Home EN General Discussions & Questions

Join the official Goodgame Big Farm Discord today!Join our Big Farm Discord Server


Are you looking for a community of like-minded farmers to discuss your farming experience with? Look no further than the GoodGame Big Farm Discord Server!


Our server is the perfect place to connect with other farmers from around the world. Whether you're looking to chat about strategy, share tips and tricks, or just make new friends, our community has got you covered.


And that's not all - as a member of our Discord server, you'll also have access to exclusive giveaways and other special events. It's the perfect way to stay up to date on all the latest news and updates from GoodGame Studios.


So what are you waiting for? Join the GoodGame Big Farm Discord Server today and start connecting with fellow farmers from all over the world. Just click here to join the fun!

Game help for Nordic players (Hjælp til nordic spillere / Apuja pohjoismaisille pelaajille)

113

Comments

  • Fallen (INT1)Fallen (INT1) INT1 Posts: 400
    @bonnmoran (SKN1) There is no option to boost (sparkle/glitter) anything on the horse farm. It is not a game feature.
  • Varför kan jag inte glittra på medlems koperativa ankhus, t.ex?

    @bonnmoran (SKN1)  Det är ännu inte möjligt att glittra i gemenskap byggnader - Vi har bett om att den ska läggas till.
  • Summer (SKN1)Summer (SKN1) SKN1 Posts: 844
    Varför kan jag inte glittra på medlems koperativa ankhus, t.ex?

    @bonnmoran (SKN1)  Det är ännu inte möjligt att glittra i gemenskap byggnader - Vi har bett om att den ska läggas till.
    I´ll save you the trouble going through google translate Wabbit:  Please also ask them why they implemented the community buildings before sparkling the inside sheds was in place.

    Vær grei og spør dem hvorfor de implementerte fellesskapsbygningene før de gjorde det mulig å glitre båsene inne i bygningen.

  • Mandariini (SKN1)Mandariini (SKN1) SKN1 Posts: 25
    Ankka-  ja lehmäkommuuneihin ei päivä paista eikä kuu kumota

    Kommuunirakennusten ohjelmoijat vissiinkin unohtivat lahjat jotenka niitä ei voi kimaltaa... elukat elävät ainakin vielä kommuuneissa pilkkosen pimeässä.Toivottavasti jonakin päivänä niihinkin  saadaan sähköt vedettyä.  Errare humanum est
  • Lisa30 (SKN1)Lisa30 (SKN1) SKN1 Posts: 0
    edited 14.01.2020
    Olen myös uusi täällä.

    Vielä hieman hakusessa jotkut ohjeet, mutta eiköhän pian ala sujua .
    Post edited by WascallyWabbit (FormerMod) on
  • Olen myös uusi täällä.

    Vielä hieman hakusessa jotkut ohjeet, mutta eiköhän pian ala sujua .
    @Lisa30 (SKN1) Tervetuloa Big Farm ja EN -foorumille! :)

    Jos et puhu englantia, voit lähettää kysymyksiä tai keskusteluja tähän ketjuun suomeksi.
  • Farmomse (SKN1)Farmomse (SKN1) SKN1 Posts: 4
    Hej
    Hvordan starter jeg op på med Skibsbyggerens værksted?

    Mvh
    Farmomse
  • Summer (SKN1)Summer (SKN1) SKN1 Posts: 844
    Hei,
    Ser du er i et Selskap med mange dyktige spillere. Uten tvil så kan de hjelpe deg! Spør dem. Det er enklest (for meg :wink: ) å vise deg til denne siden: https://crazybigfarm.net/farm/dockyard/dockyard.htm. Der er veien å gå beskrevet meget godt.

    Send meg en mail ingame hvis du ønsker mer hjelp.

    Lykke til :smile:

  • eikco (SKN1)eikco (SKN1) SKN1 Posts: 48
    Hej Wascally Rabbit. hele mit coop: gider ikke, har i nat mistet hele vores lager, foder, høst, forråd, o.s.v. jeg vil gerne vide om vi er de eneste der være udsat for dette?, har skrevet, så godt jeg kunne, på engelsk til support. med venlig hilsen eikco.
  • eikco (SKN1)eikco (SKN1) SKN1 Posts: 48
    Hej Wascally Rabbit. hele mit coop: gider ikke, har i nat mistet hele vores lager, foder, høst, forråd, o.s.v. jeg vil gerne vide om vi er de eneste der være udsat for dette?, har skrevet, så godt jeg kunne, på engelsk til support. med venlig hilsen eikco. Her kl. 16 er det hele tilbage på alle 3 farme.



  • eikco (SKN1)eikco (SKN1) SKN1 Posts: 48
    Hej
    Hvordan starter jeg op på med Skibsbyggerens værksted?

    Mvh
    Farmomse

    Jeg kan heller ikke finde ud af det. ;-).
  • eikco (SKN1)eikco (SKN1) SKN1 Posts: 48
    Er der nogle der ved om man kan klikke, de der tilbud væk?? jeg kan næsten ikke finde min farm for alle de tilbud, og når jeg skal høst eller så, skal jeg hele tiden flytte runde på farmen. Nogle der nogle forslag ???
  • Lisa30 (SKN1)Lisa30 (SKN1) SKN1 Posts: 0
    Sattuisiko olemaan suomalaista ryhmää johon mahtuisi mukaan ????
  • taituri (SKN1)taituri (SKN1) SKN1 Posts: 6
    FINagro ottaa mielellään uusia jäseniä
  • Himi (SKN1)Himi (SKN1) SKN1 Posts: 6
  • eikco (SKN1)eikco (SKN1) SKN1 Posts: 48
    Hvorfor skal det tager 108 time at ændre en andegård fra niv. 8 til 9, det er urimlig laaaaang tid,
    Eikco
  • BugsBunnyBugsBunny Moderator, Guest Posts: 1,612
    Hvorfor skal det tager 108 time at ændre en andegård fra niv. 8 til 9, det er urimlig laaaaang tid,
    Eikco
    Hej eikco.

    Jeg er Bugs Bunny, redaktør for det internationale samfund. Selvom vi ved, at det er meget svært for dig at vente med at opgradere en bygning fra niveau 8 til 9, er dette et strategisk tidsstyringsspil, hvor hovedmålet er at spille strategisk styring af tid, du kan springe den tid det tager at opgradere med guld hvis du vil. Da dette er et strategisk tidsstyringsspil, er enhver handling, der øger dit niveau, tidskrævende.

    Jeg håber det hjælper.

    Hilsen,
    Bugs Bunny
    Redaktør

    Translation:

    Hello eikco.

    I'm Bugs Bunny, moderator for the international community. While we know that it is very hard for you to wait to upgrade a building from level 8 to 9, this is a strategic time management game where the main goal is to play strategically managing time, you can skip the time taken for upgrading with gold if you would like. Since this is a strategic time management game every act that increases your level is time-consuming.

    I hope this helps.

    Regards,
    Bugs Bunny
    Moderator
  • eikco (SKN1)eikco (SKN1) SKN1 Posts: 48
    Tak for svaret, jeg vil ellers tro en 30-40 timer ville kunne gøre det.
    venlig hilsen Eikco

  • eikco (SKN1)eikco (SKN1) SKN1 Posts: 48
    Hjælp,LANDSBYFEST,  jeg kan kun finde opgave på side 14, hvis jeg prøver at skifte oversigt skifter den ned til side 17, som er blank ??? med venlig hilsen Eikco.
  • RosyStarlingRosyStarling Moderator, Guest Posts: 4,718
    edited 01.08.2020
    It has already been reported that some pages in the Village Fair remain blank.

    It is being worked on

    Google translate

    "Er is al gemeld dat sommige pagina's op de Village Fair blanco blijven. Er wordt aan gewerkt"
  • Summer (SKN1)Summer (SKN1) SKN1 Posts: 844
    edited 01.08.2020
    It has already been reported that some pages in the Village Fair remain blank.

    It is being worked on

    Google translate

    "Er is al gemeld dat sommige pagina's op de Village Fair blanco blijven. Er wordt aan gewerkt"
    ops ;) that google translation is in Dutch (?) and not in any of the Nordic languages.

    Translation would be:

    Det er allerede rapportert at enkelte sider er blanke.
    Det arbeides med saken.

    Post edited by Summer (SKN1) on
  • Summer (SKN1)Summer (SKN1) SKN1 Posts: 844

    @ eikco (SKN1)

    Det har vært slik meget lenge. Når og om det blir rettet er tydeligvis uvisst. Må bare leve med det slik det er nå og håpe.

  • eikco (SKN1)eikco (SKN1) SKN1 Posts: 48
    Igen har hele coopet Gider ikke deltager i landsbyfesten, vi lå som nr. 2 i guldligaen, sidst vi logget ud, kommer her til bage ligger nu så  nr. 32 i bronzeligaen.Hvis I ikke uden problemer kan få en konkurrence til at virke, så lad dog være med sætte den igang, i mit coop er der MEGET TIT problemer, med landsbyfesten.
  • eikco (SKN1)eikco (SKN1) SKN1 Posts: 48
    Er der nogle der kan fortælle mig HVOR jeg finder de booster ??? jeg er ret sikker på jeg har nogle og har ledt og ledt efter dem, med kan ikke finde dem. Med venlig Hilsen Eikco.

  • ChickadeeQuilterChickadeeQuilter Guest Posts: 967
    edited 19.11.2020
    Er der nogle der kan fortælle mig HVOR jeg finder de booster ??? jeg er ret sikker på jeg har nogle og har ledt og ledt efter dem, med kan ikke finde dem. Med venlig Hilsen Eikco.

    Booster-fanen øverst til højre på skærmen

  • eikco (SKN1)eikco (SKN1) SKN1 Posts: 48
    Mange tak, det var nu de "gamle" booster jeg ikke kunne finde. tak fordi du svaret. med venlig hilsen Eikco

  • ChickadeeQuilterChickadeeQuilter Guest Posts: 967
    Du er meget velkommen
  • Morti (SKN1)Morti (SKN1) SKN1 Posts: 485
    edited 03.01.2021
    Jeg er lidt forvirret. Jeg er ny spiller og "kun" på niveau 29.
    Ved skiltet der hedder væksthus står der at det er tilgængeligt fra niveau 30, men når jeg prøver på skiltet kommer der et pop op vindue der siger at jeg skal låse en midlertidig farm op først. Men hvad er en midlertidig farm?
    Post edited by Morti (SKN1) on
  • ChickadeeQuilterChickadeeQuilter Guest Posts: 967
    En midlertidig gård er en af flere, men du skal være på niveau 30 for at starte en. I øjeblikket er "Festive Farm" den midlertidige gård, der nu kører. Andre midlertidige gårde inkluderer: Candy Farm; Tropical Island Farm; Viking Gård; Northern Lights Farm.
    volume_up
    content_copy
    share
    star_border


    A temporary farm is one of several, but you need to be level 30 to start one.  Currently the "Festive Farm" is the temporary farm now running.  Other temporary farms include: Candy Farm; Tropical Island Farm; Viking Farm; Northern Lights Farm. 
This discussion has been closed.