Home EN General Discussions & Questions

Join the official Goodgame Big Farm Discord today!Join our Big Farm Discord Server


Are you looking for a community of like-minded farmers to discuss your farming experience with? Look no further than the GoodGame Big Farm Discord Server!


Our server is the perfect place to connect with other farmers from around the world. Whether you're looking to chat about strategy, share tips and tricks, or just make new friends, our community has got you covered.


And that's not all - as a member of our Discord server, you'll also have access to exclusive giveaways and other special events. It's the perfect way to stay up to date on all the latest news and updates from GoodGame Studios.


So what are you waiting for? Join the GoodGame Big Farm Discord Server today and start connecting with fellow farmers from all over the world. Just click here to join the fun!

Help offered for Dutch players (hulp aangeboden voor NL spelers)

1228244

Comments

  • veh (NL1)veh (NL1) NL1 Posts: 134
    Bij de snoepfarm is er toch een inventaris bij de opslag en idd er kan niets verkocht worden maar het is de bedoeling denk ik dat je je produkten gebruikt voor de opbouw van het snoepkasteel waar je dan tickets voor in de plaats krijgt die je op hun beurt kan gebruiken bij de snoephandelaar of in het handelscentrum. (Je kan bepaalde goederen in je opslag ook omruilen voor tickets). 
    De nieuwe upgrade vind ik wel gelaagd. Je moet er wel ff aan gewend worden maar dat is al met veel zaken zo geweest bij BF en laten we wel wezen, in het verleden waren er veel slechtere aanpassingen. Veel minder goud pop-ups vind ik een hele verbetering en als men daarvoor in de plaats een rood uitroepteken krijgt bij een symbool (dat er toch al staat) neem ik er graag bij. De snelheid van het spel is bij mij toegenomen i.p.v. vertraagd. Bij het oogsten bijvoorbeeld kon ik vroeger al mijn velden aanklikken voor er 1/3 geoogst was, nu gebeurd dat onmiddellijk en wat betreft de dorpsmarkt is het idd zo dat ze het spel vertraagde maar wacht ik de volgende af om te kijken of er hier iets veranderd is. Men kan tenslotte niet alles in 1 keer oplossen, men doet er eindelijk iets aan en daar hebben we eigenlijk al jaren op gewacht.
    Raar hé, dat ik eens positief uit de hoek kom :-)
  • denver (NL1)denver (NL1) NL1 Posts: 3
    Iemand anders nog problemen met de "nieuwe" knop beloningen ??  Er staan beloningen op, maar er opent niks. Uiteraard al de standaard F5, cookies, cache enz enz gedaan.
  • Astor (NL1)Astor (NL1) NL1 Posts: 150
    Ja hoor, in onze coop zijn er daar ook problemen mee. Alsook op de snoepboerderij, werkt ook niet zoals het moet bij verschillende leden, produkten verdwijnen enzo...
  • Maggiltilda (NL1)Maggiltilda (NL1) NL1 Posts: 546
    Na ruim 7 jaar spelen word ik welkom geheten door Big Farm en krijg als welkomstgeschenk een schuitje, dank.
  • willeke (US1)willeke (US1) US1 Posts: 153
    Hallo  ik ben  alles  kwijt  op  de candy farm,alle  voer   ,cacao,druiven  etc.  Heb  nu  iets  gewonnen  met het  rad   maar  help mij  a.u.b  alles  terug  te  krijgen


    Alles  is  weer   terug,gelukkig.
  • iron maiden (INT1)iron maiden (INT1) INT1 Posts: 240
    En die deco is helemaal gratis. Wat willen we nog meer??
  • Corrinda (NL1)Corrinda (NL1) NL1 Posts: 5
    Iemand met hetzelfde probleem dat alles weg is, qua diervoeders en speciale zaden?
    Ook geheimzinnige kisten weg , en ik kan maar 150 van ieder oogsten
  • willeke (US1)willeke (US1) US1 Posts: 153
    Ik  krijg  nu  mijn  verdiende  van  world champion  ship  niet   ,ik  zou  5   munten moeten  krijgen   voor het  rad .En dit is al  eens eerder gebeurd   maar toen dacht ik ,laat maar  ,kan gebeuren  maar nu alweer  een keer   een  bug????

  • willeke (US1)willeke (US1) US1 Posts: 153
    Ik  krijg  nu  mijn  verdiende  van  world champion  ship  niet   ,ik  zou  5   munten moeten  krijgen   voor het  rad .En dit is al  eens eerder gebeurd   maar toen dacht ik ,laat maar  ,kan gebeuren  maar nu alweer  een keer   een  bug????

    Dank  je   ,ik heb  ze  nu   gekregen

  • willeke (US1)willeke (US1) US1 Posts: 153
    En  voor  de   verandering  werkt  het  nog  steeds  niet   lekker   ,6 munten als beloning   maar...........wanneer  komen die?????????
  • willeke (US1)willeke (US1) US1 Posts: 153
    Blijft  die  bug  in het spel  zitten  ,3  munten   maar  weer   niet gekregen,straks   moet ik  er   weer  krijgen  als  beloning   moet ik dan  weer  aan de  bel trekken ?????
  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    Hoihoi, ik heb een heel ander dingetje, de deco met de harten, ik heb nu de helft aan punten maar er is nog geen kleur te zien.

    Zijn er meer met deze kwestie?

    groetjes
  • farmerjohn 22 (US1)farmerjohn 22 (US1) US1 Posts: 37,770
    Hoihoi, ik heb een heel ander dingetje, de deco met de harten, ik heb nu de helft aan punten maar er is nog geen kleur te zien.

    Zijn er meer met deze kwestie?

    groetjes
    @cookie2 (NL1) Dat is vreemd, want ik heb ongeveer de helft en ik kan kleur zien. Het is waarschijnlijk gewoon een grafische bug en zal geen probleem zijn.  :)

                                                                            
  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    Hoihoi, ik heb een heel ander dingetje, de deco met de harten, ik heb nu de helft aan punten maar er is nog geen kleur te zien.

    Zijn er meer met deze kwestie?

    groetjes
    @cookie2 (NL1) Dat is vreemd, want ik heb ongeveer de helft en ik kan kleur zien. Het is waarschijnlijk gewoon een grafische bug en zal geen probleem zijn.  :)

      er begint een puntje te kleuren nu, maar is dat niet een beetje weinig? 
    bedankt voor je reactie, groetjes                                                                      

  • farmerjohn 22 (US1)farmerjohn 22 (US1) US1 Posts: 37,770
    edited 11.02.2020


      er begint een puntje te kleuren nu, maar is dat niet een beetje weinig? 


    @cookie2 (NL1)  Zolang je onderstaande nummers correct zijn, zou het niet moeten uitmaken. Gewoon een bug met de afbeelding.  :)

                   Zo ziet de mijne er vandaag uit. Groot verschil.  ;)   
    Post edited by farmerjohn 22 (US1) on
  • tientje64 (NL1)tientje64 (NL1) NL1 Posts: 104
    probleem met beloningen gouden coopkampioenschap: de kisten geven ongeldige ID aan en opnieuw ingelogd en alle kisten zijn verdwenen. Pffff...... de laatste tijd  zijn er toch veel mankementen. Zijn er nog farmers die dit probleem hebben? Bij ons in de coop zijn er die geen problemen hebben en anderen wel.
  • iron maiden (INT1)iron maiden (INT1) INT1 Posts: 240
    edited 13.02.2020
    Klopt op de INT server hetzelfde probleem. Het was een paar dagen weg maar is weer in volle glorie terug. Net als dat het beeld in de chat weg is. Overnieuw laden dan komt het soms weer terug. Maar deze morgen 4x geladen en nog steeds een lege chat. Gestoord word je ervan. En maar nieuwe onzinnige dingen toevoegen aan het spel zoals die humus palen op de velden,maar de bugs e.d weghalen en problemen oplossen HO maar!!!.

  • rozeke (NL1)rozeke (NL1) NL1 Posts: 29
    hallo ik heb een vraagje 
    hoe verander ik mijn email adres
    dank je wel
  • eug1 (NL1)eug1 (NL1) NL1 Posts: 11,434
    hallo ik heb een vraagje 
    hoe verander ik mijn email adres
    dank je wel

    stuur een bericht naar support, waarin je je nieuwe mailadres doorgeeft. Is binnen een paar dagen gedaan door hen, weet ik uit ervaring.
  • rozeke (NL1)rozeke (NL1) NL1 Posts: 29
    dank je wel  ik zal dat doen 
  • boer.leo (NL1)boer.leo (NL1) NL1 Posts: 1
    ik kan op mijn dromeiland niet verder met uppen, terwijl ik dit wel kan op mijn andere 4 farmen.  Mede daarom loop ik vele diamanten mis. Inmiddels is mijn waarde bonus op deze droomeiland overal ruim 40 %
    wie kan mij helpen ?

    groetjes Leo
  • hoe kan het zijn dat 1 lid ( Corryharley ) van mijn cooperatie (carpediem)
    geen droomwereld heeft.?????
  • Hallie101 (US1)Hallie101 (US1) US1 Posts: 19
    wat bedoelt u? Stuur me een bericht hier om het uit te leggen.
  • de puntentelling bij noorderlicht roept vraagtekens op en is wederom zeer twijfelachtig :(
  • willeke (US1)willeke (US1) US1 Posts: 153
    Hallo    Ik vraag me af   of iedereen net zo weinig  potten vuurvliegjes  krijgt als ik. Bij de  eieren  krijg ik  meestal maar 2  punten   en ook  op de velden   krijg ik  niet bij alles wat ik er af  haal  vuurvliegjes  ,dat schiet niet  op . 
  • willeke (US1)willeke (US1) US1 Posts: 153
    Hallo    Ik vraag me af   of iedereen net zo weinig  potten vuurvliegjes  krijgt als ik. Bij de  eieren  krijg ik  meestal maar 2  punten   en ook  op de velden   krijg ik  niet bij alles wat ik er af  haal  vuurvliegjes  ,dat schiet niet  op . 

    Ik speel al de hele dag  en heb  inmiddels  450   vuurvliegjes  verzameld   ,moet er 2500   hebben  ppppppffffff

  • hallo 
    ik ben cooperatievoorzitter van carpediem.
    er is 1 lid bij mijn coop die geen droomfarm krijg.
    wat kan zij hier aan doen om het wel te krijgen.
    haar speler naam is Corryharley
    hoop dat u haar kan helpen

  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    hoihoi, met geluksmunten bij omar worden regelmatig eilanddollars aangeboden.

    ik heb ze voorbij zien gaan maar vind ze niet terug in de opslag, vraagje;

    waar zijn ze gebleven en waar kan ik ze voor gebruiken?

    groetjes
  • Mummie (NL1)Mummie (NL1) NL1 Posts: 149
    ik vind de nieuwe manier om de boten te vullen helemaal top. compliment!!!!! 
    enige wat jammer is dat het in de haven verder wat trager is gaan werken.
  • grrr (NL1)grrr (NL1) NL1 Posts: 664

    Helaas weggegooide muntjes ben ik bang, alle "tijdelijke farm dollars" verdwijnen na het eindigen van die boerderij (omgezet in tickets, schelpen enz.) dus je kunt geen eilanddollars op voorraad hebben.
    Er staan meer van die loze aanbiedingen in, voor tijdelijke farm voer enz., die hebben dus alleen nut als de betreffende boerderij loopt.


This discussion has been closed.