Strona główna Polish Dyskusje dotyczące Oficjalnych Ogłoszeń

28/01/2021- Aktualizacja na nowy rok

1510

Komentarz

  • Jutro nowy event. Nawet nie mam ochoty go odpalać.
  • OMG! Jak fajnie jest odpuścić! Rybki, silos, jutrzejszy event... Moze o to chodziło? Żebyśmy tylko jak w realu? Zasiać, wypleć, jesienią zebrać. Luz.

  • Odchodziłam i wracałam. Kochałam tę grę. Teraz chyba po prostu powrócę do pasjansów.
  • Gram od 8-9 lat. Odchodziłam, wracałam. czemu odchodziłam? A bo gra mnie wciągała. Za mocno, do granic uzależnienia. Bo event, bo MS, bo koniki. Tak żeście tę grę ulepszyli. A teraz po prostu znikam. Już nie liczę na nic. Dziękuję wszystkim współgraczom.
  • Dobrze że niezbyt często wchodzę ma forum
    Uchroniło mnie to przed budową laboratoriów na innych farmach niż główna bo przy takim zapotrzebowaniu na katalizatory jest to bez sensu
    Mleczarnię już zlikwidowałem, wyłudzanie złota też ma swoje granice
    Stadnina jest tak skopana jakby jakby scenariusz do niej pisał jakiś nawiedzony miłośnik arkusza kalkulacyjnego
    Można grać w wybrane fragmenty gry a resztę omijać
    Nie kupować złota, to co da się wygrać wystarczy
    I pamiętać że to tylko gra:)
  • I pytanie do moderatora:
    Czy dało by się zrobić w grze jakiś porządek?
    Nie lubię bałaganu, gdy jakieś zbędne przedmioty pałętają się wokół:)
    Jak usunąć wieżę dekoracji?
    Jak usunąć dziwne drzewa ze stadniny?
    Jak usunąć zbędne żetony, wszystkie, nie tylko zepsute?
    Pozdrawiam i z góry dziękuję:)
    Wiem że Twoja praca jest niewdzięczna, ale może chociaż za nią przyzwoicie płacą?
    :)
  • jola red (PL1)jola red (PL1) PL1 Posty: 120
    A ja chce usunac zbedne kutry, jachty, nasina cudownych kwiatkow- slonecznik, fiolek itd. Przez 2 lata fabryka Mikolaja byla popsuta, wiec moze sama usune te dobroci
  • DianaDiana Moderator, Guest Posty: 4,037
    edytowano 03.02.2021
    JotbernatPlayer (PL1) powiedział(a):
    I pytanie do moderatora: