Home EN General Discussions & Questions

Join the official Goodgame Big Farm Discord today!Join our Big Farm Discord Server


Are you looking for a community of like-minded farmers to discuss your farming experience with? Look no further than the GoodGame Big Farm Discord Server!


Our server is the perfect place to connect with other farmers from around the world. Whether you're looking to chat about strategy, share tips and tricks, or just make new friends, our community has got you covered.


And that's not all - as a member of our Discord server, you'll also have access to exclusive giveaways and other special events. It's the perfect way to stay up to date on all the latest news and updates from GoodGame Studios.


So what are you waiting for? Join the GoodGame Big Farm Discord Server today and start connecting with fellow farmers from all over the world. Just click here to join the fun!

Help offered for Dutch players (hulp aangeboden voor NL spelers)

1222244

Comments

  • veh (NL1)veh (NL1) NL1 Posts: 134
    nieuwe hotfix; dit is dus werkelijk Halloween :-)
  • Mummie (NL1)Mummie (NL1) NL1 Posts: 149
    Weet iemand iets van de luchtballon die er nu is? Je hebt daar andere munten voor nodig. In de kist staat bij die munten je vind ze als je communiceer met....
    Iemand enig idee met wie of wat
    je mag ze voor heel veel goud kopen. bij uitrusting staat nog niet vermeld hoe je het in het spel zou kunnen verkrijgen. ze zitten denk ik in geldnood. 1500 goud voor 1 draaimunt? in geen 1500 jaar dus
  • jako (NL1)jako (NL1) NL1 Posts: 9
    In je inventaris staat ook een nieuw blauw visje. Ik denk dat er samen met de luchtballon binnenkort wel nadere informatie over zal volgen. Laten we rustig afwachten en ik ben juist blij dat er regelmatig nieuwe elementen worden toegevoegd.
    Dat had het spel interessant
  • veh (NL1)veh (NL1) NL1 Posts: 134
    kom, kom Mummie, niet zo negatief, als je 100 munten koopt en veel geluk hebt kun je zomaar 100.000 goudstukken winnen, is toch mooi :-) :-) :-)
  • Mummie (NL1)Mummie (NL1) NL1 Posts: 149
    nou veh ik blijf wel gewoon lekker mijn eigen ding doen zonder de eventuele kans op dat goud. dan is het met goud kopen heeeeeeel mischien goud winnen. ga wel lekker zonder verder.
    ik snap heus wel dat het verder ontwikkelen en vooral het onderhoud van het spel geld kost. maar vele met mij kunnen niet doorgaan als grove goudspeler. wil dat ook niet want dan koop je het spel ipv spelen. met mijn engelengeduld kom ik ook waar ik wil zijn  ^_^ 
  • veh (NL1)veh (NL1) NL1 Posts: 134
    was ironisch bedoeld hoor Mummie, 100 muntjes kosten 150.000 goudstukken en je kan er 100.000 winnen met veel geluk. Ga dus helemaal mee met jouw verhaal hoor :-)
  • Mummie (NL1)Mummie (NL1) NL1 Posts: 149
    we zullen zien of een muntje ook op een andere manier te verkrijgen is. we wachten gewoon heel geduldig af

  • willeke (US1)willeke (US1) US1 Posts: 153
    Weet iemand   waarom  ik de  ene beurt   wel  kraanvogels  ontvang  en de  volgende  beurt  niet  ???Het is  zo  onregelmatig.Bij de velden  ,boomgaarden  etc.   overal
  • willeke (US1)willeke (US1) US1 Posts: 153
    Weet  iemand   waarom ik de ene  keer  wel  kraanvogels  krijg  en de  andere  keer  niet?????
  • grrr (NL1)grrr (NL1) NL1 Posts: 664
    edited 01.11.2019
    De "drops" zijn niet altijd hetzelfde, er zijn verschillende hoeveelheden, waaronder 0, met verschillende percentages waarschijnlijkheid. De beste manier om ze snel te verzamelen is in de molen. (silo en composter ook, maar die duren veel langer)
    Hier de link naar de site van @CrazyBigfarm55 (US1) met de verschillende "drops"



  • willeke (US1)willeke (US1) US1 Posts: 153
    Oke  bedankt.   Nu  nog  een  andere  vraag   .Ik heb  power house   ingeschakeld  ,er zijn  nog  25  min.  te  gaan   en toch   gaat de  melk productie  naar beneden .Dat is  te  snel  en ik  kan  ook  niet nog  eens  de  power house    extra  inschakelen  want de tijd is  nog  niet  om.   Ra ra  ra   klopt  toch  niet/??
  • jirina (NL1)jirina (NL1) NL1 Posts: 2
    2 vraagjes:
    1. zijn er nog mensen die niet op de droomwereld geraken (ik wordt uitgelogd als ik ernaar toe wil)
    2. hoe komt het dat ik steeds opnieuw moet inloggen als ik naar de boerderij ga, ook al is "ingelogd blijven" aangevinkt?
  • milady (NL1)milady (NL1) NL1 Posts: 2

    Beste Big Farm,


    Ik kom niet meer in mijn droomfarm, kom steeds bij inloggen weer uit. Ook springt hij

    steeds naar internationaal. Hopelijk kan ik weer gauw op me droomfarm komen.

    Bij voorbaat dank.

  • Als je op het internationaal venster komt gewoon inloggen negeer niet herkennen farm naam voer gewoon ww in en als het goed gaat (blijft BF) kom je op droomfarm
  • milady (NL1)milady (NL1) NL1 Posts: 2
    Tineke bedankt voor je tip, het lukt nu, het duurt even voordat hij opgeladen is maar dan komt de droomfarm.
    Groetjes Milady
  • grrr (NL1)grrr (NL1) NL1 Posts: 664
    Namens spelers op andere servers ook bedankt voor je tip, heb het op het engelstalige draadje gezet en er zijn al mensen mee geholpen :)
  • Goed te weten het is een nood oplossing maar het werkt en daar gaat het om veel plezier en sweet dreams.

  • edithroos (NL1)edithroos (NL1) NL1 Posts: 23
    hallo all
    hebben jullie bf
    ik werd verbroken en nu blijft hij maar zeggen verbinding
  • hallo all
    hebben jullie bf
    ik werd verbroken en nu blijft hij maar zeggen verbinding
    hier ook en las net dat usa server ook plat is :)
  • edithroos (NL1)edithroos (NL1) NL1 Posts: 23
    hallo all
    hebben jullie bf
    ik werd verbroken en nu blijft hij maar zeggen verbinding
    hier ook en las net dat usa server ook plat is :)
    ik hoor dat hij nergens het doet ook is de andere landen niet
  • Mummie (NL1)Mummie (NL1) NL1 Posts: 149
    ik vind de droom farm een heerlijke afwisseling. hoop dat ze dat niet verknallen door ook dit event te vaak en te lang er in te gooien
  • ik vind de droom farm een heerlijke afwisseling. hoop dat ze dat niet verknallen door ook dit event te vaak en te lang er in te gooien
    @Mummie (NL1) Voor zover we weten, begint het bijna aan het begin van elke maand, met een van de andere tijdelijke boerderijen die halverwege de maand begint. We zijn er niet zeker van dat het altijd 4 weken of 2 weken zal zijn of misschien sommige van elk, ze lijken nog steeds verschillende te proberen.
  • tientje64 (NL1)tientje64 (NL1) NL1 Posts: 104
    hoi, hebben jullie ook last van: het niet meer optellen van de scores van boerencompetitie?
    De punten worden niet meer opgeteld. Dit is gemeld door verschillende coopleden. Bij mij staat hij ook stil, ondanks HW-event volop aan het werken is. 
  • Astor (NL1)Astor (NL1) NL1 Posts: 150
    @tientje64 (NL1)

    Ik heb hetzelfde probleem, zit al de ganse nacht op hetzelfde puntenaantal te kijken. Wat scheelt er nu weer. De boerencompetitie lijkt niet meer geaccordeerd te zijn met de harde werker... Hopelijk wordt dit rechtgezet !

  • Mummie (NL1)Mummie (NL1) NL1 Posts: 149
    ik vind de droom farm een heerlijke afwisseling. hoop dat ze dat niet verknallen door ook dit event te vaak en te lang er in te gooien
    @Mummie (NL1) Voor zover we weten, begint het bijna aan het begin van elke maand, met een van de andere tijdelijke boerderijen die halverwege de maand begint. We zijn er niet zeker van dat het altijd 4 weken of 2 weken zal zijn of misschien sommige van elk, ze lijken nog steeds verschillende te proberen.
    willen ze het leuk houden dan eens in de 2 maanden. er zijn al zoveel events waar we een hekel aan krijgen omdat het gewoon TE VAAK terug komt. heel jammer 
  • Het stopzetten van de boerencompetitie is opzet er worden niet meer medailles uit gegeven dit in verband met dubbele uit betaling tijdens omschakelen zomer/wintertijd.
  • Het stopzetten van de boerencompetitie is opzet er worden niet meer medailles uit gegeven dit in verband met dubbele uit betaling tijdens omschakelen zomer/wintertijd.

    Nou, geweldig. Krijg je met die zomer/wintertijd een houten medaille extra. En nu wordt er een zilveren of gouden medaille ontnomen. Mooi gecompenseerd.........;-(
  • suus2005 (NL1)suus2005 (NL1) NL1 Posts: 80
    Goedemiddag,

    Wat loopt het spel slecht, niet kunnen oogsten, zeer sloom.
    Uitdagingen niet kunnen zien helemaal niets daar kunnen zien.
    Hebben meer mensen hier last van??
    Groeten,
    suus2005
    de bonte koe
  • farmerjohn 22 (US1)farmerjohn 22 (US1) US1 Posts: 37,770
    Goedemiddag,

    Wat loopt het spel slecht, niet kunnen oogsten, zeer sloom.
    Uitdagingen niet kunnen zien helemaal niets daar kunnen zien.
    Hebben meer mensen hier last van??
    Groeten,
    suus2005
    de bonte koe
    @suus2005 (NL1) Er zijn veel meldingen geweest dat het spel achterbleef.  :(  Je kunt verschillende dingen proberen, zoals een andere browser gebruiken. Ik vind dat Opera het beste voor mij werkt.  :)
This discussion has been closed.