Home EN General Discussions & Questions

Join the official Goodgame Big Farm Discord today!Join our Big Farm Discord Server


Are you looking for a community of like-minded farmers to discuss your farming experience with? Look no further than the GoodGame Big Farm Discord Server!


Our server is the perfect place to connect with other farmers from around the world. Whether you're looking to chat about strategy, share tips and tricks, or just make new friends, our community has got you covered.


And that's not all - as a member of our Discord server, you'll also have access to exclusive giveaways and other special events. It's the perfect way to stay up to date on all the latest news and updates from GoodGame Studios.


So what are you waiting for? Join the GoodGame Big Farm Discord Server today and start connecting with fellow farmers from all over the world. Just click here to join the fun!

Help offered for Dutch players (hulp aangeboden voor NL spelers)

1240244

Comments

  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    Hoi Kan iemand met me meedenken? Bij de paarden  zit ik nu  op 1249 punten platina, maar ik kom niet verder ook al win ik van die groene lintjes.  Gaat het niet verder naar diamant? Moet ik daar iets voor doen?
    alvast bedankt Luc2260
    je moet 50 wedstrijden winnen in platina om in diamant te komen (((
  • luc2260 (NL1)luc2260 (NL1) NL1 Posts: 27
    hoi cookie, mijn metertje loopt dus niet meer door, ik blijf op die 1249 punten steken.
  • willeke (US1)willeke (US1) US1 Posts: 153
    Hallo    ik  heb  de  salad bar   in  oktober feest   geupgrade   maar......... nu  blijft hij  hangen   en is wel  klaar   met  bouwen  ,Kan niet verder  dus

  • RosyStarlingRosyStarling Moderator, Guest Posts: 4,718
    @willeke (US1) 

    Try a simple reload first.
    If that fails clear your cache
    For help with cache clearing see
     
    MISSING Gold or Cash or any other items from your game? (How To Clear Your Cache)

    Probeer eerst een eenvoudige herlaadbeurt.
    Als dat niet lukt, maakt u uw cache leeg
    Zie de bovenstaande link voor hulp bij het wissen van de cache

  • Maggiltilda (NL1)Maggiltilda (NL1) NL1 Posts: 546
    edited 19.09.2020





    Blijft ook hangen na update, wat als ik overslaan gebruik, ben ik dan mijn goud kwijt?
    Alles in voorraad, behalve het goud. zoveel heb ik niet, Cache geleegd, comp. opnieuw opgestart enz.
  • RosyStarlingRosyStarling Moderator, Guest Posts: 4,718
    edited 19.09.2020
    Bugs with the OktoberFest have already been reported

    For the lost gold contact GGS Customer Services

    Bugs met het OktoberFest zijn al gemeld

    Neem voor het verloren goud contact op met de klantenservice van GGS
  • Elohim (NL1)Elohim (NL1) NL1 Posts: 99
    hoi cookie, mijn metertje loopt dus niet meer door, ik blijf op die 1249 punten steken.
    Dat klopt, pas als je in de diamanten competitie zit loopt de meter verder door.
  • Maggiltilda (NL1)Maggiltilda (NL1) NL1 Posts: 546
    Doet het weer Rosy
  • luc2260 (NL1)luc2260 (NL1) NL1 Posts: 27
    Dank tatata heb het eindelijk gevonden,  dat heb je met een eerste keer he.  XX 
  • Kimmiecat (NL1)Kimmiecat (NL1) NL1 Posts: 995
    Unfortunately they do have to be ALL standard almonds to complete this task.

    "Helaas moeten het ALLE standaardamandelen zijn om deze taak te voltooien."
    Wat een flauwe kul. Een amandel is een amandel.
    Mensen " belonen" met speciale amandelen (of velden e.d.)  en dan tellen ze niet mee bij opdrachten.
  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    Hallo, 
    wat vind ik dit toch een leuk event,  wat mij betreft het allerleukste van alle events :) 

    Wat zou ik het leuk vinden wanneer dit  om de 3/4 maanden terug zou keren te beginnen als een kerst gebeuren ipv die kerstkalender.

    Het is een leuke afwisseling tussen het CC, HW, DROOM, VIS, enz, 

    Een ideetje misschien??

    Jojo
  • Exaliber (NL1)Exaliber (NL1) NL1 Posts: 52
    je moet nu 50 x winnen, dan gaat die verder tellen
  • ACee (NL1)ACee (NL1) NL1 Posts: 1
    Voor de plaatjes en officiele informatie verwijs ik jullie naar hier (klik)

    Rose McLundy heeft al haar toernooigeld opgespaard om de oude ranch naast je boerderij te kopen. Zij wil deze stal graag weer tot leven brengen. Ze heeft erg veel verstand van het trainen van paarden, maar niet genoeg van het opstarten van een bedrijf en ze heeft gehoord dat haar buurman/vrouw daar wel erg goed in is. Daarom vraagt ze jouw hulp. Ook heeft haar paard een blessure gehad en moet deze weer getraind worden om mee te kunnen doen aan de toernooien. In de stal kan elke keer opnieuw gespeeld worden zodat er weer een heleboel nieuwe uitdagingen zijn. Zoals met elke grote update wordt de basis eerst geimplementeerd en komen er later nieuwe dingen bij. In de stal kun je je eigen paard verzorgen. Geef hem een naam en train hem om mee te kunnen doen aan toernooien. Ten eerste ga je wedstrijden rijden tegen de andere Big Farm karakters, maar later kun je ook tegen medespelers strijden. In de toekomst kun je meer paarden stallen en ze zelfs fokken om nog betere paarden te krijgen.

    Je paard
    In de stal kun je je eigen paard stallen en zijn informatie bekijken. Train hem en laat hem meedoen aan wedstrijden. Later kun je meer paarden stallen en er zelfs mee fokken. Bekijk ook de paarden van je medespelers zodra deze mogelijkheid wordt geimplementeerd.

    Training
    Je paard heeft 3 verschillende eigenschappen. Behendigheid, uithoudingsvermogen en kracht. Deze eigenschappen kun je trainen en ze bepalen hoe goed je paard het zal doen in wedstrijden. Er zijn verschillende trainingsfaciliteiten rond je stal om je paard te trainen in dressuur, springen en endurance.

    Wedstrijden
    Nadat je je paard goed hebt getraind kun je het naar een wedstrijd sturen tegen een of meerdere van de Big Farm karakters. Tessa Townsend heeft natuurlijk hart voor haar vee, maar wat kan een echte cowgirl doen met een lasso en een goed paard? Lester Crowley heeft 2 jaar geleden een werkpaard gekocht, maar het blijkt niet erg goed te zijn in het werk op de boerderij. Misschien kan het beter overweg met dressuur? En wie had gedacht dat oude Farmer George eigenlijk een ervaren hobby ruiter is? Hij heeft nog niet zo vaak meegedaan aan wedstrijden, maar na een heleboel ritjes door de natuur is hij wel erg goed geworden in springen. Doe mee met wedstrijden en strijd tegen deze drie karakters om coole prijzen te winnen en de beste paardentrainer van Big Farm te worden.

    Stay tuned for more~
    Waar kan je de wijdstrijden starten?
  • RosyStarlingRosyStarling Moderator, Guest Posts: 4,718
    The racing has changed a lot since Larino wrote that article

    Het racen is veel veranderd sinds Larino dat artikel schreef



    Check out CrazyBigFarm for a lot of information on the Horse Ranch


    Bekijk CrazyBigFarm voor veel informatie over de Horse Ranch
  • kan bigfarm niet regelen dat er nog 1 appartement bij kan kopen  1 is net te weinig voor mijn huisjes 

    ben bezig mijn velden omhoog te brengen maar geen arbeiders meer en geen ruimte zou erg prettig zijn als ze dat doen  groetjes pieter
  • BugsBunnyBugsBunny Moderator, Guest Posts: 1,612
    kan bigfarm niet regelen dat er nog 1 appartement bij kan kopen  1 is net te weinig voor mijn huisjes 

    ben bezig mijn velden omhoog te brengen maar geen arbeiders meer en geen ruimte zou erg prettig zijn als ze dat doen  groetjes pieter
    Hallo daar,

    Deze suggestie geven we door aan het team.

    Vriendelijke groeten,
    Bugs Bunny
    Moderator - Internationaal team
  • Hi, I speak Dutch too and I could use some help. I wiill add you. Thanks though
  • carien57 (NL1)carien57 (NL1) NL1 Posts: 41
    Hoi Kan iemand met me meedenken? Bij de paarden  zit ik nu  op 1249 punten platina, maar ik kom niet verder ook al win ik van die groene lintjes.  Gaat het niet verder naar diamant? Moet ik daar iets voor doen?
    alvast bedankt Luc2260
    Je moet 50 wedstrijden winnen voordat je verder kan
  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    Hallo,  op dit moment heb ik in mijn opslag;  2 x iers; 6xsnoep en 1 x een tropisch kippenhok.

    Mijn vraag = of er een mogelijkheid kan komen om deze normaal te verwijderen?


  • BugsBunnyBugsBunny Moderator, Guest Posts: 1,612
    Hallo,  op dit moment heb ik in mijn opslag;  2 x iers; 6xsnoep en 1 x een tropisch kippenhok.

    Mijn vraag = of er een mogelijkheid kan komen om deze normaal te verwijderen?


    Hallo daar!

    U moet het bouwen om het te verwijderen. Helaas zullen we dit voorstel wel doorgeven

    Vriendelijke groeten,
    Bugs Bunny
    Moderador.
  • willeke (US1)willeke (US1) US1 Posts: 153
    Hallo    bij   de paarden ranch   blijft de  spinning  mill  hangen  ,ik kan   het  kapok niet meer verwijderen dus kan ik helemaa  niet  verder met de  spinning  mill .Heb  al een paar keer  in en  uitgelogd   ,helpt  niet dus . Kunt u er even naar kijken???
  • RosyStarlingRosyStarling Moderator, Guest Posts: 4,718
    For this horse farm selling issue, please sell them from your barn, it would work as a temporary solution

    The team is working on it 

    Google translate

    Voor deze verkoopkwestie van een paardenboerderij, verkoop ze alsjeblieft vanuit je schuur, het zou als een tijdelijke oplossing werken

    Het team werkt eraan

  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    BugsBunny said:
    Hallo,  op dit moment heb ik in mijn opslag;  2 x iers; 6xsnoep en 1 x een tropisch kippenhok.

    Mijn vraag = of er een mogelijkheid kan komen om deze normaal te verwijderen?


    Hallo daar!

    U moet het bouwen om het te verwijderen. Helaas zullen we dit voorstel wel doorgeven

    Vriendelijke groeten,
    Bugs Bunny
    Moderador.
    Dat is dus waar het om gaat, maar het zou fijn zijn wanneer het in overweging genomen wordt.  , dank je :)
  • Maggiltilda (NL1)Maggiltilda (NL1) NL1 Posts: 546
    edited 01.10.2020
    Pictogram voor aanmelding en beloningen , ::aantal klopt niet  er staat b.v. een 5 op en er zit er maar 1 in,
    Als er teveel hout is in je voorraad en er staat nog wat op je velden, moet je eerst hout verkopen voordat je kunt oogsten.
    Paardengebouwen zijn niet te oogsten.
  • Mummie (NL1)Mummie (NL1) NL1 Posts: 149
    edited 01.10.2020
    Pictogram voor aanmelding en beloningen , ::aantal klopt niet  er staat b.v. een 5 op en er zit er maar 1 in,
    Als er teveel hout is in je voorraad en er staat nog wat op je velden, moet je eerst hout verkopen voordat je kunt oogsten.
    Paardengebouwen zijn niet te oogsten.
    paardengebouwen kun je wel legen. bij verkoop het aantal invullen wat er teveel is. of net zo lang klikken tot het weg is omdat het per stuk dan gaat. geen prettige manier van werken maar zo is het voor nu. bij mij werkt het nu wel weer zo als het hoort gelukkig

  • Maggiltilda (NL1)Maggiltilda (NL1) NL1 Posts: 546
    Pictogram voor aanmelding en beloningen , ::aantal klopt niet  er staat b.v. een 5 op en er zit er maar 1 in,
    Als er teveel hout is in je voorraad en er staat nog wat op je velden, moet je eerst hout verkopen voordat je kunt oogsten.
    Paardengebouwen zijn niet te oogsten.
    paardengebouwen kun je wel legen. bij verkoop het aantal invullen wat er teveel is. of net zo lang klikken tot het weg is omdat het per stuk dan gaat. geen prettige manier van werken maar zo is het voor nu. bij mij werkt het nu wel weer zo als het hoort gelukkig

    Dat weet ik Mummie, maar is mij teveel werk,  de rijbak doe ik , mijn paardje laat ik racen en de paar bomen  die ik heb,oogst ik,
  • willeke (US1)willeke (US1) US1 Posts: 153
    Ik  kreeg  een email   met  het  aanbod van  een  free gift   maar..........ik  kreeg  niets.Anderen  daar  ook   ervaring mee???
  • willeke (US1)willeke (US1) US1 Posts: 153
    Ik  kreeg  een email   met  het  aanbod van  een  free gift   maar..........ik  kreeg  niets.Anderen  daar  ook   ervaring mee???

    Gevonden     dank  jullie   wel
  • BugsBunnyBugsBunny Moderator, Guest Posts: 1,612
    Ik  kreeg  een email   met  het  aanbod van  een  free gift   maar..........ik  kreeg  niets.Anderen  daar  ook   ervaring mee???
    Heb je het over de jubileumgeschenkpost? dan kun je er een claimen door naar je spel te gaan, en in het aanbiedingenvenster wordt 24 uur na je eerste login een versiering aangeboden.


    Vriendelijke groeten,
    Bugs Bunny
  • veh (NL1)veh (NL1) NL1 Posts: 134
    8 jaar BigFarm, proficiat. Ik dacht dat we 400 items moesten sparen voor een verjaardagsdeco maar ontving enkel de vaandel/vlag of zou hij alsnog vrijkomen als de speelperiode afgelopen is.
This discussion has been closed.