Home EN General Discussions & Questions

Join the official Goodgame Big Farm Discord today!Join our Big Farm Discord Server

Are you looking for a community of like-minded farmers to discuss your farming experience with? Look no further than the GoodGame Big Farm Discord Server!

Our server is the perfect place to connect with other farmers from around the world. Whether you're looking to chat about strategy, share tips and tricks, or just make new friends, our community has got you covered.

And that's not all - as a member of our Discord server, you'll also have access to exclusive giveaways and other special events. It's the perfect way to stay up to date on all the latest news and updates from GoodGame Studios.

So what are you waiting for? Join the GoodGame Big Farm Discord Server today and start connecting with fellow farmers from all over the world. Just click here to join the fun!

Help offered for Dutch players (hulp aangeboden voor NL spelers)

1225244

Comments

• Francien (NL1)Francien (NL1) NL1 Posts: 10
    Wat is er aan de hand met Big Farm ik kan niet normaal spelen en meerdere met mij. 10 x klikken en dan gebeurt er nog.

• veh (NL1)veh (NL1) NL1 Posts: 134
    BF is van mij een oude zagevent aan't maken; Duurt lang voor inloggen, als men dan ingelogd is, kan men maar gedeeltelijk oogsten want aantal velden blijven gewoon beplant, krijg je ze dan, na verschillende malen op te klikken, toch geoogst geeft het zaaien dan weer problemen. zelfde met stallen. Hoe kan men dan een copmpetitie spelen met zulke handicaps. waarom ben ik soms nog verwonderd dat spelers, die het spel al jaren spelen, er mee stoppen.
  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    Tis weer pure ergernis en ellende en toch de moed er maar inhouden . het zal straks wel over zijn :)
    "en de boer ploegde voort" zegde men dan vroeger bij ons :-)
  • Zou kunnen maar volgens mij de ploeg vandaag in de modder blijven steken de appels niet uit de bomen te krijgen en het vee niet uit de stallen Geduld is een schone zaak zegt men ook wel.
  • FastSylvia (NL1)FastSylvia (NL1) NL1 Posts: 102
    Yep big problems met de uitdagingen..het valt me op dat alles bevriest zodra er een pop-up verschijnt...
    ranglijsten leeg, niets op te starten...bijna niet in te loggen, te zaaien of te oogsten...

gaat weer lekker! 

Maaaaar, de goudaanbiedingen werken perfect, ze kunnen het dus wel als ze willen :-)
  • Zo traag als stront tegen de trap omhoog.........
  • Mummie (NL1)Mummie (NL1) NL1 Posts: 149
    edited 11.12.2019
    nu de update is nu ook de droom trager. waarom nou weer iets verknallen wat wel goed liep?????
    wat is het nut van een stoffig wolkje als ik iets zaai? 
  • Vrees dat die klimaatdoelstelling wederom niet word gehaald en wie krijgt de schuld???juist ja Met zijn allen lekker op de trekker naar goodgamestudios
  • sinds gisteren moet ik elke keer opnieuw inloggen, als ik van de droomboerderij naar de hoofdboerderij ga ook.erg vervelend. dit was eerst niet en ik speel al ruim drie jaar elke dag.
  • Staat het groene vinkje wel in het hokje bij blijf aangemeld
    Wat grafische ups betreft een 10 op 10 voor mij maar is wel jammer dat ik bij elke uitdaging bij de dorpsmarkt minstens 1-2 keer opnieuw moet opstarten want spel loopt telkens vast. Hoop dat het snel opgelost is
    nu de update is nu ook de droom trager. waarom nou weer iets verknallen wat wel goed liep?????
    wat is het nut van een stoffig wolkje als ik iets zaai? 
    Dat vraag ik mij dus ook af, wat een flauwekul, hahha :s<3
    ik koop elke maand wel wat goud. ik ben me ook bewuast dat het onderhoud van het spel en verdere ontwikkelingen geld kosten. maar als ik goud koop en hun gaan er deze idioterie van bedenken.... zal ik er toch maar weer eens goed over denken of ik dat dan nog wel zal doen. want deze update ( downgrade) vind ik mijn geld niet waard

ik koop elke maand wel wat goud. ik ben me ook bewuast dat het onderhoud van het spel en verdere ontwikkelingen geld kosten. maar als ik goud koop en hun gaan er deze idioterie van bedenken.... zal ik er toch maar weer eens goed over denken of ik dat dan nog wel zal doen. want deze update ( downgrade) vind ik mijn geld niet waard

Ik wil er ook nog aan toevoegen dat ik het erg irri vind en het stoort gewoon. 
    Dan heb je nu ook wanneer je oogst is het of er slijm uit de planten komt.

Sorry moderaters dit is een toevoeging van generlei waarde. en ik ben ook een maandelijkse goudkoper en zit niet te wachten op deze onzin, dus weg ermee
    Vraagje : zijn er nog spelers waar het spel vastloopt bij het verschijnen van een nieuwe goudaanbieding? (Heb vroeger al eens een computer vervangen omdat ik dacht dat daar de fout lag maar  achteraf bleek het een bug van BF te zijn. Zou dit niet graag 2de keer meemaken)
    edited 16.12.2019
    gooi met de update ook meteen ff die vertragende stofwolken in de vuilnisbak

toch jammer dat ze totaal niet luisteren naar degene die het spel spelen en goud kopen om hun salaris te betalen.
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    aanvulling na update : ze hebben er wel wat mee gedaan . OMG viel bijna van mijn stoel. nog steeds wat zichtbaar maar zeer zeker minder storend en ook minder vertragend.
    Post edited by Mummie (NL1) on
    Blijkbaar hebben ze ditmaal toch geluisterd hoor Mummie, de stofwolken zijn vervangen door veel minder opzichtige sterretjes en mijn geklaag over het vastlopen is ook opgelost. Heerlijk om al mijn farms terug te kunnen spelen zonder telkens 4-5 maal per farm (hoofd, lekkerbek, bloemen,...) opnieuw te moeten opstarten bij het klaarzetten ervan. Bedankt BF (Als het goed is mag het ook gezegd worden). Hopelijk blijft het zo :-)
    daarom gaf ook ik een aanvulling bij mijn tekst. ook de sterretjes hebben geen meerwaarde maar dit is echt zo veel beter. 
  • iron maiden (INT1)iron maiden (INT1) INT1 Posts: 240
    Die wolken toen en die sterretjes nu dat is waarschijnlijk de CO2 die uitgestoten word bij het groeien. Omdat de eigenaar van het spel uit Zweden komt heeft Greta in dit spel ook al een dikke vinger
    Ik heb sinds gisteren het gemaks abbo.  wel fijn die herhaaltoets.

jammer dat ik niet kan kiezen wat ik geoogst wil hebben, het is alles of zelf een bepaald produkt oogsten.

en dat is nu net waar het mij om gaat, misschien dat het nog aangepast kan worden op den duur? 

groetjes
  • Lord (NL1)Lord (NL1) NL1 Posts: 38
    een  vraag  je mijn decoratie stukken  zijn  verdwenen na een  update.ong  190 stuks. .  hoe  komen die  terug   big  farm
    Toon men de eerste keer een vorm van die indelingsmodus startte was dat bij mij ook het geval (wel paar jaar geleden) maar na een paar dagen waren ze er terug. Was indertijd een bug (Dat woordje wordt toch graag gebruikt bij BF :)  )
  • eug1 (NL1)eug1 (NL1) NL1 Posts: 11,434
    een  vraag  je mijn decoratie stukken  zijn  verdwenen na een  update.ong  190 stuks. .  hoe  komen die  terug   big  farm

Ik heb er ook last van/ Als je er een wil plaatsen, dan helpt het in ieder geval voor even als je opnieuw opstart. Al zijn ze kort daarna ook weer verdwenen. Althans bij mij/
  • droopy980 (NL1)droopy980 (NL1) NL1 Posts: 14
    wat is er nu weer aan de hand kan op geen enkele manier inloggen alles browsers al geprobeerd grrr wat een ellende dit spell nog maar gewoon te willen spelen
    alleen de droom werkt nog als je daar al in zat

• Maggiltilda (NL1)Maggiltilda (NL1) NL1 Posts: 546
    edited 20.12.2019
    Geen verbinding hier op BF
    Bordje nu werk im uitvoering,
  • droopy980 (NL1)droopy980 (NL1) NL1 Posts: 14
    haha moet er stilaan mee lachen met dit spel hoor niks werkt zoals het hoort nog erger dan een slecht huwelijk
  • Maggiltilda (NL1)Maggiltilda (NL1) NL1 Posts: 546
    Zolang je er geen goud instopt is het om te lachen ja
This discussion has been closed.