Join the official Goodgame Big Farm Discord today!
Are you looking for a community of like-minded farmers to discuss your farming experience with? Look no further than the GoodGame Big Farm Discord Server!
Our server is the perfect place to connect with other farmers from around the world. Whether you're looking to chat about strategy, share tips and tricks, or just make new friends, our community has got you covered.
And that's not all - as a member of our Discord server, you'll also have access to exclusive giveaways and other special events. It's the perfect way to stay up to date on all the latest news and updates from GoodGame Studios.
So what are you waiting for? Join the GoodGame Big Farm Discord Server today and start connecting with fellow farmers from all over the world. Just click here to join the fun!
Comments
Blijft ook hangen na update, wat als ik overslaan gebruik, ben ik dan mijn goud kwijt?
Alles in voorraad, behalve het goud. zoveel heb ik niet, Cache geleegd, comp. opnieuw opgestart enz.
W: DENK GROOT - LEEF KLEIN
zeeuwsche unie
zeeuwsche unie
Mensen " belonen" met speciale amandelen (of velden e.d.) en dan tellen ze niet mee bij opdrachten.
Kimmiecat@NL1 / Member of the Dutch coop "Zeeuwsche Unie"
wat vind ik dit toch een leuk event, wat mij betreft het allerleukste van alle events
Wat zou ik het leuk vinden wanneer dit om de 3/4 maanden terug zou keren te beginnen als een kerst gebeuren ipv die kerstkalender.
Het is een leuke afwisseling tussen het CC, HW, DROOM, VIS, enz,
Een ideetje misschien??
Jojo
Het racen is veel veranderd sinds Larino dat artikel schreef
Check out CrazyBigFarm for a lot of information on the Horse Ranch
ben bezig mijn velden omhoog te brengen maar geen arbeiders meer en geen ruimte zou erg prettig zijn als ze dat doen groetjes pieter
Mijn vraag = of er een mogelijkheid kan komen om deze normaal te verwijderen?
Moderador.
Google translate
Voor deze verkoopkwestie van een paardenboerderij, verkoop ze alsjeblieft vanuit je schuur, het zou als een tijdelijke oplossing werken
Als er teveel hout is in je voorraad en er staat nog wat op je velden, moet je eerst hout verkopen voordat je kunt oogsten.
Paardengebouwen zijn niet te oogsten.
zeeuwsche unie
zeeuwsche unie
Gevonden dank jullie wel