Top 10 Filme Preferate
Dany270 (RO1)
Postări: 646
Faceti un top din 10 filme, care v-au placut cel mai mult.Incep eu
1.Sweet November (2001)- cel mai bun film romantic
2.The Silence of the Lambs (1991)- un film genial
3.Rise of the Planet of the Apes (2011)-unul din cele mai bune filme,din ultimi 5 ani
4.Hannibal (2001)-A.Hopkins joaca super.Este filmul meu preferat.
5.Fight club(1999)- Este un film psihologic foarte bun(nu e un film cu bataie asa cum il considera multi)
6.Terminator 2 (1991) - unul din cele mai bune filme cu efecte speciale(considerat pionerul filmelor moderne la efecte speciale)
7.Ben-Hur (1959) -Este primul film cu 11 premii Oskar...mie mia placut forte mult filmul
8.Heat (1995)- Oau...unul din cele mai bune filme thriler
9.Deja Vu (2006)-Un film genial
10.The Godfather-o capodopera cinematografica
Asta e parerea mea.Astept si parerile voastre....poate nu am vazut toate filmele bune
1.Sweet November (2001)- cel mai bun film romantic
2.The Silence of the Lambs (1991)- un film genial
3.Rise of the Planet of the Apes (2011)-unul din cele mai bune filme,din ultimi 5 ani
4.Hannibal (2001)-A.Hopkins joaca super.Este filmul meu preferat.
5.Fight club(1999)- Este un film psihologic foarte bun(nu e un film cu bataie asa cum il considera multi)
6.Terminator 2 (1991) - unul din cele mai bune filme cu efecte speciale(considerat pionerul filmelor moderne la efecte speciale)
7.Ben-Hur (1959) -Este primul film cu 11 premii Oskar...mie mia placut forte mult filmul
8.Heat (1995)- Oau...unul din cele mai bune filme thriler
9.Deja Vu (2006)-Un film genial
10.The Godfather-o capodopera cinematografica
Asta e parerea mea.Astept si parerile voastre....poate nu am vazut toate filmele bune
Post edited by Dany270 (RO1) on
0
Comentarii
Sunt cateva filme din lista ta pe care nu le-am vizionat; voi repara acest lucru... in timp.
Acestea sunt cateva dintre filmele care m-au marcat intr-un fel sau altul (am incercat sa fac o lista cat mai diversificata):
1. K-Pax (2001) - drama psihologica, SF, te lasa sa interpretezi singur finalul; melodia centrala a filmului e superba.
2. The Green Mile (1999) - o drama cu putine elemente fantastice, adaptata dupa un roman de Stephen King; a avut 4 nominalizari la Oscar.
3. Desert Flower (2009) - un film bazat pe autobiografia unei tinere din Somalia, care evidentiaza obiceiul inuman si grotesc pe care femeile somaleze trebuie sa-l indure (circumcizia la varsta de 3 ani). Peisajele africane sunt surprinse frumos, iar coloana sonora e deosebita.
4. Dangerous Minds (1995) - unul din cele mai reusite filme despre profesorii care gandesc "outside the box" (un alt exemplu din aceasta categorie ar fi "Dead Poets Society", "Tuesdays with Morrie").
5. Good Will Hunting (1997) - exista vreun film prost cu Robin Williams? )
Mereu mi-au placut filmele de genul acesta, despre oameni care exceleaza intr-un anumit domeniu (cum mai sunt "A beautiful mind", "Searching for Bobby Fischer", "Proof").
6. Balanţa (1992) - unul dintre filmele mele preferate din cinematografia romaneasca (au jucat Maia Morgenstern si Razvan Vasilescu).
7. The Iron Giant (1999) - o animatie foarte reusita, in stil clasic. Cred ca a fost filmul de desenate animate preferat in copilarie; mi s-a parut ca a avut un mesaj matur. As vrea sa-l revad intr-o zi.
8. John Q (2002) - actiune, drama; despre ce e in stare sa faca un parinte pentru a-si salva copilul.
9. Amélie (2001) - o comedie romantica frantuzeasca inedita; Audrey Tautou e adorabila in rolul principal.
10. Cheeni Kum (2007) - m-a facut sa-mi placa filmele indiene, cu tot cu dansurile lor inedite ) Are de toate, filosofie orientala, drama, iubire, gastronomie. Te face sa razi si sa plangi.
vizitatorii 1,2,3..... singura comedie la care rid
ultima dragoste de pe pamint sf cu batista
ghost tot cu batista
joe black
highlander 1 cu batista si casti pentru coloana sonora integrala queen
a single man pentru coloana sonora
concertul hai sa zicem romanesc
aliens 1,2,3..... sf vazut de jdemii de ori
domnisoara pettigrew de sarbatori cind nu ma pot uita pentru a 100 oara la singur acasa
bonus urzeala tronurilor serial
terminator 2 fabulos, good will..... asijderea, iar amelie neaparat cu casti
Interesanta lista,aliens face parte din istoria filmelor sf iar ghost e unul din cele mai bune filme romantice
Mai astept parerile voastre,iar daca va este greu cu un top ,puteti sa scrieti cam ce filme v-au placut
Mică Mireasa --> drama.