Főoldal Hungarian Archívum Kérdések a játékkal kapcsolatban (a)

Minden egyéb kérdés - archívum

163112

Hozzászólások

  • gerti3022gerti3022 Bejegyzések: 1
    szerkesztette ezt: 03.07.2015
    Meg tudná nekem mondani valaki, hogy hol van a piac ??:(
  • Kapa333 (HU1)Kapa333 (HU1) HU1 Bejegyzések: 1,089
    szerkesztette ezt: 03.07.2015
    gerti3022 írta: »
    Meg tudná nekem mondani valaki, hogy hol van a piac ??:(

    Szia!

    Itt nincs piac, nem lehet egymással kereskedni. A farmkezelőben tudsz fix áron eladni vagy venni termékeket.
  • Vidéki farmer (HU1)Vidéki farmer (HU1) Bejegyzések: 12
    szerkesztette ezt: 03.07.2015
    Még kezdő vagyok, 3 napos farmer.
    Van az üdvözlő ajándék csillag, már kétszer beirtam az email cimet amivel regisztráltam.
    Az email szolgáltató elemésztette a levelet, ott nincs spam mappa, csak elemészti.
    Kérdésem: más szolgáltatónál készítettem egy email címet. Harmadszorra beirhatom az új emailt, vagy kell valakinek szólni a változásról.??.

    Előre is köszi a választ
  • SestriPlayer (HU1)SestriPlayer (HU1) HU1 Bejegyzések: 1,066
    szerkesztette ezt: 03.07.2015
    Még kezdő vagyok, 3 napos farmer.
    Van az üdvözlő ajándék csillag, már kétszer beirtam az email cimet amivel regisztráltam.
    Az email szolgáltató elemésztette a levelet, ott nincs spam mappa, csak elemészti.
    Kérdésem: más szolgáltatónál készítettem egy email címet. Harmadszorra beirhatom az új emailt, vagy kell valakinek szólni a változásról.??.

    Előre is köszi a választ

    szia
    úgy tom, h az üdvőzlő ajándékot kizárólag a regisztrációs mail cimeddel veheted át
    azaz át kell iratnod a supportal a bigfarmot az új emailedre és akkor kérheted arra.

    a support (ügyfélszolgálat)elérhetőségét a jobb felső sarokban találod , a fülhallgatós emberkére katt
  • Pczevali56GamerPczevali56Gamer Bejegyzések: 62
    szerkesztette ezt: 04.07.2015
    irigylem a türelmedet:) és grat a továbbiakhoz:) Jó játékot:)