Strona główna Polish Dyskusje dotyczące Oficjalnych Ogłoszeń

28/01/2021- Aktualizacja na nowy rok

1810

Komentarz

  • marrio13 (PL1)marrio13 (PL1) PL1 Posty: 80
    Czego będzie dotyczyć poprawka?
    marrio13 @ pl 1
  • jola red (PL1)jola red (PL1) PL1 Posty: 120
    witam, widze, ze nie ma chetnych, wiec i ja rezygnuje. Licza na to, ze przez ponad miesiac przyzwyczaimy sie do nowosci. Ja nie, bez laboratorium dla mnie nie ma gry.
  • marrio13 (PL1)marrio13 (PL1) PL1 Posty: 80
    Zastanawia mnie dlaczego wszyscy milczą czyżby nikt już nie grał?Na pytanie czego dotyczyła aktualizacja też nie ma odpowiedzi
    marrio13 @ pl 1
  • WinnerMirek (PL1)WinnerMirek (PL1) PL1 Posty: 287
    Czekam na jakieś kroki ze strony  stwórców  (informacje,odpowiedzi ). Pytania i uwagi z naszej strony już padły.
    Dalsze pisanie w kółko tego samego nie ma sensu (groch o ścianę) a monolog to nie jest moja ulubiona forma komunikacji. Labolatorium jeszcze stoi chociaż bezprodukcyjnie :((
    zapasy się kończą ,straty i niezadowolenie rosną.

    Ps. Nie znoszę ignorancji i arogancji a tak jesteśmy traktowani.
  • DianaDiana Moderator, ModGreen Posty: 3,586
    edytowano 25.02.2021
    marrio13 (PL1) powiedział(a):
    Zastanawia mnie dlaczego wszyscy milczą czyżby nikt już nie grał?Na pytanie czego dotyczyła aktualizacja też nie ma odpowiedzi
    WinnerMirek (PL1) powiedział(a):
    Czekam na jakieś kroki ze strony  stwórców  (informacje,odpowiedzi ). Pytania i uwagi z naszej strony już padły.
    Dalsze pisanie w kółko tego samego nie ma sensu (groch o ścianę) a monolog to nie jest moja ulubiona forma komunikacji. Labolatorium jeszcze stoi chociaż bezprodukcyjnie :((
    zapasy się kończą ,straty i niezadowolenie rosną.

    Ps. Nie znoszę ignorancji i arogancji a tak jesteśmy traktowani.
    Dobry wieczór :)
    Nie dostaliśmy informacji, czego dotyczyła poprawka.
    Czekamy na naprawę labolatorium.
    Diana
    Post edited by Diana on
  • WinnerMirek (PL1)WinnerMirek (PL1) PL1 Posty: 287
    edytowano 25.02.2021
    Diana powiedział(a):
    marrio13 (PL1) powiedział(a):
    Zastanawia mnie dlaczego wszyscy milczą czyżby nikt już nie grał?Na pytanie czego dotyczyła aktualizacja też nie ma odpowiedzi
    WinnerMirek (PL1) powiedział(a):
    Czekam na jakieś kroki ze strony  stwórców  (informacje,odpowiedzi ). Pytania i uwagi z naszej strony już padły.
    Dalsze pisanie w kółko tego samego nie ma sensu (groch o ścianę) a monolog to nie jest moja ulubiona forma komunikacji. Labolatorium jeszcze stoi chociaż bezprodukcyjnie :((
    zapasy się kończą ,straty i niezadowolenie rosną.

    Ps. Nie znoszę ignorancji i arogancji a tak jesteśmy traktowani.
    Dobry wieczór :)
    Nie dostaliśmy informacji, czego dotyczyła poprawka.
    Czekamy na naprawę labolatorium.
    Diana
    Myślałem,że tutaj będa odpowiedzi w temacie aktualizacji na Nowy Rok. Jeżeli gdzie indziej proszę o odnosnik  (link) gdzie są te wpisy?
    Post edited by Diana on
  • marrio13 (PL1) powiedział(a):
    Zastanawia mnie dlaczego wszyscy milczą czyżby nikt już nie grał?Na pytanie czego dotyczyła aktualizacja też nie ma odpowiedzi

    Diana powiedział(a):
    Dobry wieczór :)
    Nie dostaliśmy informacji, czego dotyczyła poprawka.
    Czekamy na naprawę labolatorium, zapoznaj się z wpisem w Nowinkach.
    Diana
    @mario13 podejrzewam, że wielu z nas, którzy tu pisali i nie tylko my, czekamy na jakąkolwiek odpowiedź bo ileż można pisać?

    A w temacie naprawy laboratorium @Diana oczekujemy odpowiedzi również TU.
    nescafe131 @ pl 1
  • ManagerWaldi (PL1)ManagerWaldi (PL1) PL1 Posty: 261
    edytowano 15.02.2021
    Diana powiedział(a):
    Dobry wieczór :)
    Nie dostaliśmy informacji, czego dotyczyła poprawka.
    Czekamy na naprawę labolatorium, zapoznaj się z wpisem w Nowinkach.
    Diana
    wpis w nowinkach:
    "Witajcie 
    Zespół przeprowadzi szybką poprawkę około godziny 10:30 (przestój serwera może potrwać około 20 minut) Za utrudnienia przepraszamy.
    Diana"
    wnosi to bardzo dużo :-)
    Post edited by ManagerWaldi (PL1) on

    ManagerWaldi @ pl 1
  • WinnerMirek (PL1)WinnerMirek (PL1) PL1 Posty: 287
    edytowano 16.02.2021
    ManagerWaldi (PL1) powiedział(a):
    Diana powiedział(a):
    Dobry wieczór :)
    Nie dostaliśmy informacji, czego dotyczyła poprawka.
    Czekamy na naprawę labolatorium, zapoznaj się z wpisem w Nowinkach.
    Diana
    wpis w nowinkach:
    "Witajcie 
    Zespół przeprowadzi szybką poprawkę około godziny 10:30 (przestój serwera może potrwać około 20 minut) Za utrudnienia przepraszamy.
    Diana"
    wnosi to bar
    Post edited by WinnerMirek (PL1) on
  • WinnerMirek (PL1)WinnerMirek (PL1) PL1 Posty: 287
    Czyżby dyskusja zostala przeniesiona do Nowinek :neutral: (
    Pytania jednak dotyczą głównie Labolatorium i chcemy wiedzieć chociaż co się dzieje...
  • DianaDiana Moderator, ModGreen Posty: 3,586
    WinnerMirek (PL1) powiedział(a):
    Czyżby dyskusja zostala przeniesiona do Nowinek :neutral: (
    Pytania jednak dotyczą głównie Labolatorium i chcemy wiedzieć chociaż co się dzieje...
    Witam :smile:
    W Nowinkach zamieszczamy ważne informację tak było i będzie.
    Diana
  • jola red (PL1)jola red (PL1) PL1 Posty: 120
    Dzis znow przelamalam lody i pogralam na farmie. To jakis kosmos/ Fabryka dzemow wyciska z nas max owocow- chodzi o ilosc owocow typu- jablka, wisnie, brzoskwinie. Juz wczesniej pisalam, ze pozostaje wybor- albo statek albo kontrakt. Wiadomo treningi koni stoja. Ale owoce ze szklarni i dodoane do fabryki dzemu, to zenada, Wypstrykasz sie z innych nasion ze szklarni i w pewnym momencie znow kolejny wybor- kup nasiona za realna kase. Ta gra to  wyjatkowe dojenie nas z realnej kasy. Troche przegieli.  Ciekawe komu odbije sie czkawka. Po prostu odstraszaja od gry. Nikt nie odpowiada na pytanie czemu sluzyla aktualizacja- siedz cicho, nie wychylaj sie, my tu rzadzimy. To przedszkole= sluchaj sie swojej cioci.........itd
  • ManagerWaldi (PL1)ManagerWaldi (PL1) PL1 Posty: 261
    edytowano 17.02.2021
    Jak można podcinać gałąź na której się siedzi, a tu tak się dzieje. Dojenie kasy do oporu, ale cierpliwość ludzka ma swoje granice. Opamiętają się jak gracze odejdą jeden po drugim. Inni na tym skorzystają.
    Wyjście było proste, wracamy do gry z przed aktualizacji i umożliwiamy graczom granie a dopiero potem myślimy o zmianach ale umożliwiających normalne .granie.
    Tego nikt nie chce, tu chodzi o kasę i jak wydoić jej najwięcej z graczy. 
    Na tej grze postawiłem już krzyżyk, było raz dziennie teraz raz w tygodniu, a pewnie za jakiś czas wcale.

    ManagerWaldi @ pl 1
  • Dogberry11 (PL1)Dogberry11 (PL1) PL1 Posty: 1,551
    Temat laboratorium umarł, zespół nabrał wody w usta i milczy.  Skończy się jak zwykle niczym.


  • marrio13 (PL1)marrio13 (PL1) PL1 Posty: 80
    Diano jak można tak ignorować graczy minęło tyle czasu i żadnej odpowiedzi?To niech chociaż powiedzą że nie zrobią nic.

    marrio13 @ pl 1
  • WinnerMirek (PL1)WinnerMirek (PL1) PL1 Posty: 287
    edytowano 18.02.2021
    Diana powiedział(a):
    WinnerMirek (PL1) powiedział(a):
    Czyżby dyskusja zostala przeniesiona do Nowinek :neutral: (
    Pytania jednak dotyczą głównie Labolatorium i chcemy wiedzieć chociaż co się dzieje...
    Witam :smile:
    W Nowinkach zamieszczamy ważne informację tak było i będzie.
    Diana
    I na wieki wieków...amen
  • po raz pierwszy od kilku lat klikania mam realną szansę zerwć z tym nałogiem. chyba tfu-rcy zrobili mi niechcący wielką przysługę masakrują to laboratrium...
    Karolineczka7 @ pl 1
  • jola red (PL1)jola red (PL1) PL1 Posty: 120
    Wiecie co. od lat gram tez w inna gre. Odkad spudlowali z laboratorium, zaczynam zastanawiac sie nad logika tej gry. Ok chca dodatkowej kasy i wprowadzaja reklamy. Powinni podgladac w innych grach jak wyglada sprawa reklam. Tam reklama idzie non stop, ale nie przeszkadza w grze. Pisze dopiero teraz, bo dzis postanowilam obrobic wszystkie farmy. Kazda zmiana farmy to ordynara reklama uniemozliwiajaca gre. Kolejna zenada. Co raz tu ciekawiej
  • marrio13 (PL1)marrio13 (PL1) PL1 Posty: 80
    Dlaczego na forum wszyscy zamilkli????
    marrio13 @ pl 1
  • Po co strzępić język, ja już postawiłem krzyżyk na tej grze, zaglądam tylko czasami  zbiorę i znikam. Tak jak pisaliśmy wcześniej nic się nie robi, czekanie kto i ilu graczy zostaje a ilu gra, ale to nie tędy droga.

    ManagerWaldi @ pl 1
  • Dogberry11 (PL1)Dogberry11 (PL1) PL1 Posty: 1,551
    ManagerWaldi (PL1) powiedział(a):
    Po co strzępić język, ja już postawiłem krzyżyk na tej grze, zaglądam tylko czasami  zbiorę i znikam. Tak jak pisaliśmy wcześniej nic się nie robi, czekanie kto i ilu graczy zostaje a ilu gra, ale to nie tędy droga.
    Ilu graczy gra a ilu płaci. Niestety mam podejrzenie, że wpływy nie zmalslyyna tyle znacząco, żeby trzeba było coś zrobić. Zespół poniesie ryzyko odejścia  niektórych, problem w tym, że jeżeli ktoś się w końcu obudzi, to będzie za późno.
    Wiem o czym piszę, minął miesiąc i decyzji brak. Nie ma komu wziąć na klatę błędów. Za jakiś czas nie będzie tego problemu. Zespół chyba zapomniał, że esencją gry nie jest gra , a Ci którzy w nią grają. Po co komu gra bez graczy? Chyba syndykowi 🙃


  • Rafał J. (PL1)Rafał J. (PL1) PL1 Posty: 31
    Nie marudźcie tylko rozbijajcie świnkę skarbonkę :D .  Chyba spadły wpływy za zakup złota po tej genialnej modernizacji laboratorium , że wymyślono kolejny sposób na dojenie graczy :smiley:
  • Tella (PL1)Tella (PL1) PL1 Posty: 143
    Widać czym się zajmuje dzielna załoga GGS. Zamiast naprawić laboratorium wymyślili świnkę-skarbonkę
    Tella @ pl 1
  • marrio13 (PL1)marrio13 (PL1) PL1 Posty: 80
    Nazbierasz do świnki złota a potem świnka zniknie
    marrio13 @ pl 1
  • Paralusek (PL1)Paralusek (PL1) PL1 Posty: 694
    edytowano 22.02.2021
    jak widac, skarbonka pełn,a, i co  z tego? chce kupic , klikam na 16,99 zł

    wyskauje tak ikona, zaznaczma PSc, ide do kasy


    iii.klikam" do kasy," to wtedy  "do kasy" pokazuje sie bledne....i stop..żadnego ruchu...

    co robie nie tak? i pytanie" czy ja tylko płace  te 16.99 za otwarcie tej skarbonki i dostne 26000 złota...czy dostane tez za kupno zlota za 16.99 ,  a teraz wyglada to tak"

    ...czy musze czekac  aż skonczy sie 120% premii?
    a z  drugiej strony, co mnie to obchodzi...chce kupic , wtedy kiedy mi pasuje przeciez...no ale nie da rady...nie wpuszcza mnie dalej
    ps.. i wszystkie czynności..jakby co wykonane...tzn...ciasteczka...odświeżanie itp itd...
    następne pytanie"  bo do końca nie jest jasne,  jak widac, Świnka  bedzie trwała 87 dni..czy można nastepny raz powtórzyć  kupowanie złota?   bo to może byc kilanascie razy w ciągu tych 87 dni..
  • MonikaGien (PL1)MonikaGien (PL1) PL1 Posty: 168
    edytowano 22.02.2021
    U mnie działa kupno złota ze skarbonki, ale nie mam ilości złota jaką kupuję.
    Edit: przy pełnej skarbonce opcja kupna tez nie działa.
    Mam za to inne pytanie, czy ta świnka tak będzie się trzęsła cały czas? bo mnie to strasznie irytuje i przeszkadza w grze???
    Jak to ma mi się tak trząść całe 87 dni to ja podziękuję za grę.

    Post edited by MonikaGien (PL1) on
  • Paralusek (PL1)Paralusek (PL1) PL1 Posty: 694
    MonikaGien (PL1) powiedział(a):
    U mnie działa kupno złota ze skarbonki, ale nie mam ilości złota jaką kupuję.
    Mam za to inne pytanie, czy ta świnka tak będzie się trzęsła cały czas? bo mnie to strasznie irytuje i przeszkadza w grze???
    Jak to ma mi się tak trząść całe 87 dni to ja podziękuję za grę.

    czyli..za otwarcie tej skarbonki płacimy 16.99...no to juz przesadyzm... dziekujemy...do niezobaczenia!
  • Dogberry11 (PL1)Dogberry11 (PL1) PL1 Posty: 1,551
    Jak to jest ta rekompensata za laboratorium to gratuluję ;) 87 dni, a niech się trzęsie, może to jej dobrze zrobi? Może więcej złota się zmieści?
    Znowu to samo, zamiast działań wyjaśniających łupienie z kasy. Na szczęście nie trzeba (jeszcze) kupować


  • Paralusek (PL1)Paralusek (PL1) PL1 Posty: 694
    Dogberry11 (PL1) powiedział(a):
    Jak to jest ta rekompensata za laboratorium to gratuluję ;) 87 dni, a niech się trzęsie, może to jej dobrze zrobi? Może więcej złota się zmieści?
    Znowu to samo, zamiast działań wyjaśniających łupienie z kasy. Na szczęście nie trzeba (jeszcze) kupować
    na szczęście..piszesz....ciekawe ile to szczęście potrwa, bo coś mi sie wydaje , ze niedlugo wprowadza oplate za zalogowanie sie do gry... a moja swinia skacze ...fruwa...bo nie moge nic zrobić ze zebranym złotem...  a jak jest pełna.. to nie zbiera juz wiecej
  • DianaDiana Moderator, ModGreen Posty: 3,586
    edytowano 22.02.2021
    Paralusek (PL1) powiedział(a):
    MonikaGien (PL1) powiedział(a):
    U mnie działa kupno złota ze skarbonki, ale nie mam ilości złota jaką kupuję.
    Mam za to inne pytanie, czy ta świnka tak będzie się trzęsła cały czas? bo mnie to strasznie irytuje i przeszkadza w grze???
    Jak to ma mi się tak trząść całe 87 dni to ja podziękuję za grę.

    czyli..za otwarcie tej skarbonki płacimy 16.99...no to juz przesadyzm... dziekujemy...do niezobaczenia!
    Witam :)
    Zapełniona skarbonka to 26 tysięcy złota. Płacąc 16.99 złotych kupujesz 26 tysięcy złota ( jeśli masz zapełnioną świnkę)
    Diana

Zostaw komentarz

PogrubionyKursywaPrzekreślenieOrdered listLista nieuporządkowana
Emoji
Obraz
Wyrównaj do lewejWyśrodkujWyrównaj do prawejPrzełącz widok HTMLPrzełącz pełna stronaPrzełącz światła
Upuść obraz/plik