zwische de stühl ich selbscht kann gar nix negatives gehe die Samurai san die helfe uns wo se nu kenne han jo e bindniss mit denne awer die Tafelrunde war ach net nachträglich als e üwereifrisches mitglied ener von ihrer Ap`s erowere wollt un hat die Kriegserlärung direkt widder zurick geholt so verkehrt scheine die also ach net zu sinn
Do sischde mo, hauptsach mo geschwetzt. Dann wiad alles nemme ganz so schlemm.
Un de wähschd jo, kähna iss imma nur bees. se hann allega mo en seit, die ma gebrauche kann.
Herzlichst: Sir Thyrius
Wir sind die Noobies auf d1 - Ausbildungs-Allianz
Zur Unterstützung von Anfängern und Neueinsteigern bis Level 25! Homepage Noobies
Kommentare
han grad gesiehn eich fehlt noch e Neinkeijer in de rund naja hot gefehlt jetz is jo ener do
kumm, sitz deich an de schwenka, stubbi?
und wei, wie laafted? ales in da reih?
wärd eenfach zufill nur mim knadder gewunn, hadd nimmie viel mid dem spiel ze dun was ich e mol vor drei johr aangefang hann:D
wenn awwa noja kähna mee wähs, watt üwwahaupt loss iss, datt iss schon net gudd.
datt doowe iss halt, dasset deier iss wie wutze. und kähna aussa da server selwat hat watt davon...
faa soowas genn ich doch nix aus:D
wennsch kää luschd me hann här ich äwe uff und gudd is:D
Un de wähschd jo, kähna iss imma nur bees. se hann allega mo en seit, die ma gebrauche kann.
Alle Hopp muß weider...
Kanzler bei Rächer ARROW PAl
Tavernenwirt hier im Forum
Nimm Teil an der Saga der Taverne zum Kupferkessel
https://community.goodgamestudios.com/empire/de/discussion/56541/taverne-zum-kupfer-kessel/p1