Strona główna Przedstaw się!

Figa z makiem!

Witam. Jestem FigGa. Od wczoraj gram w Big Farm i jestem jeszcze zielona. Mam jednak nadzieje, że zostane tu dłużej a zatrzyma mnie nie tylko sama gra ale taż i atmosfera tworzona przez innych graczy ;) 

Komentarz

• XxasieczekxX (PL1)XxasieczekxX (PL1) PL1 Posty: 2,304
    Witam Cię w gronie społeczności BF,
    mam nadzieję że się tutaj Tobie spodoba i jednak się nie zrazisz, a jest czym he
    owocnej pracy i przyjemnego grania :)

AKTUALNIE POSIADAMY 4 WOLNE MIEJSCA w sojuszu Zbiorowość, czekamy!
    https://community.goodgamestudios.com/bigfarm/pl/discussion/69507/rekrutacja-w-sojuszu-zbiorowo%C5%9Bc-wolne-miejsca#latest - więcej informacji.
  • FigGa (PL1)FigGa (PL1) PL1 Posty: 6
    na razie to od czterech dni próbuje ogarnąć gre :P
  • DianaDiana Moderator, ModGreen Posty: 2,018
    FigGa (PL1) powiedział(a):
    Witam. Jestem FigGa. Od wczoraj gram w Big Farm i jestem jeszcze zielona. Mam jednak nadzieje, że zostane tu dłużej a zatrzyma mnie nie tylko sama gra ale taż i atmosfera tworzona przez innych graczy ;) 
    Witaj  :)
    Mam nadzieję ,że zostaniesz z Nami na dłużej .Miło Cię poznać.
    Diana
  • mse (PL1)mse (PL1) PL1 Posty: 144
    edytowano 01.05.2019
    Cześć Figa! Nie panikuj :D Będzie dobrze! Pamiętaj: "Koniec języka za przewodnika". Milej zabawy! 
    Na dobry początek zamów u farmerki "Mona" zrobienie graficznej wizytówki gracza - od razu polepszy Ci się samopoczucie. 
  • ~~Mona~~ (INT1)~~Mona~~ (INT1) INT1 Posty: 994
    Witaj nowa farmerko FigGa, miłego farmerowania w grze, oby błędy, których jest sporo Cię nie zniechęciły  i samych fajnych chwil na forum. ;)
    Jeśli chodzi o grę, to moja rada po kilku latach w tej grze: luz, spokój i nie przejmowanie się za bardzo tą grą. ;)

mse (PL1) powiedział(a):
    Cześć Figa! Nie panikuj :D Będzie dobrze! Pamiętaj: "Koniec języka za przewodnika". Milej zabawy!