Join the official Goodgame Big Farm Discord today!
Are you looking for a community of like-minded farmers to discuss your farming experience with? Look no further than the GoodGame Big Farm Discord Server!
Our server is the perfect place to connect with other farmers from around the world. Whether you're looking to chat about strategy, share tips and tricks, or just make new friends, our community has got you covered.
And that's not all - as a member of our Discord server, you'll also have access to exclusive giveaways and other special events. It's the perfect way to stay up to date on all the latest news and updates from GoodGame Studios.
So what are you waiting for? Join the GoodGame Big Farm Discord Server today and start connecting with fellow farmers from all over the world. Just click here to join the fun!
Comments
ranglijsten leeg, niets op te starten...bijna niet in te loggen, te zaaien of te oogsten...
gaat weer lekker!
wat is het nut van een stoffig wolkje als ik iets zaai?
Dan heb je nu ook wanneer je oogst is het of er slijm uit de planten komt.
Sorry moderaters dit is een toevoeging van generlei waarde. en ik ben ook een maandelijkse goudkoper en zit niet te wachten op deze onzin, dus weg ermee
toch jammer dat ze totaal niet luisteren naar degene die het spel spelen en goud kopen om hun salaris te betalen.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
aanvulling na update : ze hebben er wel wat mee gedaan . OMG viel bijna van mijn stoel. nog steeds wat zichtbaar maar zeer zeker minder storend en ook minder vertragend.
jammer dat ik niet kan kiezen wat ik geoogst wil hebben, het is alles of zelf een bepaald produkt oogsten.
en dat is nu net waar het mij om gaat, misschien dat het nog aangepast kan worden op den duur?
groetjes
Ik heb er ook last van/ Als je er een wil plaatsen, dan helpt het in ieder geval voor even als je opnieuw opstart. Al zijn ze kort daarna ook weer verdwenen. Althans bij mij/
Bordje nu werk im uitvoering,