Wat loopt het spel slecht, niet kunnen oogsten, zeer sloom. Uitdagingen niet kunnen zien helemaal niets daar kunnen zien. Hebben meer mensen hier last van?? Groeten, suus2005 de bonte koe
Hallo, zit er bij jullie ook een slotje op de persoonlijke prestatiebeloningen bij de dorpsmarkt? Ik heb al redelijk wat punten behaald maar geen enkele beloning gekregen, slotje blijft gewoon dicht.
Ik heb het nog eens goed bekeken allemaal, en als ik het goed begrijp krijgt alleen diegene die de meeste punten heeft een beloning, de rest niets meer. Waarom zou je dan nog de dorpsmarkt willen spelen? Vorige keren kreeg je tenminste nog wat kleine beloningen. De goud licenties waren vorige keer ook al weg. Zo krijg je steeds minder zin om nog verder te gaan met het spel. Als je, je inspant verwacht je ook een beloning, of zie ik dat verkeerd?
Hebben jullie ook problemen met de extra XP van Mathilda's academie. Bijvoorbeeld als je speciale humus gebruikt. Volgens mij krijg ik het dan niet.
Hoi Eug, het viel mij ook op dat het getalletje niet klopt als ik de humus gebruik. Maar als je naar het totale aantal XP kijkt, bovenaan het scherm, dat telt hij wel het juiste aantal XP erbij op.
Hebben jullie ook problemen met de extra XP van Mathilda's academie. Bijvoorbeeld als je speciale humus gebruikt. Volgens mij krijg ik het dan niet.
Hoi Eug, het viel mij ook op dat het getalletje niet klopt als ik de humus gebruik. Maar als je naar het totale aantal XP kijkt, bovenaan het scherm, dat telt hij wel het juiste aantal XP erbij op.
Hallo bij de aarden wedstrijd worden de punten niet bij geteld sta al dagen op het zelfde aantal en krijg dus ook geen kado en verhoging in rang. Meer mensen die daar last van hebben?
Hallo allemaal, Bij ons werkt de Shinkei-Suijakuschool (memory) niet. Komt deels tevoorschijn rechts onderin beeld, maar je kunt het spel niet starten. Zijn er meer mensen die hier last van hebben ?
Er zijn er meer met dit probleem op engels forum word de tip gegeven ctrl samen met - te doen hierdoor word de startknop zichtbaar.Als je klaar bent weer ctrl met + om terug te gaan naar normale grote. Heb zelf het probleem niet dus niet uit getest maar je zou het kunnen proberen.
Hallo allemaal, Bij ons werkt de Shinkei-Suijakuschool (memory) niet. Komt deels tevoorschijn rechts onderin beeld, maar je kunt het spel niet starten. Zijn er meer mensen die hier last van hebben ?
Als je bij "oficial announcements" kijkt kun je de aankondiging vinden, maar veruit de meest uitgebreide info kun je vinden op de site van speler @CrazyBigfarm55 (US1) , over alle onderdelen van het spel.
Hallo allemaal Als ik de farm machine uit de garage instel ,zodat ik meer punten krijg ,stopt het meerdere punten krijgen terwijl de tijd nog niet is verstreken ,Hebben er meer spelers last van???
Welke machine bedoel je? Er zijn boeren productie machines die je kunt activeren, voor extra opbrengst van de stallen, extra vis enz. weet niet wat je bedoeld met meer punten.
Bij de boerenmachines is de multiboer de machine die het aantal reputatiepunten verhoogd, maar die werkt constant, hoeft niet geactiveerd te worden.
Ik heb trouwens geen problemen met de boeren productie machines, ze werken de aangegeven tijd.
Welke machine bedoel je? Er zijn boeren productie machines die je kunt activeren, voor extra opbrengst van de stallen, extra vis enz. weet niet wat je bedoeld met meer punten.
Bij de boerenmachines is de multiboer de machine die het aantal reputatiepunten verhoogd, maar die werkt constant, hoeft niet geactiveerd te worden.
Ik heb trouwens geen problemen met de boeren productie machines, ze werken de aangegeven tijd.
Ik bedoel de farm machines uit de garage ,die moet je activeren met certificaten of met tools en dan werken zij een bepaalde tijd.
Weer een nieuwe bug????? Ik heb groene kool 2.553 mag er 2700 hebben .Nu heb ik er 126 gekweekt en toch zeggen ze dat ik er 70 moet verkopen .Raar toch???Klopt niet .Nog meer spelers dat?
hoi, ticket gemaakt van score van vikingfarm; nl dat er 324 personen met 5 milj punten starten in ranking.
(Content of support ticket removed. Please be aware that it is against Community Guidelines to post copies of Support tickets/answers). (Inhoud van supportticket verwijderd. Houd er rekening mee dat het in strijd is met de communityrichtlijnen om kopieën van supporttickets / antwoorden te posten).
Maar er zijn 4 leden van onze coop die ook met die 5 miljoen gestart zijn vanaf dag1 noorderlichtfarm en zij hebben geen gele mysterieuze dozen gekocht met 5 milj runestenen als beloning. Voel mij met een kluitje in het riet weggestuurd.
het noorderlicht-rad van fortune: deco "vikinguitkijkpost" gewonnen. Decoratie is nergens te vinden in opslag, had ik ook met de decoratie die als beloning gegeven werd bij de taak : bouw een huis.
Edited to remove content of Support ticket || Rowdy
hoi, ticket gemaakt van score van vikingfarm; nl dat er 324 personen met 5 milj punten starten in ranking.
Maar er zijn 4 leden van onze coop die ook met die 5 miljoen gestart zijn vanaf dag1 noorderlichtfarm en zij hebben geen gele mysterieuze dozen gekocht met 5 milj runestenen als beloning. Voel mij met een kluitje in het riet weggestuurd.
Aan het eind van het vorige eiland kreeg iedereen in de top 1000 5 miljoen runestenen. Deze werden pas uitgekeerd op het moment dat je online was. Er zijn dus veel spelers die uitgelogd waren voordat het eiland stopte en pas weer gingen spelen nadat het nieuwe eiland was gestart. (hier zat maar een paar uur tussen.) Zo zijn ze dus al begonnen met 5 miljoen. Er zijn ook spelers bij wie dit het geval was en die daarnaast ook nog zo'n box hadden. Die kwamen dus zelfs met nog meer runestenen in het eiland.
Edited to remove content of support ticket || Rowdy
Comments
Ik heb al redelijk wat punten behaald maar geen enkele beloning gekregen, slotje blijft gewoon dicht.
Bij ons werkt de Shinkei-Suijakuschool (memory) niet. Komt deels tevoorschijn rechts onderin beeld, maar je kunt het spel niet starten. Zijn er meer mensen die hier last van hebben ?
Heb zelf het probleem niet dus niet uit getest maar je zou het kunnen proberen.
groetjes leo
(Content of support ticket removed. Please be aware that it is against Community Guidelines to post copies of Support tickets/answers).
(Inhoud van supportticket verwijderd. Houd er rekening mee dat het in strijd is met de communityrichtlijnen om kopieën van supporttickets / antwoorden te posten).
Edited to remove content of Support ticket || Rowdy
Edited to remove content of support ticket || Rowdy