Home EN General Discussions & Questions

Join the official Goodgame Big Farm Discord today!Join our Big Farm Discord Server


Are you looking for a community of like-minded farmers to discuss your farming experience with? Look no further than the GoodGame Big Farm Discord Server!


Our server is the perfect place to connect with other farmers from around the world. Whether you're looking to chat about strategy, share tips and tricks, or just make new friends, our community has got you covered.


And that's not all - as a member of our Discord server, you'll also have access to exclusive giveaways and other special events. It's the perfect way to stay up to date on all the latest news and updates from GoodGame Studios.


So what are you waiting for? Join the GoodGame Big Farm Discord Server today and start connecting with fellow farmers from all over the world. Just click here to join the fun!

Help offered for Dutch players (hulp aangeboden voor NL spelers)

1221244

Comments

  • Astor (NL1)Astor (NL1) NL1 Posts: 150
    Klopt, wij de fluistervinkjes hebben ze ook niet ontvangen, zal weer een bug zijn. Hopelijk zetten ze dit wel recht bij BF
  • RowdyRac (FormerMod)RowdyRac (FormerMod) Guest Posts: 1,250
    The following Announcement has just come through:

    Hallo boeren,

    We hebben meldingen ontvangen dat de te kiezen beloning aan het einde van het Oktoberfest-evenement een uiterlijkitem heeft gecrediteerd in plaats van een "vriendschapsweide" of iets dat je hebt geselecteerd.
    Onze excuses voor het probleem en hartelijk dank voor uw geduld met ons toen we de details voor u hebben afgerond.

    Helaas kunnen we het toegevoegde item niet automatisch vervangen door de juiste beloning. Daarom moeten we u vragen contact op te nemen met ons ondersteuningsteam. Ons ondersteuningsteam zal elke zaak onderzoeken en dienovereenkomstig een correcte beloning toevoegen.

    Volg de onderstaande instructies wanneer u een ticket bij ons indient en neem de nodige informatie op.
    1. selecteer "in-game loss" in de vervolgkeuzelijst SUBJECT.
    2. noteer "Oktoberfest" en vertel ons welk beloningsitem nog ontbreekt onder de eerste vraag "vermeld het exacte bedrag, de naam / namen en de locatie van verloren items"

    Opmerking: als u de bovenstaande informatie niet opgeeft, houd er dan rekening mee dat een reactie van ons ondersteuningsteam meer tijd kan kosten.

    (Google Translate)
  • gerdakla (NL1)gerdakla (NL1) NL1 Posts: 50
    Hebben jullie gezien dat in de coop ranglijst ineens een nieuwkomer is komen opdagen. Een nieuwe coop met slechts 4 leden die ineens op de eerste plaats in de ranglijst staat. Rara hoe kan dat?
  • grrr (NL1)grrr (NL1) NL1 Posts: 664
    Geen nieuwe coop, opgericht in 2012, misschien opnieuw leven ingeblazen met nieuwe naam?
  • gerdakla (NL1)gerdakla (NL1) NL1 Posts: 50
    Geen nieuwe coop, opgericht in 2012, misschien opnieuw leven ingeblazen met nieuwe naam?
    Oh, daar had ik niet naar gekeken, maar hoe kan een coop met maar 4 leden als eerste in de ranglijst staan? Wij doen elke dag meerdere projecten en hebben de grootste moeite om een plekje te stijgen.
    Maar ach ze doen maar, wij spelen gewoon rustig en op een eerlijke manier ons spelletje.

  • grrr (NL1)grrr (NL1) NL1 Posts: 664
    Tsja, denk er eens over na, bestaan bijna 7 jaar, ledenaantallen kunnen wisselen en naam kan gewijzigd worden. Dan daarbij, wat kan het iemand in hemelsnaam schelen welke plaats een coop in de ranglijst heeft?
    Of er moeten voordelen aan zitten, zou het niet weten.
  • Mogen geen namen noemen maar is de coop die altijd al bovenaan heeft gestaan en een naamsverandering heeft ondergaan.En nee zit geen enkel voordeel aan om bovenaan te staan
  • tientje64 (NL1)tientje64 (NL1) NL1 Posts: 104
    hoi, wil mededelen dat ik alle ontbrekende beloningen van vorige events gekregen heb intussen. Djw voor de extra's die meegekomen zijn. Maar jammer genoeg hebben we nog geen enkele beloning van de Master League gekregen. We stonden 23ste. Misschien ben ik nu wel ongeduldig, haha :) 

  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    Het spookt niet alleen op de farms maar ook bij het (niet) ontvangen van de prijzen voor ML.

  • edithroos (NL1)edithroos (NL1) NL1 Posts: 23
    hoi wie weet hoeveel koeien stallen de eerste keer ik koeienflat gaan
  • hoi wie weet hoeveel koeien stallen de eerste keer ik koeienflat gaan
    dat zijn er maar *liefst*  2 haha 
    als je even op de flat klikt en dan knopje info kun je precies zien hoeveel en ook de verdere levels van de flat :)
  • RowdyRac (FormerMod)RowdyRac (FormerMod) Guest Posts: 1,250
    @tientje64 (NL1)
    @cookie2 (NL1)

    The missing ML rewards were awarded this morning ....  Announcement - CC Master League Rewards:)
     
  • welboren (NL1)welboren (NL1) NL1 Posts: 3
    edited 26.10.2019
    Uit bereiding Petjes

    Graag zie ik een uit bereiding van de Petjes van 50 naar 100 gezien bij het krijgen er van bij de Ck altijd mis grijp, dat ze verloren gaan .

    Het zou heel mooi zijn .

    Hartelijke groet Theo Welboren
    Post edited by WascallyWabbit (FormerMod) on
  • willeke (US1)willeke (US1) US1 Posts: 153
    Hallo   mij  score  bij de paarden   spring wedstrijden  blijven hangen   ,tellen niet door  dus  .Meer mensen last van????
  • Mummie (NL1)Mummie (NL1) NL1 Posts: 149
    edited 26.10.2019
    bij ons hebben 3 leden dat met het zoeken. de nieuwe pompoenen kunnen niet komen omdat het lijkt dat er al gezocht was.
    pc's zijn opgeschoond. andere browsers geprobeerd. niets lijkt te helpen.

    het zou misschien helpen om eens wat minder veel events tegelijkertijd te laten lopen. niet zo gek lijkt mij dar er WEER iets mis gaat
  • Graag zie ik een uit bereiding van de Petjes van 50 naar 100 gezien bij het krijgen er van bij de Ck altijd mis grijp, dat ze verloren gaan .

    Het zou heel mooi zijn .

    Hartelijke groet Theo Welboren
    @welboren (NL1)  Mijn Google Dutch is niet erg goed, het worstelde met het woord "petjes", maar ik denk dat je vraagt ​​om de opslaglimiet voor bouwtokens te verhogen van 50 naar 100, klopt dat?

    Hallo   mij  score  bij de paarden   spring wedstrijden  blijven hangen   ,tellen niet door  dus  .Meer mensen last van????
    @willeke (US1) Is uw score 1249? Je moet 50 overwinningen behalen in Platinum 1, daarna ga je naar de Diamond League, dus je kunt niet hoger scoren dan 1249 totdat je die 50 overwinningen hebt.

    bij ons hebben 3 leden dat met het zoeken. de nieuwe pompoenen kunnen niet komen omdat het lijkt dat er al gezocht was.
    pc's zijn opgeschoond. andere browsers geprobeerd. niets lijkt te helpen.

    het zou misschien helpen om eens wat minder veel events tegelijkertijd te laten lopen. niet zo gek lijkt mij dar er WEER iets mis gaat
    @Mummie (NL1) Sommige spelers waren opgelost na de hotfix, die voor iets anders was, maar het team probeert nog steeds te achterhalen wat het probleem met de pompoenen echt veroorzaakt. Hopelijk hebben we maandag meer nieuws.


    Mijn excuses voor mijn slechte Nederlands


  • Mummie (NL1)Mummie (NL1) NL1 Posts: 149

    bij ons hebben 3 leden dat met het zoeken. de nieuwe pompoenen kunnen niet komen omdat het lijkt dat er al gezocht was.
    pc's zijn opgeschoond. andere browsers geprobeerd. niets lijkt te helpen.

    het zou misschien helpen om eens wat minder veel events tegelijkertijd te laten lopen. niet zo gek lijkt mij dar er WEER iets mis gaat
    @Mummie (NL1) Sommige spelers waren opgelost na de hotfix, die voor iets anders was, maar het team probeert nog steeds te achterhalen wat het probleem met de pompoenen echt veroorzaakt. Hopelijk hebben we maandag meer nieuws.


    Mijn excuses voor mijn slechte Nederlands

    maandag?  dat betekend dus dat ze de deco met veel dorpstevredenheid niet meer kunnen halen!!!!!!
    daar zijn ze niet blij mee


  • kwebje (NL1)kwebje (NL1) NL1 Posts: 6
    Ik kan nog niet zoeken vandaag... alles staat nog op gezocht van gisteren. Op deze manier kan ik de deco niet winnen. Wanneer wordt dit verholpen?
  • willeke (US1)willeke (US1) US1 Posts: 153
    Hallo   als  dream world  afloopt   moet ik dan voor die  tijd  alles  verkopen  of  blijft   je   wereld  bestaan tot  een  volgende  keer?????
  • farmerjohn 22 (US1)farmerjohn 22 (US1) US1 Posts: 37,770
    Hallo   als  dream world  afloopt   moet ik dan voor die  tijd  alles  verkopen  of  blijft   je   wereld  bestaan tot  een  volgende  keer?????
    @willeke (US1)  Alleen het niet-uitgegeven goud op uw droomboerderij wordt naar uw permanente boerderij gestuurd. Al het andere zal verloren gaan. :(
  • willeke (US1)willeke (US1) US1 Posts: 153
    Bedankt   farmerjohn
  • flynn (NL1)flynn (NL1) NL1 Posts: 49
    kann niet meer inloggen hebben meer hier problemen?

  • Mummie (NL1)Mummie (NL1) NL1 Posts: 149
    het lijkt mij gewoon 4 huizen elk level anders zou de huizen die er inzitten niet kunnen uppen en heb je er nog vrij weinig aan :smile:

    je kan de huizen ook uppen al ze al in de flat zijn gezet
  • JenK (NL1)JenK (NL1) NL1 Posts: 25
    Ik kom er na de update ook niet in. Herkend zowel mijn gebruikersnaam als e-mailadres niet. 
  • JenK (NL1)JenK (NL1) NL1 Posts: 25
    Pff, nu gelukkig wel.
  • Weet iemand iets van de luchtballon die er nu is? Je hebt daar andere munten voor nodig. In de kist staat bij die munten je vind ze als je communiceer met....
    Iemand enig idee met wie of wat
  • veh (NL1)veh (NL1) NL1 Posts: 134
    Pfff,  1ste update; na 3 maal opnieuw proberen eindelijk op farm, ben ff weg en er is weer een onderhoud. Nu kan ik helemaal niet meer op farm, zelfs na 5 keer proberen wordt naam of email adres niet herkent. Wanneer worden er eens bekwame mensen er bij gehaald om het spel onder handen te nemen want deze bende stagiairs bakt er niet veel van 
  • veh (NL1)veh (NL1) NL1 Posts: 134
    oke, ben blijkbaar te snel geweest. Als men op aanmelden klikt moet men blijkbaar veeeeeel geduld hebben en dan lukt het uiteindelijk toch
  • sarinc (NL1)sarinc (NL1) NL1 Posts: 87
    de hotfix zorgt voor meer ellende, je moet super lang wachten voordat het laadt, en als je erin zit kun je niets oogsten en klopt de silo niet. Wordt wat anders weergegeven dan dat ik moet oogsten. 
  • Het loopt idd niet zoals het hoort momenteel.

    Hier verdwijnen sommige zaken, zoals coöp-boom, kan je niets aanklikken (reageert niet), ...
    Als je de pagina opnieuw gaat laden, dan werken bepaalde zaken weer wel en anderen weer niet...
    Dus even in een soort van "loop" deze avond.

    Ik speel zo goed als van het begin (minder actief nu), maar op enkele vlakken gaat het echt niet vlot/goed.
    Meer achteruit dan vooruit en dat bederft de pret nog meer.

    Hopelijk alles (ooit) op zijn pootjes terecht.

    Groetjes en een hele fijne avond.
This discussion has been closed.