Strona główna Polish Przedstaw się!

Nowa moderatorka

AdalrunaAdalruna Guest Posty: 163
Witam, przybrałam nazwę Adalruna, chciałam się z Wami przywitać, od dziś jestem moderatorem na forum, w razie potrzeby możecie zgłaszać się do mnie z potrzebą, pomocą, prośbą, jako że jestem początkująca, mam nadzieję że dam radę i postaram się Wam pomóc. Bywam w różnych godzinach, ale będę pilnować porządku na forum kiedy tylko będę mogła.

Komentarz

  • Piotr Mazurek (PL1)Piotr Mazurek (PL1) PL1 Posty: 5,847
    Adalruna powiedział(a):
    Witam, przybrałam nazwę Adalruna, chciałam się z Wami przywitać, od dziś jestem moderatorem na forum, w razie potrzeby możecie zgłaszać się do mnie z potrzebą, pomocą, prośbą, jako że jestem początkująca, mam nadzieję że dam radę i postaram się Wam pomóc. Bywam w różnych godzinach, ale będę pilnować porządku na forum kiedy tylko będę mogła.
    Miło ciebie poznać . 
  • zaczarowana28 (PL1)zaczarowana28 (PL1) PL1 Posty: 3,043
    Witam nową Moderatorkę! Powodzenia, wytrwałości i dużo uśmiechu na forum! :)
  • Gloriana (PL1)Gloriana (PL1) Posty: 1,204
    Skoro mamy nowego modka, to może i CM się trochę zainteresuje. W każdym razie witam i dużo cierpliwości życzę.
  • DemonaDemona Posty: 2,160
    Witam nową koleżankę na forum :)

    Życzę Ci dużo wytrwałości, cierpliwości i sporo uśmiechu na co dzień.
    Demona
  • xyzx (PL1)xyzx (PL1) Posty: 371
    edytowano 10.02.2016
    Adalruna powiedział(a):
    Witam, przybrałam nazwę Adalruna, chciałam się z Wami przywitać, od dziś jestem moderatorem na forum, w razie potrzeby możecie zgłaszać się do mnie z potrzebą, pomocą, prośbą, jako że jestem początkująca, mam nadzieję że dam radę i postaram się Wam pomóc. Bywam w różnych godzinach, ale będę pilnować porządku na forum kiedy tylko będę mogła.

    Witam i również życzę Ci dużo cierpliwości i wytrwałości :)
  • AdalrunaAdalruna Guest Posty: 163