Strona główna Polish Pytania ogólne Big Farm

Co się stało z CM Asią?

fantomasz (PL1)fantomasz (PL1) Posty: 410
edytowano 26.03.2015 w Pytania ogólne Big Farm
Nie ma naszej CM od tygodnia już. Pozostajemy bez odpowiedzi na wiele pytań, na które tylko ona moglaby nam odpowiedziec. A ponadto nie wspominała o planowanej nieobecności. I w dodatku nie ma zastępstwa.

Dlatego mam pytanie: Co się stało z Asią?
Post edited by fantomasz (PL1) on
«1

Komentarz

  • Mała Spryciara (PL1)Mała Spryciara (PL1) Posty: 3,131
    edytowano 19.03.2015
    Cóż... stało się to czego się obawiałam od momentu gdy Filip ogłosił, że odchodzi... zostaliśmy pozostawieni sami sobie. Czas powrócić do tego co było za czasów sprzed Filipa, czyli do wiecznej nieobecności CMa i braku jakichkolwiek informacji w sprawach wielu... Pamiętacie to jeszcze? ja pamiętam, a jeśli Wy nie, to sobie szybko przypomnicie.
  • fantomasz (PL1)fantomasz (PL1) Posty: 410
    edytowano 19.03.2015
    Gram od ponad roku i tak długiej nieobecnosci (a nie braku odpowiedzi przy obecnosci CM) nie pamiętam.
  • Mała Spryciara (PL1)Mała Spryciara (PL1) Posty: 3,131
    edytowano 19.03.2015
    A widzisz, a ja pamiętam, więc nie jestem ani trochę zaskoczona...
  • zaczarowana28 (PL1)zaczarowana28 (PL1) PL1 Posty: 3,043
    edytowano 19.03.2015
    W zasadzie można napisać do supportu czy CM jeszcze do Nas wróci ...

    Ale myślę, że to jednak coś niezaplanowanego, typu choroba np. :(
    Więc chyba trzeba uzbroić się w odrobinę cierpliwości..
    Dla niecierpliwych pozostaje śledzenie for zagranicznych :)
  • magda2063magda2063 Posty: 53
    edytowano 19.03.2015
    Gloriana napisał użytkownik: »