Home EN General Discussions & Questions

Join the official Goodgame Big Farm Discord today!Join our Big Farm Discord Server


Are you looking for a community of like-minded farmers to discuss your farming experience with? Look no further than the GoodGame Big Farm Discord Server!


Our server is the perfect place to connect with other farmers from around the world. Whether you're looking to chat about strategy, share tips and tricks, or just make new friends, our community has got you covered.


And that's not all - as a member of our Discord server, you'll also have access to exclusive giveaways and other special events. It's the perfect way to stay up to date on all the latest news and updates from GoodGame Studios.


So what are you waiting for? Join the GoodGame Big Farm Discord Server today and start connecting with fellow farmers from all over the world. Just click here to join the fun!

Help offered for Dutch players (hulp aangeboden voor NL spelers)

1220244

Comments

  • Ik kom helemaal niet op droomwereld hij logt en schiet terug naar farm 1 balen joh. kom er gewoon niet op. is weer eens wat nieuws waar ik lange tijd naar uit kijk werkt het niet :(  jammer.
  • Eerst inloggen op Big Farm, dan ga je naar het eiland Tessa, daar blijf je staan., Bovenin je browser op de + drukken waardoor je weer een leeg blad krijgt en daar weer inloggen op Big Farm. Dan staat er 2 x Big Farm bovenin  je browser, druk je op de eerste Big Farm dan zit je op Tessa's eiland, druk je de ander in dan zit je op je boerderij.
    je kan gewoon op het wolkje onderin de droomwereld klikken daar naar laatste pagina op de info rechts. daar staat ook dan een link. klik die aan en dan kom je op nieuw tabblad terug op gewone farm. zo staan ze ook beide open
  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    veh (NL1) said:
    Beker voor meest sympatieke speler gaat naar (name removed) wat mij betrefd; omdat ik mijn eieren los (meer dan die van hem) krijg ik dus mailtje : "kl**tzak". Bedankt voor je vriendelijkheid hoor
    Het spel kan soms het slechtste van een mens naar boven halen. Goed blazen pfffft en weg is het weer <3
  • flynn (NL1)flynn (NL1) NL1 Posts: 49
    ik heb inmiddels veel diamanten kan ze alleen niet gebruiken op mijn andere farm`s alles staat in dromenland
    je kan er leuke stallen kopen ook deze gaan niet in het inventaris de bulldozer vernietigd alles
    maakt weinig zin zo al de punten als alles weg is naar 30 dagen

  • grrr (NL1)grrr (NL1) NL1 Posts: 664
    De diamanten worden aan het eind van elke speelweek overgeheveld naar de vaste farm.

  • suus2005 (NL1)suus2005 (NL1) NL1 Posts: 80
    edited 05.10.2019
    goedemorgen,

    Ik heb 1 speler in de coop mafr44 waar de droomwereld niet eens is gestart.
    Hij staat niet op de parkeerplaats.
    Zij kan zelf helaas niet op het forum komen dus daarom plaats ik deze oproep.

    De melding bij support heeft niets uitgehaald, krijgt totaal geen reactie.
    Er is al van alles gedaan, herstart, cache legen etc etc.

    Wie weet hoe ze de droomwereld toch aan het werken krijgt.
    Ze speelt big farm via spelletjes.nl

    groeten,
    suus2005
    de bonte koe

  • Maggiltilda (NL1)Maggiltilda (NL1) NL1 Posts: 546
    Misschien kan ze zich beter aanmelden bij GGS om Big Farm te spelen,
  • wheeler (NL1)wheeler (NL1) NL1 Posts: 107
    Misschien kan ze zich beter aanmelden bij GGS om Big Farm te spelen,
    dit betekent dan wel dat ze weer bij nul moet beginnen
  • suus2005 (NL1)suus2005 (NL1) NL1 Posts: 80
    precies level 325, gaan ze dus niet doen

  • Maggiltilda (NL1)Maggiltilda (NL1) NL1 Posts: 546
    Heb je dan een ander wachtwoord voor Big Farm op  spelletjes nl dan via GGS bij Big Farm te spelen, je hoeft je toch niet aan te melden als nieuw of is dit wel zo?
  • Maggiltilda (NL1)Maggiltilda (NL1) NL1 Posts: 546
    Ik heb even gekeken op spelletjes .NL je staat daar inderdaad ingeschreven, heeft ze het wel een keer geprobeerd om bij Big Farm met haar ww in te loggen?
  • grrr (NL1)grrr (NL1) NL1 Posts: 664

    Ik ben indertijd ook via spelletjes.nl gaan BigFarmen, maar ben op een gegeven moment gewoon via https://bigfarm.goodgamestudios.com gaan inloggen, kon gewoon verder met dezelfde gegevens.

  • Maggiltilda (NL1)Maggiltilda (NL1) NL1 Posts: 546
    edited 05.10.2019
    Ja  dat is mooi., Op forum staan ook spelers of speelsters die er niet in kunnen komen..
  • grrr (NL1)grrr (NL1) NL1 Posts: 664
    Het rare is dat het voor iedereen verschillend lijkt te zijn, ik heb bv helemaal geen problemen, alles werkt naar behoren, 2 tabs open, maar hoor van mensen die niet in de droomwereld komen, of bij wie na teruggaan naar de reguliere farm alles vastloopt enz.
  • janeboer (NL1)janeboer (NL1) NL1 Posts: 5
    edited 05.10.2019
    Ja  dat is mooi., Op forum staan ook spelers of speelsters die er niet in kunnen komen..
    Hoi  hoi

    Het kan zijn dat je in firefox speelt en dat die browser het volgen blokkeert. In je firefox browser staan links voor het www adres drie iconen. De tweede is een niet volgen icoon. Als je die uitschakelt werkt het wel goed.
    Chrome heeft hier geen last van.


    Dus het icoontje naast het groene slotje
  • janeboer (NL1)janeboer (NL1) NL1 Posts: 5
    Het rare is dat het voor iedereen verschillend lijkt te zijn, ik heb bv helemaal geen problemen, alles werkt naar behoren, 2 tabs open, maar hoor van mensen die niet in de droomwereld komen, of bij wie na teruggaan naar de reguliere farm alles vastloopt enz.

    Hoi  hoi

    Het kan zijn dat je in firefox speelt en dat die browser het volgen blokkeert. In je firefox browser staan links voor het www adres drie iconen. De tweede is een niet volgen icoon. Als je die uitschakelt werkt het wel goed.
    Chrome heeft hier geen last van.

    Dus het icoontje naast het groene slotje

  • Maggiltilda (NL1)Maggiltilda (NL1) NL1 Posts: 546
    Zelf heb ik ook geen last behalve dat ik er zo nu en dan uitgeknikkerd word.
  • suus2005 (NL1)suus2005 (NL1) NL1 Posts: 80
    oke dank voor de reacties, zal het doorgeven allemaal. Kijken of we wat kunnen doen.

    groeten,
    suus2005
    de bonte koe
  • Mummie (NL1)Mummie (NL1) NL1 Posts: 149
    vind voorlopig Opera als browser het beste en snelste werken. maar ook dat lijkt zeer verschillend te zijn

  • Gaat BF de boeren competitie nog recht zetten? De nummer 1 van de vorige  hardewerker event, heeft een gouden medaille gekregen vannacht, terwijl hij dit event zijn/haar silo niet geactiveerd heeft. Dit heet competitie vervalsing. Ik ben me bewust van de problemen gisteren, maar degene die goud moest pakken kreeg zilver, en omdat alles bij elkaar opgeteld wordt, kan dit van invloed zijn in de eindstand. 
  • Het antwoord hierop is nee ze zijn zich bewust van de problemen van de boeren competitie maar kunnen dit niet corrigeren omdat dit weer tot andere problemen binnen beide events kan veroorzaken.
  • iron maiden (INT1)iron maiden (INT1) INT1 Posts: 240
    Het antwoord hierop is nee ze zijn zich bewust van de problemen van de boeren competitie maar kunnen dit niet corrigeren omdat dit weer tot andere problemen binnen beide events kan veroorzaken.
    Als het niet in hun straatje past dan kunnen ze het zogenaamd niet herstellen.
    Ze kunnen gewoon een roll-back doen. Dus alle servers stop zetten. terug naar het moment dat het begon,dan komen de behaalde punten vanzalf bij de spelers die WEL vanaf het begin gespeeld hebben met die silo.

    Gewoon onwil van GGS anders niks.
  • JoJo1951 (NL1)JoJo1951 (NL1) NL1 Posts: 310
    Worden jullie ook zo blij van de droomfarm?

    In principe hoef je geen dollars en/of goud toe te voegen om een leuk resultaat te behalen.

    Bedankt moderators voor dit leuke gratis event ,

    groetjes
  • Astor (NL1)Astor (NL1) NL1 Posts: 150
    Hoi allemaal,

    Ik heb eens een vraagje.
    Wegens verhuizing heb ik een nieuw email adres. Ik log bij BF in met nog het oude, maar dit gaat binnenkort dus vervallen. Hoe kan ik mijn email adres wijzigen zodat ik kan blijven spelen en mails kan ontvangen van BF en hier inloggen, want dat is ook met email.
    Alvast bedankt voor jullie suggesties !

    groetjes,
    CrazyIngrid5
  • grrr (NL1)grrr (NL1) NL1 Posts: 664

    Dat is een lastige, het moet via support. Ik zou het zsm proberen te regelen nu je oude mailadres nog werkt, de bevestiging komt daar namelijk op binnen. Lees op het forum van andere spelers die er te laat mee waren dat het niet meer lukt.

    Succes!
  • Astor (NL1)Astor (NL1) NL1 Posts: 150
    OK Thanks grrr !
  • Zijn er nog meer mensen die nu bij de dorps competitie de prijzen niet krijgen. Ik speel met 2 farms angela480 en juras. En bij beide farms krijg ik ze neit. Als ik online kom zie ik dat er wat gewonnen is. Ik kijk wat. Maar krijg er helemaal niets van. Op deze manier is het niet leuk. Voorheen kreeg ik met de competitie heel veel kado's en bijna niets
     
  • grrr (NL1)grrr (NL1) NL1 Posts: 664
    Yep, ik heb hetzelfde en we zijn niet de enigen.
    Er is al een "draadje" van,
    en ook in andere draadjes wordt er melding van gemaakt.

  • Voor mij is nu even de lol eraf. Ik weet niet op hoeveel prijzen we met de coop nu zitten, iets van rond de 90 ergens. En ik heb er geen 1 gehad met mijn 2 farms. En als er meerdere farms met hetzelfde probleem zitten. Dan weet support er ook vanaf.

  • tientje64 (NL1)tientje64 (NL1) NL1 Posts: 104
    ja, ook in onze coop "it goat oan" hebben we de vriendschapsweide gekozen, het zien door het beeld vliegen maar niet ontvangen en dit is ook met de 120/140 beloning van dorpsmarkt geweest " deco met de driepootbarbecue in de natuur" een ticket van gemaakt, enkel standaard antwoord tot nu toe, dat ze het goed ontvangen hebben. Het is niet leuk dat je steeds die rompslomp achter af hebt en niet zeker dat je prijs nog krijgt. Ze schepen je soms af met vervangingsprijzen wat je totaal niet wil. Mijn farmtevredenheid is serieus aan het dalen met al dat gedoe. pfff......

This discussion has been closed.