Home EN General Discussions & Questions

Join the official Goodgame Big Farm Discord today!Join our Big Farm Discord Server


Are you looking for a community of like-minded farmers to discuss your farming experience with? Look no further than the GoodGame Big Farm Discord Server!


Our server is the perfect place to connect with other farmers from around the world. Whether you're looking to chat about strategy, share tips and tricks, or just make new friends, our community has got you covered.


And that's not all - as a member of our Discord server, you'll also have access to exclusive giveaways and other special events. It's the perfect way to stay up to date on all the latest news and updates from GoodGame Studios.


So what are you waiting for? Join the GoodGame Big Farm Discord Server today and start connecting with fellow farmers from all over the world. Just click here to join the fun!

Help offered for Dutch players (hulp aangeboden voor NL spelers)

1233244

Comments

  • wiggeltje (NL1)wiggeltje (NL1) NL1 Posts: 88
    Hallo    ik heb  bij het vissen    een probleem,ik wil een lijstje invullen  met  een vissoort   zodat  de boot  zich  automatisch vult   als ik op dat lijstje  klik  maar.....er wordt gezegd   vul het in en gebruik  subscribe   maar  ik  druk op de knop en er gebeurt  niets   .De knop opent  geen  instructie schermpje of zo  .Als ik op de  knop big farm  druk  gebeurt  er ook helemaal  niks

    Gaat het om de eerste motorboot (level 1)? Zo ja, dan weet ik wel hoe je die het beste kun uitrusten: namelijk met 2 x Walter, 1 x John en dan de specifieke uitrusting naar jou keuze van wat je wilt vangen. Eenmaal gevuld stuur je die op het plekje af waar de vissoort zich bevind.

    Hoop dat dit is wat je bedoelde :smile:
  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    hallo ,

    Ik heb sinds een paar maanden last van dat het spel vaak even op zwart beeld springt en dat ik dan naar een andere boerderij moet gaan om verder te spelen. Dit komt zeker een keer op 20 voor op een avond. 

    Wat kan ik hier aan doen, zo is het spelen een stuk minder.

    Groet Willy
    Hallo Willy, wis jij je geschiedenis regelmatig?  
  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    hallo, deze vraag gaat over de droom en de beloningen.

    ik heb;  huidige klassering       3544
                 aanvullende bronnen  2235
                  totaal                          5779

    toch heb ik in mijn inventaris van de droom 2235  en krijg ik die huidige klassering er nooit bij uitgekeerd.

    wie kan mij vertellen hoe dit zit ?

    alvast bedankt JJ
  • Elohim (NL1)Elohim (NL1) NL1 Posts: 99
    Je ontvangt beide componenten aan het eind van het droomevent.
    Op het overzichtje wat je dan ontvangt staan beide (dus klassering en inventaris) gespecificeerd en wordt het totaal bij je saldo diamanten gevoegd.
    Klasseringspunten ontvang je door droomervaringspunten te scoren.
    Inventarispunten ontvang je voor het upgrade gebouwen of aanschaf grond etc.

    Doordat de punten van de "huidige klassering" hoger maar ook lager kunnen worden wordt dit apart vermeld. Inventarispunten blijven gelijk, kunnen vermeerderen maar worden nooit minder.
  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    Je ontvangt beide componenten aan het eind van het droomevent.
    Op het overzichtje wat je dan ontvangt staan beide (dus klassering en inventaris) gespecificeerd en wordt het totaal bij je saldo diamanten gevoegd.
    Klasseringspunten ontvang je door droomervaringspunten te scoren.
    Inventarispunten ontvang je voor het upgrade gebouwen of aanschaf grond etc.

    Doordat de punten van de "huidige klassering" hoger maar ook lager kunnen worden wordt dit apart vermeld. Inventarispunten blijven gelijk, kunnen vermeerderen maar worden nooit minder.
    dank je ik zal er extra goed naar kijken
  • willeke (US1)willeke (US1) US1 Posts: 153
    Hallo      wanneer   en  hoe  kan  ik   zadeldekens,caps  en laarzen    krijgen  bij de  paarden???????Alle  zadels  heb ik bijna 

  • wiggeltje (NL1)wiggeltje (NL1) NL1 Posts: 88
    Hallo      wanneer   en  hoe  kan  ik   zadeldekens,caps  en laarzen    krijgen  bij de  paarden???????Alle  zadels  heb ik bijna 

    Naast de Zadelmakerij staan 4 andere gebouwen:
    de Spinnerij, de Smeltoven, de Verffabriek en de Looierij.

    De zadels heb je al, zoals je zegt. Om de rest te maken heb je weer andere grondstoffen nodig die van je bomen afkomen. Deze heb je waarschijnlijk al, maar moeten nog geproduceerd worden.

    Maken we in de Zadelmakerij bij de Rijlaarzen bijvoorbeeld de Smetteloze racelaarzen dan zie je rechts in het scherm wat we nodig hebben voor productie: *Veganistisch paddenstoelenleer, *Veganistisch kurkleer, *Kapokvezels, *Hopvezels, en *Gele verfstof.

    In de Spinnerij kun je Kapokvezels en Hopvezels maken. In de Verffabriek kun je Gele verfstof maken en bij de Looierij hebben ze weer Veganistisch paddenstoelenleer en Veganistisch kunstleer. Je kunt het balkje in de fabriek schuiven naar het product wat je gemaakt wilt hebben. Is er niet genoeg grondstof dan kun je die van de bomen afhalen wanneer de bomen weer klaar zijn met produceren.
  • willeke (US1)willeke (US1) US1 Posts: 153
    Hallo      wanneer   en  hoe  kan  ik   zadeldekens,caps  en laarzen    krijgen  bij de  paarden???????Alle  zadels  heb ik bijna 

    Naast de Zadelmakerij staan 4 andere gebouwen:
    de Spinnerij, de Smeltoven, de Verffabriek en de Looierij.

    De zadels heb je al, zoals je zegt. Om de rest te maken heb je weer andere grondstoffen nodig die van je bomen afkomen. Deze heb je waarschijnlijk al, maar moeten nog geproduceerd worden.

    Maken we in de Zadelmakerij bij de Rijlaarzen bijvoorbeeld de Smetteloze racelaarzen dan zie je rechts in het scherm wat we nodig hebben voor productie: *Veganistisch paddenstoelenleer, *Veganistisch kurkleer, *Kapokvezels, *Hopvezels, en *Gele verfstof.

    In de Spinnerij kun je Kapokvezels en Hopvezels maken. In de Verffabriek kun je Gele verfstof maken en bij de Looierij hebben ze weer Veganistisch paddenstoelenleer en Veganistisch kunstleer. Je kunt het balkje in de fabriek schuiven naar het product wat je gemaakt wilt hebben. Is er niet genoeg grondstof dan kun je die van de bomen afhalen wanneer de bomen weer klaar zijn met produceren.

    Dank je  wel    ,maar ik heb  alle  verf  etc.wat nodig  is  en toch  doet  hij het niet ,Moet  mijn paard  een bepaald  level  hebben?????
  • willeke (US1)willeke (US1) US1 Posts: 153
    Hallo    ik heb  bij het vissen    een probleem,ik wil een lijstje invullen  met  een vissoort   zodat  de boot  zich  automatisch vult   als ik op dat lijstje  klik  maar.....er wordt gezegd   vul het in en gebruik  subscribe   maar  ik  druk op de knop en er gebeurt  niets   .De knop opent  geen  instructie schermpje of zo  .Als ik op de  knop big farm  druk  gebeurt  er ook helemaal  niks

    Gaat het om de eerste motorboot (level 1)? Zo ja, dan weet ik wel hoe je die het beste kun uitrusten: namelijk met 2 x Walter, 1 x John en dan de specifieke uitrusting naar jou keuze van wat je wilt vangen. Eenmaal gevuld stuur je die op het plekje af waar de vissoort zich bevind.

    Hoop dat dit is wat je bedoelde :smile:

    Nee  niet  helemaal .Ik heb  alleen  trawlers maar het gaat om  de  knop  subscribe die  zegt dat ik  subscriptie   moet gebruiken  maar er opent  helemaal  niks  als ik  op  subscribe  druk   ,dus  kan ik geen  subscriptie gebruiken   waarschijnlijk.  De  bovenste  2  regels   kon je  zo invullen  ,dat  heb ik ook gedaan  met  haring   en  met tonijn ,maar ik wil de  andere  vissoorten   ook zo   doen ,ik weet dus  niet  hoe
  • wiggeltje (NL1)wiggeltje (NL1) NL1 Posts: 88
    @willeke (US1)

    Over de wedstrijdpaarden. Ik maak verschillende soorten (spring, dressuur en race) laarzen, helmen en zadels. Meestal is er wel een die je kunt toevoegen. Voor bijvoorbeeld het racen worden de race-attributen geaccepteerd en ook zoals ik opmerkte niet alle race-attributen. Maar dan kan je verschillende soorten race-laarzen produceren en een daarvan wordt geaccepteerd in de wedstrijd. Waarom dat zo is ben ik ook nog niet over uit. Hoop zelf ook dat weer iemand anders daar een antwoord op heeft.

    Hier is interessante links voor je:

    https://community.goodgamestudios.com/bigfarm/en/discussion/204577/update-april-22-step-up-a-level-with-your-horse/p1?new=1
  • hallo ,

    Ik heb sinds een paar maanden last van dat het spel vaak even op zwart beeld springt en dat ik dan naar een andere boerderij moet gaan om verder te spelen. Dit komt zeker een keer op 20 voor op een avond. 

    Wat kan ik hier aan doen, zo is het spelen een stuk minder.

    Groet Willy
    Hallo Willy, wis jij je geschiedenis regelmatig?  
    hallo,
    nee dat heb ik niet gedaan.
    Ik ga dit eens proberen.
    gr. Willy
  • hallo ,

    Ik heb sinds een paar maanden last van dat het spel vaak even op zwart beeld springt en dat ik dan naar een andere boerderij moet gaan om verder te spelen. Dit komt zeker een keer op 20 voor op een avond. 

    Wat kan ik hier aan doen, zo is het spelen een stuk minder.

    Groet Willy
    Hallo Willy, wis jij je geschiedenis regelmatig?  
    hallo,
    nee dat heb ik niet gedaan.
    Ik ga dit eens proberen.
    gr. Willy

    hallo ,

    Ik heb sinds een paar maanden last van dat het spel vaak even op zwart beeld springt en dat ik dan naar een andere boerderij moet gaan om verder te spelen. Dit komt zeker een keer op 20 voor op een avond. 

    Wat kan ik hier aan doen, zo is het spelen een stuk minder.

    Groet Willy
    Hallo Willy, wis jij je geschiedenis regelmatig?  
    hallo,
    nee dat heb ik niet gedaan.
    Ik ga dit eens proberen.
    gr. Willy

    hallo ,

    Ik heb sinds een paar maanden last van dat het spel vaak even op zwart beeld springt en dat ik dan naar een andere boerderij moet gaan om verder te spelen. Dit komt zeker een keer op 20 voor op een avond. 

    Wat kan ik hier aan doen, zo is het spelen een stuk minder.

    Groet Willy
    hallo ,

    Ik heb sinds een paar maanden last van dat het spel vaak even op zwart beeld springt en dat ik dan naar een andere boerderij moet gaan om verder te spelen. Dit komt zeker een keer op 20 voor op een avond. 

    Wat kan ik hier aan doen, zo is het spelen een stuk minder.

    Groet Willy

  • willeke (US1)willeke (US1) US1 Posts: 153
    @willeke (US1)

    Over de wedstrijdpaarden. Ik maak verschillende soorten (spring, dressuur en race) laarzen, helmen en zadels. Meestal is er wel een die je kunt toevoegen. Voor bijvoorbeeld het racen worden de race-attributen geaccepteerd en ook zoals ik opmerkte niet alle race-attributen. Maar dan kan je verschillende soorten race-laarzen produceren en een daarvan wordt geaccepteerd in de wedstrijd. Waarom dat zo is ben ik ook nog niet over uit. Hoop zelf ook dat weer iemand anders daar een antwoord op heeft.

    Hier is interessante links voor je:

    https://community.goodgamestudios.com/bigfarm/en/discussion/204577/update-april-22-step-up-a-level-with-your-horse/p1?new=1


    Dank je  wel   

  • Hoi allemaal en @WascallyWabbit

    het is een hele tijd geleden dat ik op het forum was en ik hoop dat het goed gaat met iedereen.

    Nu is het vis-harde-werker aan het draaien, maar hier loopt wat mis.
    Ik heb gisteren geoogst (24u geleden) en verdien sindsdien (volgens het spel) 8 punten per seconde.
    Als ik even ga rekenen, dan moet ik al tegen de 2 miljoen punten aanzitten en ik kom amper aan de 840 duizend.

    Nog iemand met dat probleem???

    Hopelijk wordt het rechtgezet.

    Groetjes en alvast een heel fijn weekend toegewenst.
  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    Hallo, ik wil toch even wat kwijt en wel over de paardenfarm.

    ik weet niet hoe het iedereen vergaat maar ik vind het tot nu toe beslist geen toevoeging.

    of ik nu het paard optuig of niet, ik blijf me verbazen.

    ik verlies van de lagere levels en win af en toe van de hogere??

    het gebeurt vaak dat ik op een dag van de 10 x, 9 x verlies .

    ik had me erg verheugd op het vernieuwen van de paarden maar ben eigenlijk zeer teleurgesteld.

    wat ik ook behoorlijk irri vind is dat voor elke race opnieuw opgetuigd moet worden , hoewel ik het wel snap.

    ik wil weleens weten of er meer mensen zijn die er zo over denken, of juist zeer tevreden zijn.

    groet  JJ
  • grrr (NL1)grrr (NL1) NL1 Posts: 664
    Hoi allemaal en @WascallyWabbit

    het is een hele tijd geleden dat ik op het forum was en ik hoop dat het goed gaat met iedereen.

    Nu is het vis-harde-werker aan het draaien, maar hier loopt wat mis.
    Ik heb gisteren geoogst (24u geleden) en verdien sindsdien (volgens het spel) 8 punten per seconde.
    Als ik even ga rekenen, dan moet ik al tegen de 2 miljoen punten aanzitten en ik kom amper aan de 840 duizend.

    Nog iemand met dat probleem???

    Hopelijk wordt het rechtgezet.

    Groetjes en alvast een heel fijn weekend toegewenst.

    24 uur x 60 minuten x 60 seconden x 8 punten= 24x60x60x8= 691,200
    Lijkt aardig te kloppen ;)
    P.S. Wascally is helaas gestopt als moderator :(


  • hallo ,

    Ik heb sinds een paar maanden last van dat het spel vaak even op zwart beeld springt en dat ik dan naar een andere boerderij moet gaan om verder te spelen. Dit komt zeker een keer op 20 voor op een avond. 

    Wat kan ik hier aan doen, zo is het spelen een stuk minder.

    Groet Willy
    helaas de geschiedenis wissen werkt ook niet. Heb nog steeds een zwart beeld tijdens het speln
  • veh (NL1)veh (NL1) NL1 Posts: 134
    Paar weken van tussen geweest. Lees dat Wascally gestopt is als Moderator. Wil hem/haar bedanken voor de tijd en de hulp die hij hier gegeven heeft, denk  dat we hem nog gaan missen
  • Hoi allemaal en @WascallyWabbit

    het is een hele tijd geleden dat ik op het forum was en ik hoop dat het goed gaat met iedereen.

    Nu is het vis-harde-werker aan het draaien, maar hier loopt wat mis.
    Ik heb gisteren geoogst (24u geleden) en verdien sindsdien (volgens het spel) 8 punten per seconde.
    Als ik even ga rekenen, dan moet ik al tegen de 2 miljoen punten aanzitten en ik kom amper aan de 840 duizend.

    Nog iemand met dat probleem???

    Hopelijk wordt het rechtgezet.

    Groetjes en alvast een heel fijn weekend toegewenst.

    24 uur x 60 minuten x 60 seconden x 8 punten= 24x60x60x8= 691,200
    Lijkt aardig te kloppen ;)
    P.S. Wascally is helaas gestopt als moderator :(


    Beste,
    dank voor je antwoord.
    Klopt helemaal.
    ik heb iets verkeerds gedaan in mijn berekening.

    Jammer dat Wascally gestopt is.
    We zijn in de loop der jaren hele goede en toegewijde spelers en moderators kwijtgespeeld.

    Ik wens hen allen het beste toe.
  • MELDING VAN ONGEPASTE TAAL

    Weet iemand waar ik een melding kan maken van ongepaste taal?

    1 van onze spelers heeft een coöp-bericht verstuurd met maar 3 lettertjes. Het betreft de onderste regionen van een vrouw.

    Ik vind het raar dat men dat kon versturen.

    Als ik het woord therap.ut typ en op verzenden klik, dan krijg ik volgende te lezen: u mag het woord r.p. niet schrijven. Verander dit of je kan je bericht niet verzenden.

    ik maak er dan maar therapist van.

    ik heb duidelijk laten verstaan dat ik zo een taal niet duld in de groep en dat ik er volgende keer melding van maak.
    Het zat me niet lekker, dus wil ik het alsnog melden OF op zijn minst weten waarom dat woord wel mag en therap.ut niet.

    Alvast bedankt.
  • Hallo, ik wil toch even wat kwijt en wel over de paardenfarm.

    ik weet niet hoe het iedereen vergaat maar ik vind het tot nu toe beslist geen toevoeging.

    of ik nu het paard optuig of niet, ik blijf me verbazen.

    ik verlies van de lagere levels en win af en toe van de hogere??

    het gebeurt vaak dat ik op een dag van de 10 x, 9 x verlies .

    ik had me erg verheugd op het vernieuwen van de paarden maar ben eigenlijk zeer teleurgesteld.

    wat ik ook behoorlijk irri vind is dat voor elke race opnieuw opgetuigd moet worden , hoewel ik het wel snap.

    ik wil weleens weten of er meer mensen zijn die er zo over denken, of juist zeer tevreden zijn.

    groet  JJ
    Hey Cookie,

    ik vind de paardenrace ook geen echte verbetering.
    Misschien zijn we het al te lang anders gewend? Ik speel sinds het begin. Beetje vastgeroest in wat we gewoon waren, vrees ik.
    Ook ik verlies vaak van veel lagere levels.
    Ik weet niet of ik mijn knol optuig, want ik klik gewoon op "beginnen".
    Er verandert zo veel en snel op elkaar en ik hou het niet meer bij.
    Ik speel ook niet meer zo vaak als voorheen, dus sta wat (veel) echter met de kennis over nieuwe zaken.
    Vaak ook een gebrek aan een duidelijke uitleg, vind ik.

    Verandering is er altijd, maar niet altijd ten goede.
    We zullen er wel aan wennen, hoop ik.

    Fijne week nog.

  • Maggiltilda (NL1)Maggiltilda (NL1) NL1 Posts: 546
    edited 14.05.2020
    MELDING VAN ONGEPASTE TAAL

    Weet iemand waar ik een melding kan maken van ongepaste taal?

    1 van onze spelers heeft een coöp-bericht verstuurd met maar 3 lettertjes. Het betreft de onderste regionen van een vrouw.

    Ik vind het raar dat men dat kon versturen.

    Als ik het woord therap.ut typ en op verzenden klik, dan krijg ik volgende te lezen: u mag het woord r.p. niet schrijven. Verander dit of je kan je bericht niet verzenden.

    ik maak er dan maar therapist van.

    ik heb duidelijk laten verstaan dat ik zo een taal niet duld in de groep en dat ik er volgende keer melding van maak.
    Het zat me niet lekker, dus wil ik het alsnog melden OF op zijn minst weten waarom dat woord wel mag en therap.ut niet.

    Alvast bedankt
    Post edited by Maggiltilda (NL1) on
  • eug1 (NL1)eug1 (NL1) NL1 Posts: 11,434
    MELDING VAN ONGEPASTE TAAL

    Weet iemand waar ik een melding kan maken van ongepaste taal?

    1 van onze spelers heeft een coöp-bericht verstuurd met maar 3 lettertjes. Het betreft de onderste regionen van een vrouw.

    Ik vind het raar dat men dat kon versturen.

    Als ik het woord therap.ut typ en op verzenden klik, dan krijg ik volgende te lezen: u mag het woord r.p. niet schrijven. Verander dit of je kan je bericht niet verzenden.

    ik maak er dan maar therapist van.

    ik heb duidelijk laten verstaan dat ik zo een taal niet duld in de groep en dat ik er volgende keer melding van maak.
    Het zat me niet lekker, dus wil ik het alsnog melden OF op zijn minst weten waarom dat woord wel mag en therap.ut niet.

    Alvast bedankt.

    Een melding over ongepaste taal kun je doen bij support. Zij gaan er dan verder naar kijken. Een screenshot van het betreffende bericht kan helpen in je melding. Het is overigens niet zo dat een spatie automatisch het verboden woord omzeilt.Ik heb wel meegemaakt dat een speler zijn eigen voor- en achternaam niet kon plaatsen in een bericht. Alleen omdat de laatste letters van zijn voornaam en de eerste letters van zijn achternaam een woord maakte uit de verboden lijst. Terwijl er toch wel een spatie tussen zit.
  • Mummie (NL1)Mummie (NL1) NL1 Posts: 149
    hallo ,

    Ik heb sinds een paar maanden last van dat het spel vaak even op zwart beeld springt en dat ik dan naar een andere boerderij moet gaan om verder te spelen. Dit komt zeker een keer op 20 voor op een avond. 

    Wat kan ik hier aan doen, zo is het spelen een stuk minder.

    Groet Willy
    helaas de geschiedenis wissen werkt ook niet. Heb nog steeds een zwart beeld tijdens het speln
    wat ik zo om me heen hoor zijn er wel erg veel leden die overgestapt zijn naar de browser opera. daar speelt de farm vlotter is ook mijn ervaring.
    als je ook andere tabbladen open hebt staan komt het vaker voor dat de farm slechter laad. met alle uitbreidingen die er bij zijn gekomen word het spel zwaarder voor de pc/laptop
  • Maggiltilda (NL1)Maggiltilda (NL1) NL1 Posts: 546
    Hoe dat dan zit weet ik niet eug, met voor en achternaam,  bij mij lukt het wel, zijn ook gewone woorden in het Nederlands, maar in het Engels een gedeelte van het woord niet.
  • @""eug1 (NL1)"
    @ Maggiltilda (NL1)

    dank voor jullie antwoord en informatie.

    Sommige Nederlandse woorden hebben blijkbaar Engelse woorden in zich en dan geeft het hier een fout weer.

    Nu ja, we passen ons aan, maar dat wil niet zeggen dat lelijke woorden geaccepteerd moeten worden of dat we het maar zo moeten laten.

    Ik heb aan alle leden laten verstaan dat zo een taal niet geduld wordt en dat er wel degelijk gevolgen aan verbonden zijn.

    We zien wel wat het geeft.

    Alvast een heel fijn weekend toegewenst en nogmaals van harte bedankt.

    Groetjes.
    ;o)

  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    MELDING VAN ONGEPASTE TAAL

    Weet iemand waar ik een melding kan maken van ongepaste taal?

    1 van onze spelers heeft een coöp-bericht verstuurd met maar 3 lettertjes. Het betreft de onderste regionen van een vrouw.

    Ik vind het raar dat men dat kon versturen.

    Als ik het woord therap.ut typ en op verzenden klik, dan krijg ik volgende te lezen: u mag het woord r.p. niet schrijven. Verander dit of je kan je bericht niet verzenden.

    ik maak er dan maar therapist van.

    ik heb duidelijk laten verstaan dat ik zo een taal niet duld in de groep en dat ik er volgende keer melding van maak.
    Het zat me niet lekker, dus wil ik het alsnog melden OF op zijn minst weten waarom dat woord wel mag en therap.ut niet.

    Alvast bedankt.

    Een melding over ongepaste taal kun je doen bij support. Zij gaan er dan verder naar kijken. Een screenshot van het betreffende bericht kan helpen in je melding. Het is overigens niet zo dat een spatie automatisch het verboden woord omzeilt.Ik heb wel meegemaakt dat een speler zijn eigen voor- en achternaam niet kon plaatsen in een bericht. Alleen omdat de laatste letters van zijn voornaam en de eerste letters van zijn achternaam een woord maakte uit de verboden lijst. Terwijl er toch wel een spatie tussen zit.

  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    Wat zou het leuk zijn om weer eens een tropische koe of varken te kunnen kiezen voor de schelpen van het tropische eiland.

    Hoewel ik het heel leuk vind om dit te spelen zijn de prijzen voor mij geen stimulans om ermee door te gaan.

    Dit geldt wat mij betreft ook voor het circus, veel tijd en geld investeren en er weinig voor terug krijgen.


    Het noorderlicht en/of  kersteiland is een plezier om aan te werken.  Het vooruitzicht om een minieend te kunnen kopen stimuleert mij om hieraan mee te doen.

    Dus wanneer er een moderator is die dit leest, misschien de prijzen eens aanpassen?

    Het moet wel leuk blijven he ?  <3
  • Mummie (NL1)Mummie (NL1) NL1 Posts: 149
    wat fijn dat al de aanbiedingen nu gebundeld zijn op 1 plek links. weg met 12 aanbiedingen op 1 of 2 rijen bovenin compliment hiervoor
  • veh (NL1)veh (NL1) NL1 Posts: 134
    Is idd een heel geslaagde aanpassing, ze kunnen wel als ze willen :)
This discussion has been closed.