الرئيسية Goodgame Empire – المجتمع خارج الموضوع

لعـبـة مـآهـوؤ الشـيء الـذي يلـفت انتبـآهك بالعـضـوؤ ......

1145147»

التعليقات

• lola_love (EG1)lola_love (EG1) مشاركات : 27,896
    والله انا حاسة اني بتكلم في كلام فارغ بجد والله وبجد انا خفت منك شوف ازاي ، لما تتكلم عن الولاد اقصد الجيل الحالي وكلنا عارفين الرجولة في تدحور ازاي يعني من الاخر مجبناش سيرة زمان يا ريت الرجالة بتاعت زمان لكن دلوقتي لا يمدوا للرجولة باي صلة وفي بنات كدا بس الاغلب ولاد او معظم الولاد وانا مش وقحة في الكلام ولا حاجة دا عيب في فهمك او يمكن انت بدات مش واخده بالي بس محمد ملوش دعوة باللي بنتكلم فيه هو اكيد عارف يعني زي اي شاب عاقل ان في كل حته وحش وحلو مصر فيها بنات وحشة ومحترمة والسعودية كذالك،  فمدخلوش في الكلام لمجرد انك ممكن مش عارف تسد قدامي لوحدك مفيش داعي اصلا للي بنقوله دا عشان حد تاني يشارك معانا دا فضا بجد  انت بتقول بلبس كعب في الاافراح لسبب ما انت شايفة وبالنسبالي هو مش على القايمة اصلا ومع العلم انو بردوا كلام مش بيدل على الاحترام وبعيد عنه و  لو دا كان بالنسبالك عادي فانا ممكن اقول اختك بتعمل كدا بردوا لو عندك بس دا شئ ميتقلش فلنفرض ان دا كل تفكيرك في كدا او انك على نياتك او دا اللي بيتكرر عليك مثلا دا غير انك بتقول عليا طفلة يعني كلامك بجد مش راكب على بعضة كدا ومش عارف تثبت على حاجة اكيد فاضي وقاعد تسلي نفسك هنا ولو فاكر ان سني مخليني فاضية انا كمان تبقى غلطان وانا مش يغلط في كل بنات السعودية لان اعرف بنات كتير منها وبحبهم جدا وبحترمهم وكمان مش كلهم هاممهم كدا ولو عن الثقة فالنفس غلطان انا واثقة في نفسي وكويس وتمام بس الولاد شايفين نفسهم فعلا وعلى ولا الحاجة وهي دي المشكلة يعني لو على حاجة كنا عدينها شوية واخر حاجة ممكن تحصل في الكون هي اني اشوف نفسي صغيرة جمب ولد وتفكيرة وتصرفاته واللي كل همهم يجيبوا جون مع العلم ان بردوا مش كلهم بس الاغلبيه يعني نادرا لما تلاقي ولد مش بيحب الكوره كدا او يقرى مثلا المهم اني فعلا حاسة اني بنحت في البحر وانا مش اول وحده تتكلم معاك وتحس كدا قبل مني كتير واولهم الحربي وللي في تحالف اللعبة وغيرهم فعادي يعني انا برد بس مش هضيع من وقتي كتير  انا بدخل المنتدى عشان ابص على مواضيع مش عشان احكي في كلام مستفدتش من وراه اي اي حاجة :joy:  
    the voice of raindrops is music to the worLd

والله انا حاسة اني بتكلم في كلام فارغ بجد والله وبجد انا خفت منك شوف ازاي ، لما تتكلم عن الولاد اقصد الجيل الحالي وكلنا عارفين الرجولة في تدحور ازاي يعني من الاخر مجبناش سيرة زمان يا ريت الرجالة بتاعت زمان لكن دلوقتي لا يمدوا للرجولة باي صلة وفي بنات كدا بس الاغلب ولاد او معظم الولاد وانا مش وقحة في الكلام ولا حاجة دا عيب في فهمك او يمكن انت بدات مش واخده بالي بس محمد ملوش دعوة باللي بنتكلم فيه هو اكيد عارف يعني زي اي شاب عاقل ان في كل حته وحش وحلو مصر فيها بنات وحشة ومحترمة والسعودية كذالك،  فمدخلوش في الكلام لمجرد انك ممكن مش عارف تسد قدامي لوحدك مفيش داعي اصلا للي بنقوله دا عشان حد تاني يشارك معانا دا فضا بجد  انت بتقول بلبس كعب في الاافراح لسبب ما انت شايفة وبالنسبالي هو مش على القايمة اصلا ومع العلم انو بردوا كلام مش بيدل على الاحترام وبعيد عنه و  لو دا كان بالنسبالك عادي فانا ممكن اقول اختك بتعمل كدا بردوا لو عندك بس دا شئ ميتقلش فلنفرض ان دا كل تفكيرك في كدا او انك على نياتك او دا اللي بيتكرر عليك مثلا دا غير انك بتقول عليا طفلة يعني كلامك بجد مش راكب على بعضة كدا ومش عارف تثبت على حاجة اكيد فاضي وقاعد تسلي نفسك هنا ولو فاكر ان سني مخليني فاضية انا كمان تبقى غلطان وانا مش يغلط في كل بنات السعودية لان اعرف بنات كتير منها وبحبهم جدا وبحترمهم وكمان مش كلهم هاممهم كدا ولو عن الثقة فالنفس غلطان انا واثقة في نفسي وكويس وتمام بس الولاد شايفين نفسهم فعلا وعلى ولا الحاجة وهي دي المشكلة يعني لو على حاجة كنا عدينها شوية واخر حاجة ممكن تحصل في الكون هي اني اشوف نفسي صغيرة جمب ولد وتفكيرة وتصرفاته واللي كل همهم يجيبوا جون مع العلم ان بردوا مش كلهم بس الاغلبيه يعني نادرا لما تلاقي ولد مش بيحب الكوره كدا او يقرى مثلا المهم اني فعلا حاسة اني بنحت في البحر وانا مش اول وحده تتكلم معاك وتحس كدا قبل مني كتير واولهم الحربي وللي في تحالف اللعبة وغيرهم فعادي يعني انا برد بس مش هضيع من وقتي كتير  انا بدخل المنتدى عشان ابص على مواضيع مش عشان احكي في كلام مستفدتش من وراه اي اي حاجة :joy:  

• تجريد (SA1)تجريد (SA1) مشاركات : 301
    الكلام الفارغ هوا تفكيرك انتي  المحدود ،،
    انتي بتشوفي حلك بس ولي حولك ماعبو عينك كا رجاله
    مش يعني كل الي حولك هم كل الرجاله
    رجالت زمان ولحين نفس الرجاله ونفس الخلق
    تعالي نفكر شوي بعقل  / الانثى خلقت لاجل الراجل مش العكس
    نجي لدنيا ونشوف  كل اختراعات العالم عملوها ( رجاله )
    افضل شيف بيعمل اكل  من الرجاله /
    افضل  مصمم ملابس من الرجاله
    الانبياء ولرسل من الرجاله :blush:
    مش بقلل من الحريم لا بس الواقع مافيه مجاملات
    قلتها لك الي تشوفيه حولك مش كل الرجاله /

لا كان كلامك وقح وخصوصاً وانتي تتكلمي عن بنات السعوديه
    اسمعي يا اوعى عشان مش بعرف اسمك وكمان
    مش حقول اسمالنك نيم بتاعك ولاتحلمي انطقه ههههه
    انتي عارفه وتذكري مع مين تتكلمي عشان تقولي اسد  ههههههههه
    انتي بتعطيها خمرا شكلك ههههههه
    اذا ماتفهمي الي تكتبيه فا انا كمان مش فاضي افهمك الي تكتبيه
    مش ممكن افهمك الي تكتبيه وارجع كمان افهمك الي اكتبه
    مش عدل كذا / فا انتي افهمي الي تكتبيه وقبل لا تجاوبيني افضلي راجعي كلامي وكلامك واقرئيه
    كم مرا عشان تستوعبي اعطيكي مثال يوم تقولي ان كلامي عن الكعب ولافراح مش بيدل على الاحترام
    هذي مصيبه عشان هذا  خيال   ومزح شخصي بيني وبينك لاكن انتي
    تعممي لكل الرجاله وتعممي للنسوان السعوديه
    انهم ملهم شموح عوزين يتجوزو وبس
    انتي مش فاهمه الي تكتبيه ياريت تجيني صاحيه وبلاش خمرا
    ولو مكنتش خمرا الي فيكي فا خليها خمرا احسن
    تهربي من  غباء كلامك بهل شي
    اما عن اختي فا اختي مش موجوده معانا يعني ترضي اقول امك تلبس كعب   واكلم طبعاً لا
    لانها مش معانا فا  سيبك من الحبتين دول
    الي عاملينك صغيره اكبري شوي وكبري كلامك معاكي

انا محتار معك شوي اقولك طفله شوي اقولك كعب  عشان كلامك
    فيه الاثنين / وبقيت احس انك طفله  وقاعده تقلد كلام الكبار
    ليش هل احساس انا اقولك يوم ماتفهمي الي اكتبه   مثلاُ يوم تقولي لي جدو اقولك طفله
    انتي مش بتفهمي الي اكتبه يمكن كبير على حدود تفكيرك ومخك  ومش فاهمته
    اويمكن مش كبير عليك ولا حاجه بس هذي حدود تفكيرك وعقلك
    فا اختاري انتي ...انا مش فاضي يا هانم انا مدرس وصاحب مشاريع
    بين فترات  الا عمل اخش اتكلم ، انا عارف ان بيزعجك كلامي لانه كبير على استوعابك بس افهمك كيف / انا ارد على كل
    كلمه تكتبيها وهذا الشي مزعج عارف/  معليش يا بيبي
    قلت لك يا بيبي الازولاد مش شايفين نفسهم وميجي هل احساس الا للي ثقته بنفسه ضعيفه
    وفي عوامل ثانيه ممكن تكون لها دخل وهي ان البنات اكثر من الرجاله
    مثال يوم  تاكلي كل شوي تفاح تفاح تفاح تفاح تفاح
    ورحتي مكان ثاني قدمو فيه  تفاح وموز وبرتقال مش حتبصي على التفاح
     لانه عندك منه كثير / فا ممكن الرجاله الي تشوفيهم على  هذا الحال
    ومش يعني صح اكيد غلط بس الحال يفرض نفسه
    اكيد فهمتي يا بيبي

شوفي اخر كلامك يدل على الانهزام  وا الانسحاب التدريجي فا الطريق قدامك ما حمنعك
    بس خلينا نشوف الي ذكرتيهم واتكلمو معايا انهم بينحتو البحر على كلامك
     ابيك تفكري عكس كذا ان هم موب قادرين يسدو معي فا فضلو الحل السهل
    مثل احساسك انتي وانا ما استغرب هذا الشي فرق في القدرات ومستوى التعليم وسن ولخبره وذكاء ولفطنه ولدهاء
     .. اما عن انك ما استفدتي فاهذا عيب فيك ومش فيه
    في طلاب كثير بيقعدو قدام المدرس وهوا بيشرح
    ومش بيفهم حاجه مش عيب من المدرس
    العيب من التلميذ ، اسمعي يا  بيبي قدامك شخص غير اي شخص حتقابليه في حياتك
    الين تكبري وتصيري عجوز / ابيك تغتنمي الفرصه هذي وانتي حرا

ثقه مش غرور

<3 
    H

انا مش فاهمه انت بتمدح في نفسك كدا ليه وانك واو والكل وحش وانك التوب بجد والله دي العقدة مش اللي انا فيها ولو انت فهمت من كلامي الانسحاب ف اه بنسحب من مناقشه واحد مش شايف حاجة غير نفسه هو الصح وبس ودا واقع في ناس كتير كدا ربنا مع اللي حوالين اكبر مظلومين بس الكلام معاهم مجرد ضياع وقت وانا مش هضيع وقتي اكييد معاك في كلام بجد مفوش فايدة اقرى كلامك دا كلام مدرس طيب لو حد دلوقتي جه قراه هيستفاد حاجه طيب ربنا يهديك ويهدي كل المسلمين  :joy:

الي مثلي وعنده انجزاتي يتكلم  عنها
    هذا الكلام يغيظك ويغيظ اي فاشل لو انتي حاسه بانجاز تعمليه
    راح تشوفي كلامي عادي  كل شوي توريني  قديش انتي معقده ومحبطه ولله انا حزين عليك
    انسحبي قدامك باب يفوت ديناصور بس لا تقولي عشان واحد مش شاسف الا نفسه  انا شرحت حالتك ايش وحالت الي مثلك ، فوق
    انتي خليكي ضمن الشله الفاشله الي  لاتزيدك علم ولا تزيدك ثقه بنفسك
    اتعودتي على الفشل ومصاجحبت التافهين ويزعجك الكلام العالي ولعلمي  ويزعجك الي يفتخر بنفسه واثقه بنفسه
    هذا كله انا عارف انه يزعج اي فاشل
     راح يشوف ان دا مش كويس وضياع وقت وتلقاه هوا قاعد  بي يربي كرش قدامه من البلاده ولتناحه
     لا تضيعي وقتك الضايع  هوا انتي كل وقتك وقت يعني ماعندك ير الوقت الضايع
     امثالك معروفه نتيجتهم وظيفه صغيره وبهدله طول العمر
     وزواج من واحد   يشبه لها
     الي يجي يقرء كلامي حايستفيد اكيد
    ولله لا يغير نظرته عن الحياه ويصير احسن
    لاكن يبعد عنه الافكار  الي حاطها براسه عن الشخص ذا
    اصلاً امثالك ماعندهم ثقه بنفسهم دوم كلام الناس هوا الي يوجههم
    هم ماعندهم اختيار وانا مش مستعد اشيل الفكره الي حاطتها فراسك عني قبل لا تكلميني وتتناقشي معي
    بصراحه مش عاوز اشيل الفكره خليها فراسك / شفتي انتي ايش بنسبه لي ( ولا حاجه )

<3 
    H

• سايا (SA1)سايا (SA1) مشاركات : 6,820
    قرقرقرقرقررقرقرقرقرقرقرقرقرقرقرقر 
    وش ذا كلامكم طووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووويل 
    ما اقدر استوعب وش السالفه اللي تسولفو فيها 
    شكلها سالفه مستعصيه
    I love my city♡♡(الرياض) <3
    manar  < <3
    هههههههههههههههههههه
     تعالي اجلسي اشبك واقفه ،، المهم موضوع مستعصي فعلاً
    بنسبه لها هههههه

<3 
    H

• سايا (SA1)سايا (SA1) مشاركات : 6,820
    هههههههههههههههههههه