Join the official Goodgame Big Farm Discord today!
Are you looking for a community of like-minded farmers to discuss your farming experience with? Look no further than the GoodGame Big Farm Discord Server!
Our server is the perfect place to connect with other farmers from around the world. Whether you're looking to chat about strategy, share tips and tricks, or just make new friends, our community has got you covered.
And that's not all - as a member of our Discord server, you'll also have access to exclusive giveaways and other special events. It's the perfect way to stay up to date on all the latest news and updates from GoodGame Studios.
So what are you waiting for? Join the GoodGame Big Farm Discord Server today and start connecting with fellow farmers from all over the world. Just click here to join the fun!
Comments
Snappen ze bij BF echt niet dat ze het plezier in het spel er helemaal uithalen?
Bij de droom heeft de speler op nr. 1 in een half uur 40,000 diamanten gehaald , hoezo gelijke kansen?
bc in prullenbak
vf in prullenbak
kalender overzicht weer terug
cc eerste en derde week van de maand
zorgen dat spel gewoon goed draait zonder vertraging, dubbelklik om te oogsten, popups, uitroeptekens, inloggen en wat er nog meer mis gaat
en echt die prijzen stellen zo weinig voor dat je ze niet eens mist ;p
ik ben met mijn farm bezig speel de week opdrachten en de tijdelijke farms met af en toe een event tussendoor en heb er zelf voor gezorgd dat ik het spel weer leuk vind
een coop met bv 15/20 leden zal het dan nog steeds afleggen tegen een coop van 70 spelers. of een level 50 tegen een level 300. of iemand met 5 veldjes tegen iemand met 20 veldjes. of iemand die maar 2 uurtjes per dag speelt tegen iemand die 24/7 speelt. er zal altijd verschil zijn en er kan er immers maar 1 de beste zijn. en de beste zijn kost nu eenmaal meer dan op welke manier dan ook dan genoegen nemen met een plekje in de middenmoot. das het leven! maar waarom jezelf gaan frustreren en lopen mopperen om een spel (heb ik overigens ook gedaan hoor) terwijl hetje ontspanning hoort te zijn en die keus maak je nog altijd zelf en niet goodgames studio
Dat zou iedereen die hier aan het klagen is, eens moeten begrijpen. Het zou het spel en zeker het forum een stuk leuker maken.
bij deze goodgame dank je wel voor dit superleuke spel waar jullie elke dag keihard aan werken zodat miljoenen mensen een doel in hun leven hebben, iets om handen hebben of gewoon even kunnen wegvluchten van de sleur van de dag
Google translate:
Ja, je kunt de gebouwen inderdaad upgraden terwijl ze in de flat of gemeenschap zijn, met deze knop:
Wanneer het corona heeft toegeslagen of op de loer ligt beterschap.
De hartelijke groeten
Is hier ook een melding van geweest? zo ja, dan heb ik het gemist,
Het zal met de gebruikelijke foutjes gepaard gaan maar dat mag de pret niet drukken.
Het is leuk om weer eens iets anders en opbouwend te doen want ik ga ervan uit dat het een permanente farm wordt.
Ik heb er zin in