Home EN General Discussions & Questions

Join the official Goodgame Big Farm Discord today!Join our Big Farm Discord Server


Are you looking for a community of like-minded farmers to discuss your farming experience with? Look no further than the GoodGame Big Farm Discord Server!


Our server is the perfect place to connect with other farmers from around the world. Whether you're looking to chat about strategy, share tips and tricks, or just make new friends, our community has got you covered.


And that's not all - as a member of our Discord server, you'll also have access to exclusive giveaways and other special events. It's the perfect way to stay up to date on all the latest news and updates from GoodGame Studios.


So what are you waiting for? Join the GoodGame Big Farm Discord Server today and start connecting with fellow farmers from all over the world. Just click here to join the fun!

Help offered for Dutch players (hulp aangeboden voor NL spelers)

1243

Comments

  • RosyStarlingRosyStarling Moderator, Guest Posts: 4,718
    Oh . I see, not being a Dutch speaker I had not realised that was problem.

    I will report it


    Oh . Ik snap het, omdat ik geen Nederlandstalige was, had ik me niet gerealiseerd dat dat een probleem was.

    Ik zal het melden
  • Maggiltilda (NL1)Maggiltilda (NL1) NL1 Posts: 546
    Nu wel, dank je.
  • willeke (US1)willeke (US1) US1 Posts: 153
    Goeiemiddag,

    Sorry voor mijn nederlands, ik ben niet nederlandstalig maar ik kan een beetje meehelphen.
    Als u over de zuivelsmarkt token spreekt, dan is het niet mogelijk om de gebroken tokens te verwijderen. Het is alleen mogelijk  deze token te veranderen of te herstellen.
    Om een token te veranderen moet u de plaats waar the gebroken token is selecteren, en dan de nieuwe token selecteren. Laatste moet u uw verandering te confirmeren.

    Indien u meer help nodig hebt moet u meer inlichtingen, en mischien screenshots te geven, zo kunnen wij beter uw vraag begrijpen .
    Een franstalige proceduur om screenshots te nemen, met beelden, vindt u hieronder in mijn ondertekening.

    Thank you   i  understand  

  • willeke (US1)willeke (US1) US1 Posts: 153
    Hallo   ik  heb  3  tokens verdiend  in    de  kerstmis   hard worker event    maar....ik heb ze niet  gekregen    .Hoe  kan dat ??????
  • willeke (US1)willeke (US1) US1 Posts: 153
    Hallo   ik  heb  3  tokens verdiend  in    de  kerstmis   hard worker event    maar....ik heb ze niet  gekregen    .Hoe  kan dat ??????

    En    daar zijn ze  dan  toch  nog .   Bedankt 
  • RosyStarlingRosyStarling Moderator, Guest Posts: 4,718
    edited 30.11.2020
    I'm pleased they turned up :)

    Another time you can try a simple refresh.

    If that doesn't make them turn up then clear your cache

    Instructions to that are HERE

    Ik ben blij dat ze kwamen opdagen :)

    Een andere keer kunt u een eenvoudige verversing proberen.

    Als ze daardoor niet verschijnen, wis dan je cache

    Instructies daarvoor zijn HIER
  • willeke (US1)willeke (US1) US1 Posts: 153
    Hallo     ik  kon  vanmorgen   winter    dingen koen  zoals   sneeuwpaden  etc.   maar   nu niet meer.Is   die aanbieding al voorbij  of kan ik  het  ergens anders  vinden?
  • BugsBunnyBugsBunny Moderator, Guest Posts: 1,612
    Hallo     ik  kon  vanmorgen   winter    dingen koen  zoals   sneeuwpaden  etc.   maar   nu niet meer.Is   die aanbieding al voorbij  of kan ik  het  ergens anders  vinden?
    Ze verschijnen op willekeurige momenten, dus houd ze in de gaten.

    Groeten,
    Bugs Bunny
  • Maggiltilda (NL1)Maggiltilda (NL1) NL1 Posts: 546
    Wat zien  de Kerstsilo en her Kerstrad er  gezellig uit..
  • Lord (NL1)Lord (NL1) NL1 Posts: 38
    de strandskins van  een  eendenhok zijn  die  nog  ergens  verkrijgbaar?
  • RosyStarlingRosyStarling Moderator, Guest Posts: 4,718
    edited 10.12.2020
    They were a reward in a summer event.

    They may be a reward again in a  future event.




    Ze waren een beloning tijdens een zomerevenement.

    Ze kunnen in een toekomstig evenement weer een beloning zijn.
  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    Hallo allemaal, vraagje; hoelang blijft het kerstrad er staan?

    groetjes

  • Mummie (NL1)Mummie (NL1) NL1 Posts: 149
    volgens mij elke x 4 dagen 
    en dat op herhaal

  • ChickadeeQuilterChickadeeQuilter Guest Posts: 967
    Yes, the Christmas Wheel of Fortune will be on our farms for 4 days.

    Ja, het Kerstrad van Fortuin staat 4 dagen op onze boerderijen.
  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    volgens mij elke x 4 dagen 
    en dat op herhaal

    Mummie, dat had ik al begrepen. Ik bedoel wanneer het rad  helemaal verdwijnt.
    Ik heb het ergens gezien maar ben het kwijt )))
  • Hallo allemaal, vraagje; hoelang blijft het kerstrad er staan?

    groetjes

    toen het rad begon aan het begin van deze maand, de hele maand, daarna is het rad in stukjes geknipt, waarschijnlijk tot eind deze maand dus.
  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    Hallo allemaal, vraagje; hoelang blijft het kerstrad er staan?

    groetjes

    toen het rad begon aan het begin van deze maand, de hele maand, daarna is het rad in stukjes geknipt, waarschijnlijk tot eind deze maand dus.
    Joris, bedankt, Jojo
  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    Hallo, ik weet dat er niet uit de school geklapt mag worden maar ik ga het toch vragen;

    komt er ook weer een Kerst fest?  ter onderbreking van de sleur waar we toch weer aardig in zitten.

    Een klein tipje van de sluier oplichten zou leuk zijn :)
  • RosyStarlingRosyStarling Moderator, Guest Posts: 4,718
    If you mean Santa's Workshop than yes, this will happen

    When is  not known though.


    Als je Santa's Workshop bedoelt dan ja, dit zal gebeuren

    Wanneer is echter niet bekend.
  • Ik heb een vraag betreft de coop, we kunnen totaal 5 leden kwijt, we zitten in level 6 en er wil graag iemand lid worden van onze coop, in welk level moet je zitten om meer leden toe te voegen? Alvast bedankt.
  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    Ik heb een vraag betreft de coop, we kunnen totaal 5 leden kwijt, we zitten in level 6 en er wil graag iemand lid worden van onze coop, in welk level moet je zitten om meer leden toe te voegen? Alvast bedankt.
    Om leden te kunnen toevoegen moeten jullie bij  onderzoek naar versterking gaan/ onderzoekers toevoegen en versterking opstarten
  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    If you mean Santa's Workshop than yes, this will happen

    When is  not known though.


    Als je Santa's Workshop bedoelt dan ja, dit zal gebeuren

    Wanneer is echter niet bekend.
    If you mean Santa's Workshop than yes, this will happen

    When is  not known though.


    Als je Santa's Workshop bedoelt dan ja, dit zal gebeuren

    Wanneer is echter niet bekend.
    ik bedoel niet santa's workshop maar kerstfest gelijk als octoberfest
  • RosyStarlingRosyStarling Moderator, Guest Posts: 4,718
    I'm sorry but I don't understand.
    We had Oktoberfest as usual

    Het spijt me maar ik begrijp het niet.
    We hadden zoals gewoonlijk Oktoberfest
  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    I'm sorry but I don't understand.
    We had Oktoberfest as usual

    Het spijt me maar ik begrijp het niet.
    We hadden zoals gewoonlijk Oktoberfest
    vorig jaar hadden we ook een kerstfest ala oktoberfest volgens mij, maar ik kan me vergissen en is het alweer 2 jaar terug.
  • Lautre_HucheLautre_Huche Guest, FR1 Posts: 3,131
    Goeiemiddag,

    Een beetje help over the Kerst fest.
    Wij haden een event over kerst in de vorige jaren, maar jammer waren er te veel problemen en er zijn geen meer andere kerst evenemeten dan de adventkalendar en de workshop.
    Alle moderatoren vragen voor dit evenement terug te komen, maar jammer is er geen plan om dat the doen.
  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    Goeiemiddag,

    Een beetje help over the Kerst fest.
    Wij haden een event over kerst in de vorige jaren, maar jammer waren er te veel problemen en er zijn geen meer andere kerst evenemeten dan de adventkalendar en de workshop.
    Alle moderatoren vragen voor dit evenement terug te komen, maar jammer is er geen plan om dat the doen.
    Hallo, dat is idd heel erg jammer en ik weet van de problemen over het in mijn ogen kinderachtig gedrag.

    Dat de 1 wat meer levert dan de ander, gebeurt dat ook niet in een CK, HW??

    Er is al vele keren geklaagd over dat er zoveel tegelijk is, elke week een CK, dromen die blijven komen. Daar wordt helemaal niets maar dan ook niets aan gedaan.

    Dus het argument dat er klachten over dat kerstfest , wat 1 x per jaar komt en wat door zoveel leden wel leuk gevonden wordt , wordt afgeschaft.

    Veel spelers schijnen nog niet te begrijpen dat niet ieder 24/7 op de farm aanwezig kan zijn.


    Verder wens ik alle spelers en makers fijne feestdagen, vrede en dat 2021 positiever gaat verlopen dan het afgelopen jaar. En o ja, dat de korte lontjes verdwijnen :)<3
  • Lord (NL1)Lord (NL1) NL1 Posts: 38
    hoe  verkrijgt  men  de extra decoratie  bij  de  hint  naar  hawai. het  zwembad  is  er  gekomen  maar  de  skin van  het  kippenhok is er  niet  .  dan het  extra  decoratie  stuk die men  kon winnen  zoals lanna s buitenhuis en  anderen  die  kon  ik  niet  kiezen. er  staat  wel  een  vleugeltje boven op  ..
  • Lord (NL1)Lord (NL1) NL1 Posts: 38
    heb  het  ondertussen  gevonden.
  • RosyStarlingRosyStarling Moderator, Guest Posts: 4,718

    "Dat is goed om te horen, geniet erva"

  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    Hallo daar,  elke 5 dagen krijgen we de aankondiging door middel van de handjes ( zwaai zwaai )  voor het CK.

    Nu is mijn vraag of het een optie is om dit ook te doen met dorpsfair, hw en andere coopgebeurtenissen?

    Dit dus i.p.v. die hele handige agenda die ooit een fijne hulp was.

    groetjes Jojo
This discussion has been closed.