Home EN General Discussions & Questions

Join the official Goodgame Big Farm Discord today!Join our Big Farm Discord Server


Are you looking for a community of like-minded farmers to discuss your farming experience with? Look no further than the GoodGame Big Farm Discord Server!


Our server is the perfect place to connect with other farmers from around the world. Whether you're looking to chat about strategy, share tips and tricks, or just make new friends, our community has got you covered.


And that's not all - as a member of our Discord server, you'll also have access to exclusive giveaways and other special events. It's the perfect way to stay up to date on all the latest news and updates from GoodGame Studios.


So what are you waiting for? Join the GoodGame Big Farm Discord Server today and start connecting with fellow farmers from all over the world. Just click here to join the fun!

Help offered for Dutch players (hulp aangeboden voor NL spelers)

1223244

Comments

  • gerdakla (NL1)gerdakla (NL1) NL1 Posts: 50
    Goedemiddag,

    Wat loopt het spel slecht, niet kunnen oogsten, zeer sloom.
    Uitdagingen niet kunnen zien helemaal niets daar kunnen zien.
    Hebben meer mensen hier last van??
    Groeten,
    suus2005
    de bonte koe
    Klopt ik heb er ook last van

  • gerdakla (NL1)gerdakla (NL1) NL1 Posts: 50
    Hallo, zit er bij jullie ook een slotje op de persoonlijke prestatiebeloningen bij de dorpsmarkt?
    Ik heb al redelijk wat punten behaald maar geen enkele beloning gekregen, slotje blijft gewoon dicht.
  • gerdakla (NL1)gerdakla (NL1) NL1 Posts: 50
    edited 09.11.2019
    Ik heb het nog eens goed bekeken allemaal, en als ik het goed begrijp krijgt alleen diegene die de meeste punten heeft een beloning, de rest niets meer. Waarom zou je dan nog de dorpsmarkt willen spelen?
    Vorige keren kreeg je tenminste nog wat kleine beloningen. De goud licenties waren vorige keer ook al weg. Zo krijg je steeds minder zin om nog verder te gaan met het spel. Als je, je inspant verwacht je ook een beloning, of zie ik dat verkeerd?
  • eug1 (NL1)eug1 (NL1) NL1 Posts: 11,434
    Hebben jullie ook problemen met de extra XP van Mathilda's academie. Bijvoorbeeld als je speciale humus gebruikt. Volgens mij krijg ik het dan niet.
  • Hebben jullie ook problemen met de extra XP van Mathilda's academie. Bijvoorbeeld als je speciale humus gebruikt. Volgens mij krijg ik het dan niet.
    Hoi Eug, het viel mij ook op dat het getalletje niet klopt als ik de humus gebruik. Maar als je naar het totale aantal XP kijkt, bovenaan het scherm, dat telt hij wel het juiste aantal XP erbij op.
  • eug1 (NL1)eug1 (NL1) NL1 Posts: 11,434
    Hebben jullie ook problemen met de extra XP van Mathilda's academie. Bijvoorbeeld als je speciale humus gebruikt. Volgens mij krijg ik het dan niet.
    Hoi Eug, het viel mij ook op dat het getalletje niet klopt als ik de humus gebruik. Maar als je naar het totale aantal XP kijkt, bovenaan het scherm, dat telt hij wel het juiste aantal XP erbij op.
    Dank je. Dat was me niet opgevallen.
  • willeke (US1)willeke (US1) US1 Posts: 153
    Hallo   bij  de  aarden  wedstrijd   worden   de  punten  niet  bij geteld   sta  al  dagen   op  het zelfde  aantal  en krijg  dus ook geen   kado  en verhoging in  rang.  Meer  mensen  die  daar  last van hebben?
  • Henk29 (NL1)Henk29 (NL1) NL1 Posts: 34
    Nee waar wij last van hebben ons aan ergeren. Veel te veel evenmenten tegelijk en weer het zoveelste CK. Zo halen ze het plezier uit het spel. 
  • Hallo allemaal,
    Bij ons werkt de Shinkei-Suijakuschool (memory) niet. Komt deels tevoorschijn rechts onderin beeld, maar je kunt het spel niet starten. Zijn er meer mensen die hier last van hebben ?

  • Er zijn er meer met dit probleem op engels forum word de tip gegeven ctrl samen met - te doen hierdoor word de startknop zichtbaar.Als je klaar bent weer ctrl met + om terug te gaan naar normale grote.
    Heb zelf het probleem niet dus niet uit getest maar je zou het kunnen proberen.
  • Bedankt Tineke zal het even uitproberen.
  • Heb het uitgetest, maar helaas de startknop blijft buiten het scherm. Zowel op de PC als op de laptop.
  • Jammer hoop voor je dat ze het nog gaan oplossen
  • is er een link over droomfarm event ?
    groetjes leo
  • Hallo allemaal,
    Bij ons werkt de Shinkei-Suijakuschool (memory) niet. Komt deels tevoorschijn rechts onderin beeld, maar je kunt het spel niet starten. Zijn er meer mensen die hier last van hebben ?

    Ik heb hier hetzelfde probleem


  • grrr (NL1)grrr (NL1) NL1 Posts: 664
    is er een link over droomfarm event ?
    groetjes leo

    Als je bij "oficial announcements" kijkt kun je de aankondiging vinden, maar veruit de meest uitgebreide info kun je vinden op de site van speler @CrazyBigfarm55 (US1) , over alle onderdelen van het spel.
    De link naar de droomwereld pagina:


  • willeke (US1)willeke (US1) US1 Posts: 153
    Hallo   allemaal    Als ik  de  farm  machine uit de garage instel   ,zodat ik  meer punten  krijg   ,stopt  het  meerdere punten krijgen  terwijl de  tijd  nog  niet is verstreken  ,Hebben  er meer spelers last van???
  • grrr (NL1)grrr (NL1) NL1 Posts: 664
    Welke machine bedoel je? Er zijn boeren productie machines die je kunt activeren, voor extra opbrengst van de stallen, extra vis enz. weet niet wat je bedoeld met meer punten.
    Bij de boerenmachines is de multiboer de machine die het aantal reputatiepunten verhoogd, maar die werkt constant, hoeft niet geactiveerd te worden.
    Ik heb trouwens geen problemen met de boeren productie machines, ze werken de aangegeven tijd.
  • ielerol2 (NL1)ielerol2 (NL1) NL1 Posts: 3
    hoe is het mogelijk dat de coop Fair Play niet meer voorkomt in de lijst. wil graag weer opstarten. ben daar nog vz.
  • ielerol2 (NL1)ielerol2 (NL1) NL1 Posts: 3
    snap ik niet.
    hoe is het mogelijk dat de coop Eerlijk spelen niet meer veroorzaakt in de lijst. wil graag weer opstarten. ben daar nog vz.

  • ielerol2 (NL1)ielerol2 (NL1) NL1 Posts: 3
    Coop =" Fair Play " is bestaande coop staat niet meer in lijst van coops. kan dit teruggeplaatst worden. zodat er leden toegevoegd kunnen worden

  • grrr (NL1)grrr (NL1) NL1 Posts: 664
    Als een coop leeg is (geen leden meer heeft) wordt hij door het spel gewist.
    Als er nog wel leden waren kunnen ze de naam veranderd hebben, dan kun je zoeken op spelersnaam om te kijken of de coop er nog is.
  • willeke (US1)willeke (US1) US1 Posts: 153
    Welke machine bedoel je? Er zijn boeren productie machines die je kunt activeren, voor extra opbrengst van de stallen, extra vis enz. weet niet wat je bedoeld met meer punten.
    Bij de boerenmachines is de multiboer de machine die het aantal reputatiepunten verhoogd, maar die werkt constant, hoeft niet geactiveerd te worden.
    Ik heb trouwens geen problemen met de boeren productie machines, ze werken de aangegeven tijd.
    Ik bedoel de  farm  machines  uit de  garage   ,die moet je  activeren  met  certificaten  of  met  tools  en dan werken  zij  een bepaalde  tijd.
  • grrr (NL1)grrr (NL1) NL1 Posts: 664
    Oké, heb zelf nog niet meegemaakt dat ze korter werken dan aangegeven.
  • willeke (US1)willeke (US1) US1 Posts: 153
    Weer  een  nieuwe  bug?????  Ik heb  groene kool   2.553   mag er 2700 hebben  .Nu heb ik er 126  gekweekt en toch  zeggen  ze  dat ik  er  70  moet verkopen  .Raar  toch???Klopt niet .Nog  meer spelers  dat?
  • willeke (US1)willeke (US1) US1 Posts: 153
    En  het is  niet  alleen  op de  main  farm  maar  ook  bij andere  farms,de tellingen  kloppen   gewoon  niet
  • ielerol2 (NL1)ielerol2 (NL1) NL1 Posts: 3
    coop Fair Play staat niet in de cooplijst, kan die daar opnieuw geplaatst worden?
  • tientje64 (NL1)tientje64 (NL1) NL1 Posts: 104
    edited 20.11.2019
    hoi, ticket gemaakt van score van vikingfarm; nl dat er 324 personen met 5 milj punten starten in ranking.
      
    (Content of support ticket removed.  Please be aware that it is against Community Guidelines to post copies of Support tickets/answers).
    (Inhoud van supportticket verwijderd. Houd er rekening mee dat het in strijd is met de communityrichtlijnen om kopieën van supporttickets / antwoorden te posten).

    Maar er zijn 4 leden van onze coop die ook met die  5 miljoen gestart zijn vanaf dag1 noorderlichtfarm en zij hebben geen gele mysterieuze dozen gekocht met 5 milj runestenen als beloning. Voel mij met een kluitje in het riet weggestuurd. 

    Post edited by RowdyRac (FormerMod) on
  • tientje64 (NL1)tientje64 (NL1) NL1 Posts: 104
    edited 20.11.2019
    het noorderlicht-rad van fortune: deco "vikinguitkijkpost" gewonnen. Decoratie is nergens te vinden in opslag, had ik ook met de decoratie die als beloning gegeven werd bij de taak : bouw een huis. 




    Edited to remove content of Support ticket  || Rowdy
    Post edited by RowdyRac (FormerMod) on
  • eug1 (NL1)eug1 (NL1) NL1 Posts: 11,434
    edited 20.11.2019
    hoi, ticket gemaakt van score van vikingfarm; nl dat er 324 personen met 5 milj punten starten in ranking.
      
    Maar er zijn 4 leden van onze coop die ook met die  5 miljoen gestart zijn vanaf dag1 noorderlichtfarm en zij hebben geen gele mysterieuze dozen gekocht met 5 milj runestenen als beloning. Voel mij met een kluitje in het riet weggestuurd. 

    Aan het eind van het vorige eiland kreeg iedereen in de top 1000 5 miljoen runestenen. Deze werden pas uitgekeerd op het moment dat je online was. Er zijn dus veel spelers die uitgelogd waren voordat het eiland stopte en pas weer gingen spelen nadat het nieuwe eiland was gestart. (hier zat maar een paar uur tussen.) Zo zijn ze dus al begonnen met 5 miljoen. Er zijn ook spelers bij wie dit het geval was en die daarnaast ook nog zo'n box hadden. Die kwamen dus zelfs met nog meer runestenen in het eiland.




    Edited to remove content of support ticket  || Rowdy
    Post edited by RowdyRac (FormerMod) on
This discussion has been closed.