Home EN General Discussions & Questions

Join the official Goodgame Big Farm Discord today!Join our Big Farm Discord Server


Are you looking for a community of like-minded farmers to discuss your farming experience with? Look no further than the GoodGame Big Farm Discord Server!


Our server is the perfect place to connect with other farmers from around the world. Whether you're looking to chat about strategy, share tips and tricks, or just make new friends, our community has got you covered.


And that's not all - as a member of our Discord server, you'll also have access to exclusive giveaways and other special events. It's the perfect way to stay up to date on all the latest news and updates from GoodGame Studios.


So what are you waiting for? Join the GoodGame Big Farm Discord Server today and start connecting with fellow farmers from all over the world. Just click here to join the fun!

Help offered for Dutch players (hulp aangeboden voor NL spelers)

1224244

Comments

  • coop Fair Play staat niet in de cooplijst, kan die daar opnieuw geplaatst worden?
    Probeer een coop project af te ronden anders wachten op een goop event kan zijn dat dit de trigger is om de coop weer in de lijst te krijgen.Anders zit er niks anders op om een ticket naar support te sturen succes daar mee.

    Het rad op het eiland is inmiddels met de hotfix hersteld mensen die voor de hotfix deco zijn misgelopen krijgen compensatie hiermee ook veel succes hier gaat het wel eens mis 😀
  • Astor (NL1)Astor (NL1) NL1 Posts: 150
    Wat is dat nu weer, harde werker vis is begonnen en bij verschillende spelers is het puntenaantal van de vorige harde werker niet aangepast. Ik ben daar één van. Ik heb al over de 4.000.000 punten en krijg op deze manier geen prijzen meer. Wordt dit nog aangepast door BF ?

    groetjes,
    CrazyIngrid5
  • carien57 (NL1)carien57 (NL1) NL1 Posts: 41
    Wat is dat nu weer, harde werker vis is begonnen en bij verschillende spelers is het puntenaantal van de vorige harde werker niet aangepast. Ik ben daar één van. Ik heb al over de 4.000.000 punten en krijg op deze manier geen prijzen meer. Wordt dit nog aangepast door BF ?

    groetjes,
    CrazyIngrid5
    Wat is dat nu weer, harde werker vis is begonnen en bij verschillende spelers is het puntenaantal van de vorige harde werker niet aangepast. Ik ben daar één van. Ik heb al over de 4.000.000 punten en krijg op deze manier geen prijzen meer. Wordt dit nog aangepast door BF ?

    groetjes,
    CrazyIngrid5
    Je hebt je prijzen wel gekregen ik ben ook met mijn oude score gestart. Ik vind dat alleen maar vervelend voor de overige spelers in de boerencompetitie. Jammer dat het eigenlijk elke keer mis gaat met het starten van een nieuw event.
  • Henk29 (NL1)Henk29 (NL1) NL1 Posts: 34
    Wat is dat nu weer, harde werker vis is begonnen en bij verschillende spelers is het puntenaantal van de vorige harde werker niet aangepast. Ik ben daar één van. Ik heb al over de 4.000.000 punten en krijg op deze manier geen prijzen meer. Wordt dit nog aangepast door BF ?

    groetjes,
    CrazyIngrid5
    Wat is dat nu weer, harde werker vis is begonnen en bij verschillende spelers is het puntenaantal van de vorige harde werker niet aangepast. Ik ben daar één van. Ik heb al over de 4.000.000 punten en krijg op deze manier geen prijzen meer. Wordt dit nog aangepast door BF ?

    groetjes,
    CrazyIngrid5
    Je hebt je prijzen wel gekregen ik ben ook met mijn oude score gestart. Ik vind dat alleen maar vervelend voor de overige spelers in de boerencompetitie. Jammer dat het eigenlijk elke keer mis gaat met het starten van een nieuw event.
    Ja idd heel jammer dat ze niks oplossen. Allleen maar nieuwe dingen erbij, zorg dat het oude goed werkt voor je wat nieuws toevoegd. 
  • edithroos (NL1)edithroos (NL1) NL1 Posts: 23
    nou ja konden ze ondehoud niet 
    iets eerder doen
  • veh (NL1)veh (NL1) NL1 Posts: 134
    Wat er bij mij niet in kan is het feit dat events die goed werken dikwijls in het honderd lopen als ze een volgende maal terug opgestart worden. Zijn er dan telkens zo'n grote veranderingen die er aan gebeuren welke zomaar, zonder testen, op ons losgelaten worden. Zou me niet verwonderen dat veel nieuwe spelers het daarom zo snel opgeven. 
  • theo6 (NL1)theo6 (NL1) NL1 Posts: 1
    hoe krijgen we meer als 5 leden in de cooperatie::??
  • grrr (NL1)grrr (NL1) NL1 Posts: 664
    Om het aantal mogelijke leden te verhogen moet je onderzoek doen.
    Open het cooperatie overzicht, de meest rechtse tab bovenaan is voor de onderzoeken.
    Kies dan in het "drop down" menu (pijltje midden boven) cooperatie, dan kom je bij de onderzoekn voor uitbreiding ledental.
    Succes!
  • farmerjohn 22 (US1)farmerjohn 22 (US1) US1 Posts: 37,770
    edited 25.11.2019
    hoe krijgen we meer als 5 leden in de cooperatie::??
    @theo6 (NL1) Je moet het onderzoek doen genaamd "Recruitments".  :)

                                                           
  • AwesomeEsje (NL1)AwesomeEsje (NL1) NL1 Posts: 45
    edited 26.11.2019
    zo jammer om te zie hoe laag de eigen waarde van sommige spelers is en hoe ze bereid zijn om liegen en bedriegen te vergeten en vergeven als ze maar in goud kunnen spelen :(
    geef es spontaan een glimmertje aan iemand buiten je coop ipv elkaar het licht in de ogen niet gunnen, geef spontaan een compliment aan medespelers ipv iemand met leugens voor je winnen.  punten maken niet een bijzonder mens, maar je gedrag.
    mijn wens voor het nieuwe jaar een extra portie zelfrespect voor iedereen :)))
  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    Hallo, wat ik fijn zou vinden;  de boerderij wordt groter en groter dus meer en meer produkten.

    Mijn suggestie; is het mogelijk om een 3e opslag te realiseren?  Lijkt me niet meer dan logisch, groetjes
  • sarinc (NL1)sarinc (NL1) NL1 Posts: 87
    goedenavond,

    Kan iemand mij uitleggen hoe het appartementsblok werkt.
    Ik heb 1 account blok op level 4 6 huizen kunnen erin.
    Ik heb er 1 op een ander account en deze in de upgrade gedaan naar level 5 maar geen ruimte 
    om nog een huis te plaatsen, deze blijft dus ook op 6 huizen staan.
    Klopt dit wel?

    groeten,
    sarinc
  • farmerjohn 22 (US1)farmerjohn 22 (US1) US1 Posts: 37,770
    edited 26.11.2019
    goedenavond,

    Kan iemand mij uitleggen hoe het appartementsblok werkt.
    Ik heb 1 account blok op level 4 6 huizen kunnen erin.
    Ik heb er 1 op een ander account en deze in de upgrade gedaan naar level 5 maar geen ruimte 
    om nog een huis te plaatsen, deze blijft dus ook op 6 huizen staan.
    Klopt dit wel?

    groeten,
    sarinc
    @sarinc (NL1)  Ja, zo werkt het. Op sommige niveaus van het flatgebouw kun je geen huizen toevoegen. Als u op de "i" klikt voor informatie in het wielmenu, kunt u zien welke niveaus meer huizen toestaan en welke niet.  :)
                                              
    Post edited by farmerjohn 22 (US1) on
  • Hallo ik ga op vakantie en wil een chromebook kopen om bigfarm op te spelen weet iemand of dat gaat zonder gebruik van de app maar met browser op chromebook
  • suus2005 (NL1)suus2005 (NL1) NL1 Posts: 80
    goedenavond,

    Kan iemand mij uitleggen hoe het appartementsblok werkt.
    Ik heb 1 account blok op level 4 6 huizen kunnen erin.
    Ik heb er 1 op een ander account en deze in de upgrade gedaan naar level 5 maar geen ruimte 
    om nog een huis te plaatsen, deze blijft dus ook op 6 huizen staan.
    Klopt dit wel?

    groeten,
    sarinc
    @sarinc (NL1)  Ja, zo werkt het. Op sommige niveaus van het flatgebouw kun je geen huizen toevoegen. Als u op de "i" klikt voor informatie in het wielmenu, kunt u zien welke niveaus meer huizen toestaan en welke niet.  :)
                                              

    dank je wel voor het antwoord, weer wat wijzer
  • wiggeltje (NL1)wiggeltje (NL1) NL1 Posts: 88
    edited 03.12.2019
    erg druk na die update op de hoofdboerderij 
    Post edited by wiggeltje (NL1) on
  • ayda (NL1)ayda (NL1) NL1 Posts: 2
    goedenavond,

    Kan iemand mij uitleggen hoe het appartementsblok werkt.
    Ik heb 1 account blok op level 4 6 huizen kunnen erin.
    Ik heb er 1 op een ander account en deze in de upgrade gedaan naar level 5 maar geen ruimte 
    om nog een huis te plaatsen, deze blijft dus ook op 6 huizen staan.
    Klopt dit wel?

    groeten,
    sarinc
    @sarinc (NL1)  Ja, zo werkt het. Op sommige niveaus van het flatgebouw kun je geen huizen toevoegen. Als u op de "i" klikt voor informatie in het wielmenu, kunt u zien welke niveaus meer huizen toestaan en welke niet.  :)
                                              

    Dan kan  je mij misschien ook wel helpen.

    Kan je de huizen die in het complex staan nog upgraden zelf?

    Want mijn huizen zijn pas level 3/4 dus ik wil ze later nog naar level 5 upgraden.


    alvast bedankt.

  • grrr (NL1)grrr (NL1) NL1 Posts: 664
    je kunt de huizen gewoon upgraden in het appartementsgebouw.
  • farmerjohn 22 (US1)farmerjohn 22 (US1) US1 Posts: 37,770

    Dan kan  je mij misschien ook wel helpen.

    Kan je de huizen die in het complex staan nog upgraden zelf?

    Want mijn huizen zijn pas level 3/4 dus ik wil ze later nog naar level 5 upgraden.


    alvast bedankt.

      Zoals grrr zegt, kun je ze upgraden in het flatgebouw. Klik op het deurpictogram in het wielmenu. Klik vervolgens op de upgrade-knop van het huis dat u wilt upgraden.  :)

                                                
  • ayda (NL1)ayda (NL1) NL1 Posts: 2
    Allemaal heel erg bedankt :D 
  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    Wat jammer nu weer dat ons een worst is voor gehouden met de droom.

    Die is nu wel uit elkaar gespat door zo weinig diamanten nog te geven.

    Of moeten we daarvoor straks ook nog een pas voor aan schaffen?
  • edithroos (NL1)edithroos (NL1) NL1 Posts: 23
    hoi farmers
    wie kan mij vertellen hoe de koeienflat werkt
    en wat het uppe kost aan diamanten
    gr edith
  • Anja1960 (NL1)Anja1960 (NL1) NL1 Posts: 35
    Zijn er meer coops waar de booster bij het HWE niet werkt?
    Gr.
    Anja1960
  • eug1 (NL1)eug1 (NL1) NL1 Posts: 11,434
    Zijn er meer coops waar de booster bij het HWE niet werkt?
    Gr.
    Anja1960

    Bij ons (Elizabeth farm) ook niet
  • eug1 (NL1)eug1 (NL1) NL1 Posts: 11,434
    intussen werkt het wel
  • JenK (NL1)JenK (NL1) NL1 Posts: 25
    Ik ben uit het spel gegooid en ik kom er niet meer in. Zijn er meer die daar last van hebben?

  • JenK (NL1)JenK (NL1) NL1 Posts: 25
    O, terwijl ik dit schreef is het toch gelukt weer in te loggen.
  • flynn (NL1)flynn (NL1) NL1 Posts: 49
    spelernaam bestaat pffff kan niet inloggen hebben meer dat?
  • Ja zeer moeizaam inloggen spelersnaam niet herkennen tijdje negeren na een poosje word deze uiteindelijk gevonden.Echter spel loopt slecht alles zeer traag.

  • JenK (NL1)JenK (NL1) NL1 Posts: 25
    Hier ook inlogproblemen. Na lang wachtend kom je er uiteindelijk in.
This discussion has been closed.