Home EN General Discussions & Questions

Join the official Goodgame Big Farm Discord today!Join our Big Farm Discord Server


Are you looking for a community of like-minded farmers to discuss your farming experience with? Look no further than the GoodGame Big Farm Discord Server!


Our server is the perfect place to connect with other farmers from around the world. Whether you're looking to chat about strategy, share tips and tricks, or just make new friends, our community has got you covered.


And that's not all - as a member of our Discord server, you'll also have access to exclusive giveaways and other special events. It's the perfect way to stay up to date on all the latest news and updates from GoodGame Studios.


So what are you waiting for? Join the GoodGame Big Farm Discord Server today and start connecting with fellow farmers from all over the world. Just click here to join the fun!

Help offered for Dutch players (hulp aangeboden voor NL spelers)

1242244

Comments

  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    De reclame op zich vind ik niet eens zo erg, wel dat het steeds komt wanneer je naar een andere farm gaat,



  • Voor de spelers die last hebben van de reclames: installeer een adblocker. Dat is simpel en kost niets. In een paar minuten ben je van het probleem af. Hier werkt Ghostery bijv, prima.

    Succes ermee!
  • jet63 (NL1)jet63 (NL1) NL1 Posts: 9
    Voor de spelers die last hebben van de reclames: installeer een adblocker. Dat is simpel en kost niets. In een paar minuten ben je van het probleem af. Hier werkt Ghostery bijv, prima.

    Succes ermee!
    Dank je wel Marx voor de tip. Ghostery werkt inderdaad prima. 
  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    Ik heb adblock plus en ghostery maar de advertenties gaan er dwars doorheen
  • willeke (US1)willeke (US1) US1 Posts: 153
    Hallo     ik  heb  nu  geen  mogelijkheid   om   op  een  veld   te  zaaien   .het is  onmogelijk   om   groene kool   of   ander  gewas    te  zaaien

  • RosyStarlingRosyStarling Moderator, Guest Posts: 4,718
    Please try clearing your cache first

    If you need help with that read
    MISSING Gold or Cash or any other items from your game? (How To Clear Your Cache)

    "Probeer eerst uw cachegeheugen te wissen

    Als je daar hulp bij nodig hebt, lees dan"




  • willeke (US1)willeke (US1) US1 Posts: 153
    Hallo     ik  heb  nu  geen  mogelijkheid   om   op  een  veld   te  zaaien   .het is  onmogelijk   om   groene kool   of   ander  gewas    te  zaaien


    Het  is  inmiddels  voor  elkaar   gekomen  ,Opnieuw  opgestart  en dat   hielp
  • RosyStarlingRosyStarling Moderator, Guest Posts: 4,718
    Glad to hear that  :-)

    Blij om dat te horen
  • Maggiltilda (NL1)Maggiltilda (NL1) NL1 Posts: 546
    edited 10.11.2020
    De hele dag na verschillende keren inloggen dit veld.
  • RosyStarlingRosyStarling Moderator, Guest Posts: 4,718
    edited 10.11.2020


    Click here to return to normal view
    If that doesn't clear it then toggle again
    If that fails clear your cache.

    If you need help clearing your cache 
    MISSING Gold or Cash or any other items from your game? (How To Clear Your Cache)


    "Als dat niet duidelijk is, schakel dan opnieuw in

    Als dat niet lukt, maakt u uw cache leeg.

    Als u hulp nodig heeft bij het wissen van uw cachegeheugen"


    edit to add

    I've asked about this and have been told that if after you have done this and the graphics still don't load  fully it's probably due to high resource consumption from Google Chrome.

    Don't have the Dream World and 'real' farm open together and have as few tabs open as possible

    "Ik heb hiernaar gevraagd en er is mij verteld dat als je dit hebt gedaan en de grafische weergave nog steeds niet volledig wordt geladen, dit waarschijnlijk te wijten is aan het hoge resourceverbruik van Google Chrome.

    Zorg ervoor dat de droomwereld en de 'echte' boerderij niet samen open zijn en zorg dat er zo min mogelijk tabbladen zijn geopend"


    Post edited by RosyStarling on
  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    Hallo,

    Ondanks het verschil tussen droom Greta en Tessa moet ik zeggen dat na een verwarde start, de Greta droom toch leuk is om te doen.

    Ja het is uitzoeken wat je het beste kan doen en ja het is veel werk maar samen zijn we er wel uit gekomen.

    Deze 1e keer is echt een leerproces hoe het een volgende keer beter kan en de diamanten kunnen weer goed besteed worden.

    Hiermee wil ik niet zeggen dat alleen droom Greta moet blijven, maar ter afwisseling is het leuk.

    En voor de mensen die geen tijd\zin hebben ook een meevaller want ook zij delen in de prijs  :)

    Jammer voor de mensen die de farm via "spelletjes spelen" spelen, zij kunnen dus niet mee dromen.  Misschien dat daar nog eens een mouw aan te passen is?

    groet
  • Maggiltilda (NL1)Maggiltilda (NL1) NL1 Posts: 546
    Geen verbinding met Big Farm, meerdere speelsters uit NL
  • Maggiltilda (NL1)Maggiltilda (NL1) NL1 Posts: 546
    Er staat nu een bordje werk in uitvoering

  • RosyStarlingRosyStarling Moderator, Guest Posts: 4,718
    @maggie02 (INT1)

    Thank you for the report.

    You should be back up and running now 

    Bedankt voor het rapport.

    U zou nu weer aan de slag moeten zijn
  • Maggiltilda (NL1)Maggiltilda (NL1) NL1 Posts: 546
    Inderdaad weer goed.
  • Maggiltilda (NL1)Maggiltilda (NL1) NL1 Posts: 546
    Wel een turbooogster en een snelle zaaimachine, maar geen herhaaloogster  op Tessa's droomwereld/
  • RosyStarlingRosyStarling Moderator, Guest Posts: 4,718
    There was a bug but that should have been fixed by now.  

    Would you confirm you still don't have it please


    Er was een bug, maar die had inmiddels opgelost moeten zijn.

    Wilt u bevestigen dat u het nog steeds niet heeft, alstublieft
  • Maggiltilda (NL1)Maggiltilda (NL1) NL1 Posts: 546
    Doet het nu wel,
  • suus2005 (NL1)suus2005 (NL1) NL1 Posts: 80
    Hier doet de herhaaloogster het niet, bij meerdere leden uit de coop.
    Nog meer mensen last van?

    groeten,
    suus
  • RosyStarlingRosyStarling Moderator, Guest Posts: 4,718
    Is this on the Dream World? Or your 'real' farm?

    There was a bug on the Dream that was fixed yesterday.

    Can you confirm which farm(s) the Repeat Harvester doesn't work

    If it is the Dream Farm do a reload first please

    Is dit op de droomwereld? Of je 'echte' boerderij?

    Er was een bug in de Dream die gisteren werd verholpen.

    Kunt u bevestigen welke boerderijen de Repeat Harvester niet werkt?

    Als het de Dream Farm is, laad dan eerst opnieuw



  • snarfj (NL1)snarfj (NL1) NL1 Posts: 8
    is er een manier om het aantal decoratie onderdelen dat ik kan kopen in het handelscentrum voor eilandmunten te veranderen?? gaan nu per 10 als ik er veel nodig heb moet ik erg lang klikken heb al geprobeerd om het getal teveranderen maar dat gaat niet en als ze dit kunnen aanpassen misschien ook bij andere onderdelen in het spel laten veranderen scheeld weer erg veel  klikken met de muis  
  • willeke (US1)willeke (US1) US1 Posts: 153
    Vraag big  farm    .Wanneer   verdwijnen  de  gebruikte   bloemen varkens ,groente etc.   weer  .Het heeft geen zin  om  nieuwe  producten  te halen  want ik kan ze  niet gebruiken   zo.  De    fabriek  is  zo  niet  erg  gunstig  want  nieuwe  items  maken  heeft  geen  zin  
  • RosyStarlingRosyStarling Moderator, Guest Posts: 4,718
    @snarfj (NL1) 

    Unfortunately not


    jammer genoeg niet
  • willeke (US1)willeke (US1) US1 Posts: 153
    Vraag big  farm    .Wanneer   verdwijnen  de  gebruikte   bloemen varkens ,groente etc.   weer  .Het heeft geen zin  om  nieuwe  producten  te halen  want ik kan ze  niet gebruiken   zo.  De    fabriek  is  zo  niet  erg  gunstig  want  nieuwe  items  maken  heeft  geen  zin   . Diary   Weten jullie  al  iets  meer     daar over ???






  • Lautre_HucheLautre_Huche Guest, FR1 Posts: 3,131
    Goeiemiddag,

    Sorry voor mijn nederlands, ik ben niet nederlandstalig maar ik kan een beetje meehelphen.
    Als u over de zuivelsmarkt token spreekt, dan is het niet mogelijk om de gebroken tokens te verwijderen. Het is alleen mogelijk  deze token te veranderen of te herstellen.
    Om een token te veranderen moet u de plaats waar the gebroken token is selecteren, en dan de nieuwe token selecteren. Laatste moet u uw verandering te confirmeren.

    Indien u meer help nodig hebt moet u meer inlichtingen, en mischien screenshots te geven, zo kunnen wij beter uw vraag begrijpen .
    Een franstalige proceduur om screenshots te nemen, met beelden, vindt u hieronder in mijn ondertekening.
  • Lord (NL1)Lord (NL1) NL1 Posts: 38
    waar  of  hoe  kan  men  de nieuwe soorten  zeewier  mest  kopen of  produceren , winnen. en zijn  ze  voorlopig  alleen  bruikbaar in  de  comunity gebouwen. 
  • RosyStarlingRosyStarling Moderator, Guest Posts: 4,718
    The new seaweed variants are available from In Game Offers

    De nieuwe zeewiervarianten zijn verkrijgbaar via In Game-aanbiedingen
  • Maggiltilda (NL1)Maggiltilda (NL1) NL1 Posts: 546

    Nederlands stemmingsonderzoek??
  • RosyStarlingRosyStarling Moderator, Guest Posts: 4,718
    Yes, they want to know how happy you are with Big Farm

    All farmers not just the Dutch are being asked


    Ja, ze willen weten hoe blij je bent met Big Farm

    Alle boeren, niet alleen de Nederlanders, wordt gevraagd
  • Maggiltilda (NL1)Maggiltilda (NL1) NL1 Posts: 546
    edited 29.11.2020
    Dat snap ik wel, maar graag in het Nederlands,
This discussion has been closed.