Strona główna Polish Pytania ogólne Big Farm

DLACZEGO KAŻDE WYDARZENIE PRZYNOSI TYLE PROBLEMÓW ??

Gram od pół roku . wiec niewiele . lecz przez ten czas są ciągle problemy !! te same problemy !! ja rozumiem raz czy dwa razy . ale czy nasz "obsługa gry" nie uczy sie na błedach ??  każda zmiana wydarzenia to ERROR !!!  brak nagród , ciagłe przerwy techniczne !! czy jest tam jedna odpowiedzialna osoba ktora potrafi mi odpowiedziec , DLACZEGO ?? 

Komentarz

  • DianaDiana Moderator, Guest Posty: 4,037
    MAark (PL1) powiedział(a):
    Gram od pół roku . wiec niewiele . lecz przez ten czas są ciągle problemy !! te same problemy !! ja rozumiem raz czy dwa razy . ale czy nasz "obsługa gry" nie uczy sie na błedach ??  każda zmiana wydarzenia to ERROR !!!  brak nagród , ciagłe przerwy techniczne !! czy jest tam jedna odpowiedzialna osoba ktora potrafi mi odpowiedziec , DLACZEGO ?? 
    Witaj  :)
    Błędy zdążają się w grze na taka skalę.Trzeba pamiętać o tym ,że to gracze graja w czasie rzeczywistym i często to oni znajdują błędy.
    Diana
  • jola62 (PL1)jola62 (PL1) PL1 Posty: 1,188
    to powinni być wynagradzani za znalezione błędy, ale są równie WIELKIE gry i jakoś tulu problemównie ma... a jak coś to zaraz od obsługi jakiś gratis za problem !! Czasami nawet nie wiem dlaczego :)  
    Ale ma ta gra jeden powab, Wylaczam i wszystko wraca do normy, żadnych problemow , kłopotów, poprostu sielanka, wręcz nuda.... i wtedy właczam znowu.
  • Dogberry11 (PL1)Dogberry11 (PL1) PL1 Posty: 1,627
    jola62 (PL1) powiedział(a):
    to powinni być wynagradzani za znalezione błędy, ale są równie WIELKIE gry i jakoś tulu problemównie ma... a jak coś to zaraz od obsługi jakiś gratis za problem !! Czasami nawet nie wiem dlaczego :)  
    Ale ma ta gra jeden powab, Wylaczam i wszystko wraca do normy, żadnych problemow , kłopotów, poprostu sielanka, wręcz nuda.... i wtedy właczam znowu.
    Brawo!
    To mi przypomina Juliana Tuwima, który mówił: