Home EN General Discussions & Questions

Join the official Goodgame Big Farm Discord today!Join our Big Farm Discord Server


Are you looking for a community of like-minded farmers to discuss your farming experience with? Look no further than the GoodGame Big Farm Discord Server!


Our server is the perfect place to connect with other farmers from around the world. Whether you're looking to chat about strategy, share tips and tricks, or just make new friends, our community has got you covered.


And that's not all - as a member of our Discord server, you'll also have access to exclusive giveaways and other special events. It's the perfect way to stay up to date on all the latest news and updates from GoodGame Studios.


So what are you waiting for? Join the GoodGame Big Farm Discord Server today and start connecting with fellow farmers from all over the world. Just click here to join the fun!

Help offered for Dutch players (hulp aangeboden voor NL spelers)

1241244

Comments

  • RosyStarlingRosyStarling Moderator, Guest Posts: 4,718
    edited 06.10.2020
    The decoration, waving tube animals, is a free gift you get from the Offer Hub. It is available for 24 hours after logging in

    Google translate

    De decoratie, zwaaiende buisdieren, is een gratis geschenk dat je krijgt van de Offer Hub. Het is na het inloggen 24 uur beschikbaar
  • Mummie (NL1)Mummie (NL1) NL1 Posts: 149
    veh (NL1) said:
    8 jaar BigFarm, proficiat. Ik dacht dat we 400 items moesten sparen voor een verjaardagsdeco maar ontving enkel de vaandel/vlag of zou hij alsnog vrijkomen als de speelperiode afgelopen is.
    is alleen de vlag. collectie compleet nu met alle 8
  • RosyStarlingRosyStarling Moderator, Guest Posts: 4,718
    If you complete the Float you are rewarded with the exclusive eight-year anniversary flag
    Fly the flag and celebrate the 8th anniversary of Big Farm throughout the month of October!

    But ... you DO NOT get a  Float decoration. The flag is the only reward

    There was the opportunity of a “Waving tube animals” decoration if you accepted the Gift from the Offer Hub in the first 24 hours of logging in 

    "Als je de Float voltooit, wordt je beloond met de exclusieve vlag voor achtjarig jubileum
    Wapen de vlag en vier de 8e verjaardag van Big Farm gedurende de maand oktober!

    Maar ... je krijgt GEEN Float-versiering. De vlag is de enige beloning

    Er was de mogelijkheid van een "Waving tube animals" -versiering als je het geschenk van de aanbiedingshub binnen de eerste 24 uur na het inloggen had geaccepteerd"

    Please see 

    Happy 8th Big Farm Anniversary Reward Clarification

  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    hallo, wij zouden het zeer op prijs stellen wanneer Benny eens langs komt met in zijn mandje collector items , we komen nog steeds teamwork tekort,

    JJ
  • RosyStarlingRosyStarling Moderator, Guest Posts: 4,718
    We are all waiting for Benny :)

    He does not come round very often and we need a LOT of patience

    Google translate

    "We wachten allemaal op Benny :)

    Hij komt niet vaak langs en we hebben VEEL geduld nodig!
  • veh (NL1)veh (NL1) NL1 Posts: 134
    Oke, bedankt voor woordje uitleg Rosy, vlag is trouwens al geplant en de Waving Tube Animals werden ook al afgehaald :-)
  • willeke (US1)willeke (US1) US1 Posts: 153
    Hallo    ik kan  niets  zaaien  in het  winter field   op  nordic  eiland 
  • Mummie (NL1)Mummie (NL1) NL1 Posts: 149
    zijn er meer die niks kunnen planten op het eiland? wel bouwen .
    opgeschoonde pc dus dat is het niet
  • Maggiltilda (NL1)Maggiltilda (NL1) NL1 Posts: 546
    Bekend op forum, advies veld slopen en nieuw veld neerzetten, of dit helpt weet ik nog niet.
  • RosyStarlingRosyStarling Moderator, Guest Posts: 4,718
    edited 18.10.2020
    Unfortunately there is a bug on all the temporary farms at the moment with the field you are given when starting. The only unsatisfactory solution is to demolish and rebuild as it only affects the auto generated field

    "Helaas zit er op dit moment een bug op alle tijdelijke boerderijen met het veld dat je krijgt bij het starten. De enige onbevredigende oplossing is slopen en opnieuw opbouwen, aangezien dit alleen het automatisch gegenereerde veld beïnvloedt"
    Post edited by RosyStarling on
  • Mummie (NL1)Mummie (NL1) NL1 Posts: 149
    slopen en opnieuw bouwen helpt idd. thanks
  • willeke (US1)willeke (US1) US1 Posts: 153
    Help  a.u  b   Ik kan op het  winter field    dat  er lag  niets   zaaien  ,ik heb er  een nieuw   veld  bij gekocht   en daar  kan ik  wel  op  aaien   .Vreemd  toch????
  • RosyStarlingRosyStarling Moderator, Guest Posts: 4,718
    As said above
    Unfortunately there is a bug on all the temporary farms at the moment with the field you are given when starting. The only unsatisfactory solution is to demolish and rebuild as it only affects the auto generated field


    Zoals hierboven gezegd
    "Helaas zit er op dit moment een bug op alle tijdelijke boerderijen met het veld dat je krijgt bij het starten. De enige onbevredigende oplossing is slopen en opnieuw opbouwen, aangezien dit alleen het automatisch gegenereerde veld beïnvloedt"





  • willeke (US1)willeke (US1) US1 Posts: 153
    As said above
    Unfortunately there is a bug on all the temporary farms at the moment with the field you are given when starting. The only unsatisfactory solution is to demolish and rebuild as it only affects the auto generated field


    Zoals hierboven gezegd
    "Helaas zit er op dit moment een bug op alle tijdelijke boerderijen met het veld dat je krijgt bij het starten. De enige onbevredigende oplossing is slopen en opnieuw opbouwen, aangezien dit alleen het automatisch gegenereerde veld beïnvloedt"


    En  dat  kost  dus     extra geld  






  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    Hallo, en weer heeft een dief beslag kunnen leggen op een account van een medespeler door deze te hacken.

    Wat heb je toch minne mensen en dat in een spel, hopelijk kan support zorgen dat de farm terug gaat naar de rechtmatige eigenaar
  • RosyStarlingRosyStarling Moderator, Guest Posts: 4,718
    I will pass this on to GGS staff.

    I the meantime If you haven't contacted Support please do so immediately

    Ik geef dit door aan het GGS-personeel.

    In de tussentijd Als je geen contact hebt opgenomen met de ondersteuning, doe dit dan onmiddellijk
  • RosyStarlingRosyStarling Moderator, Guest Posts: 4,718
    @cookie2 (NL1)

    The team checked your account and your login history does not indicate any hacking.

    Have you other family members who have logged in?

    "Het team heeft uw account gecontroleerd en uw inloggeschiedenis duidt niet op hacking.

    Zijn er andere gezinsleden die zijn ingelogd?"
  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    @cookie2 (NL1)

    The team checked your account and your login history does not indicate any hacking.

    Have you other family members who have logged in?

    "Het team heeft uw account gecontroleerd en uw inloggeschiedenis duidt niet op hacking.

    Zijn er andere gezinsleden die zijn ingelogd?"
    het gaat niet om mijn account maar om het account van een medespeler in onze coop
  • RosyStarlingRosyStarling Moderator, Guest Posts: 4,718
    Then they must contact Support  immediately if they haven't already.


    Vervolgens moeten ze onmiddellijk contact opnemen met de ondersteuning als ze dat nog niet hebben gedaan.
  • cat (NL1)cat (NL1) NL1 Posts: 4
    Bij noorderlicht boerderij kan ik op het veld niks planten...dus kan het niet spelen.
  • RosyStarlingRosyStarling Moderator, Guest Posts: 4,718
    I've moved you to Help offered for Dutch players (hulp aangeboden voor NL spelers) 

    Unfortunately there is a bug with the field you are given at the beginning.
    The rather unsatisfactory solution is to demolish it and build another.

    Helaas is er een bug met het veld dat u aan het begin krijgt.
    De nogal onbevredigende oplossing is om het te slopen en een ander te bouwen.
  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    Then they must contact Support  immediately if they haven't already.


    Vervolgens moeten ze onmiddellijk contact opnemen met de ondersteuning als ze dat nog niet hebben gedaan.
    Rosie, ik probeer aan alle kanten te helpen.

    Het account waar het om gaat is gestolen en de eigenaar is haar ww kwijt.

    Ik heb al contact gezocht met support maar krijg als antwoordt dat eigenaar zelf contact op moet nemen.

    Dit lukt dus niet omdat ze niet op haar account kan komen, ze is helemaal wanhopig , jaren gespeeld op haar farm en nu is die weg, foetsie.

    Zelf spreekt ze geen engels dus dat maakt het alleen al moeilijker om contact te krijgen.

    Ik hoop dat je bij support wat meer voor haar kan betekenen,

    groet
  • RosyStarlingRosyStarling Moderator, Guest Posts: 4,718
    She doesn't need to get onto her farm to contact Support

    She can use https://support.goodgamestudios.com/?g=15&lang=en


    Ze hoeft niet op haar boerderij te komen om contact op te nemen met Support

  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    Wat maken jullie ons nu weer BF?   reclame?????

    Wat een irritatie, haalt weer een stuk van het spelen met plezier af, dus een sterke - punt.  :(:(:'(
  • Mummie (NL1)Mummie (NL1) NL1 Posts: 149
    zal de  manier zijn om spelers een abo te laten nemen.
    ik heb ook idd een abo genomen omdat ik dat gewoon fijn vind werken. net als in de droom.
    heb god zij dank geen reclame nu. hoor idd dat dat een drama is elk kwartier of zo.
    zo zullen er echt meer mensen afhaken. zeer spijtig   !!!!
  • jet63 (NL1)jet63 (NL1) NL1 Posts: 9
    Today, we are exploring new ways to ensure that Big Farm is going to stay with you for a long time to come and without an entry fee! 

    Helaas als je geen goud koopt, krijg je de vervelende reclames te zien.
     BF this is not the way to handle with people.
    Ik denk er over om toch maar te stoppen na 8 jaar met veel plezier te hebben gespeeld.
    Jammer dat je gedwongen wordt om toch wat te kopen.
    Without an entry fee, is voor mij zonder iets te kopen.

    Jammer BF, heel jammer.
  • jorisvanvlijmen (NL1)jorisvanvlijmen (NL1) NL1 Posts: 319
    edited 30.10.2020
    tip neem een pihole, dit filter reclame zie mijn eerdere post in de ads discussie ( https://community.goodgamestudios.com/bigfarm/en/discussion/209053/big-farm-ads-discussion/p1 )

    hier is een eenvoudige oplossing, koop een Raspberry Pi & micro SD-kaart, installeer pihole, stel het in als uw dns-server en de meeste advertenties zijn verdwenen op alle apparaten bij u thuis. Ook de spelletjes en andere apps die je op je telefoon/tablet speelt waarin in-app reclame zit.

    als je niet weet hoe je het moet doen: google het
    pihole-installatie: https://pi-hole.net/

    groet en succes
  • veh (NL1)veh (NL1) NL1 Posts: 134
    oef kan terug op forum, bedankt Aaryn voor snel advies. In het verleden heb ik 2x gepleit voor eventuele recleme bij BF maar bedoelde het niet om te proberen nog meer goud uit onze zakken te halen. Ik dacht dat men dan zo extra inkomsten zou genereren met als gevolg dat het goudgebruik aan banden zou kunnen gelegd worden bij events. Nu gebeurd het omgekeerde. Plaats gewoon reclameborden achter de parking die kunnen blijven staan tijdens het spel zonder dat ze irritant zijn
  • veh (NL1) said:
    oef kan terug op forum, bedankt Aaryn voor snel advies. In het verleden heb ik 2x gepleit voor eventuele recleme bij BF maar bedoelde het niet om te proberen nog meer goud uit onze zakken te halen. Ik dacht dat men dan zo extra inkomsten zou genereren met als gevolg dat het goudgebruik aan banden zou kunnen gelegd worden bij events. Nu gebeurd het omgekeerde. Plaats gewoon reclameborden achter de parking die kunnen blijven staan tijdens het spel zonder dat ze irritant zijn
    hopelijk heb je niet geopperd om goud te vragen voor chat en mail via big farm  ;)
  • veh (NL1)veh (NL1) NL1 Posts: 134
    verdorie, ssssst, breng ze niet op ideeën  :)
This discussion has been closed.