Strona główna Polish Dyskusje dotyczące Oficjalnych Ogłoszeń

14.01.2016 | Wynieś budynki na wyższy poziom!

124»

Komentarz

  • ja doszedłem do momentu gdzie gra ogólnie  przestaje mnie cieszyć a zaczyna irytować ,zaprosiłem znajomych z którymi gram w innej grze od 3 lat każdy olał to po miesiącu stwierdzili że jedyny cel gry to wyciąganie złota nachalne super oferty które ciągle gdzieś wyskakują ,wszystkie konkursy i wydarzenia wygrywają gracze ze złotem normalny człowiek nie ma szans na jakąś przyzwoitą nagrode jedynie worek karmy lub  lipna dekoracja Nie zależy mi na rankingach więc wszystko powinno być ok a tak nie jest obecnie cały mój cel to oczekiwanie na architekta pod warunkiem że na niego trafie ostatnio miałem pecha i jakoś się mijałem więc rozwój stoi w miejscu i to od dawna .Nagrody z eventów święta lub inne strasznie słabe wypatrywanie oczu aby znaleźć cukierka słabe i za to wszystko jakieś nagrody które nie są rewelacją na 120 poziomie dekory poniżej 80 jakoś słabo się przydają aby ukończyć jakieś wydarzenie bez złota na przyzwoitym poziomie graniczy z cudem a spędzam sporo czasu przy kompie .Dla porównania w innych grach w ktore gram wszyscy czekają na eventy świąteczne bo każdy ma szanse zdobycia fajnych budynków czy nagród bez względu na to czy płaci czy też nie ,ale tutaj to tylko dla wybranych .Nie wiem czy twórcy gry zaglądają do innych gier aby mieć pojęcie bo gdy ludzie piszą że są niezadowoleni to słyszą że mają polską mentalność :))) podsumowując trzeba siedzieć cicho płacić kase i ze wszystkiego się cieszyć bo przecież wszystko jest extra ,coraz więcej moich znajomych których tu poznałem porzuciło gre bo mieli uczucie że ktoś ich robi w konia ,na tym ma polegać zabawa ?
  • Gloriana (PL1)Gloriana (PL1) Posty: 1,204
    Musiałeś mieć wyjątkowego pecha, bo ostatnio architekt jest naprawdę często. Dosłownie co kilka dni.
  • robroy (PL1) powiedział(a):